lørdag, august 30, 2008

Little Miss Green Gate

Jeg har sydd en ny kjole til Celine, og nå ser hun ut som en levende 
Green Gate (se link her)reklame! Hun hadde på seg kjolen i anledning første loppemarked- men kjolen var nok ikke lykkebringende, fordi vi fant ikke en eneste loppe!
Smekke er helt essensiet for Celine, som sikler litervis nå om dagen. 
I foret i ryggen har jeg brodert Mommy and me
Underkjolen har fått en liten blondekant.
Dette sengetøyet har jeg sydd til en liten pike som ble døpt for ikke lenge siden. Stoffet jeg har brukt er helt tynn myk hvitprikket rosa bomull. (nesten umulig å klippe rett, men det gikk til slutt!) Tror nesten Celine må få ett likt sett.
God lørdag kveld!
Klem fra Christine og Miss Green Gate


30 comments:

Karina`s hjem sa...

Heisann:)
Den kjolen var bare så utrolig søt! Kunne ønske jeg var like flink å sy:)
Ha en fin lørdagskveld!

by Siv sa...

Du er jo skikkelig venn med symaskinen du nå... Så flink!
Og helt topp med smikke til i samme stoff. Syns det ofte er litt kjipt når jeg pynter de små opp, så kommer en med en kjip stygg smekke... Men du har virkelig løst "problemet"
Ha en trivelig helg med Little Miss

Smineset sa...

Nydelig kjole! Så flink du er. Jeg tror jeg må ønske meg symaskin til jul. Inngangspartiet ditt ble veldig fint. Du har stått på!

Ønsker deg en super lørdagskveld! ;-)

Tara sa...

utrolig søtt...elsker jo prikker...skal si du er god til å sy!!!
fortsatt god helg...

Therese sa...

Så flink du er til å sy. Jeg likte begge kjolene veldig godt. Så nydelig hun er, og vi liker jo Green Gate :)

Det ligger en award til deg på bloggen min, om du vil ta deg en titt :)

Ingunn sa...

Helt nydelig kjole!nydelig jente!!

Anonym sa...

Så morsom kjole, du er jammen flink å sy! Veldig artig med polkaprikker!

Blå-hvit samlemani sa...

Nydelig kjole.

Var og på loppis i dag, og kom hjem uten noe som helst. Håper på bedre lykke neste gang...

Familien Tuv sa...

Å, så nydelig! Nå er det en liten pike som kommer til å sove som en prinsesse!!!!

Liza i pepparkakshuset sa...

Så fint allt blir som du syr. Lilla miss green gate är nog det sötaste jag sett på länge :)

Kram Liza

CosiFanTutta sa...

Tusen takk for hyggelige ord på bloggen min. Jeg holder på å oppgradere den, og får ikke til det jeg vil. Det holder på å rakne for meg, hehe.
Du er fantastisk kreativ - det er ikke jeg. Derfor må jeg finne inspirasjon fra den store verdens weben, og ramler over litt av hvert. Kjekt at du (og din mor) liker bloggen - det var såå trivelig å høre. Hils din mor ;o) og ha en fin kveld videre

tinemor sa...

Oj, så mye fint du har sydd!!!
Lekkert!
Har du også en slik fansy symaskin som syr masse mønster og broderier??
Jeg ønsker meg sååååå en sånn :-)
God lørdagskveld og søndag!

Photo-Me-Life sa...

GUD a meg hvor flink du er, man skulle trodd du hadde sydd hele ditt liv. Skulle ønske jeg også kunne sy, ser morsomt ut.

Prinsesse Elin sa...

Så fin hun er i den nye kjolen. Mammaen skulle fått seg lik så kunne dere gått der begge to å sprada på loppis og sikla som bare det. he he. Ha en fin søndag. Klem fra Elin:O)

aase sa...

Nå er vel snart firmaet mommy and me på nett eller???

Nydelig kjole denne her altså!!! Greengate jenta er så nydelig!!

aase sa...

Så noe interessant her, lurer nemlig på om familientuv er noen jeg kjenner. Den var selvsagt bare åpen for inviterte gjester. Om dere kjenner meg "familientuv" hadde det vært koselig med besøk i bloggen!!

Unnskyld at jeg bruker bloggen din som "kontakt annonse" hvit stil!!

Anne sa...

Nei så søt du...

Lykkelita sa...

Jeg er fri for superlativer, vennen! Utrolig fin kjole og et nydelig sengesett. Finner du på noe gøy til gutta i klesveien, må du si i fra. Så lite morsomme klær å finne til dem. Stor søndagsklem!

Anne Mette Lie sa...

Så FLINK du er å sy! *imponert*

Miss.T sa...

Søte lille celine i de vakreste kjoler.. til og med med broderi inni... så utrolig flink du er. Smekke er en nødvendighet her i heimen også.. ekstra kjekt når ting matcher : )


Ha en flott søndag !

*Hege*-mine små skatter sa...

For en skjønn greengate reklame da;) Likte så godt inngangsdøren din jeg-det kunne jeg tenke meg å gjøre,men min kjære har ikke lyst... kanskje jeg skal vise han bilder an deres dør og håpe han ombestemmer seg...

home 4us sa...

Kjempeflott kjole. jeg blir litt inspirert av deg og tenker på å få meg en maskin som broderer. Kan du anbefale noen maskin??

Christinas låvebutikk sa...

Så søt kjole og jente!
Kjempeflink å sy er du!
Ha en fin søndag!

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Åh så søt hun er i nye-kjolen sin!! Den andre kjolen du sydde vr og flott !
Inngangspartiet ditt ble fint !

Ha en fin søndag!

Mitt hem i Frankrike sa...

Hej Hej !!

Det var lange sen jag besokte dig!! Vad sott din lilla dotter ar !! Jag bara alskar din blogg du har det sa fint.

kram

LYKKEBO sa...

for en søt liten pike..i en nydelig kjole..
Mæ være kjempe kjekt å kunne sy sånt!

Erika sa...

Vilken söt liten klänning. Och underbart söt liten tjej :-)
Kram
erika

innendørs sa...

Så flink du er!!!!:D

Fru Sirlig sa...

Hej

Så mycket fint du visar här. Otroligt gulligt förkläde till en otroligt söt dotter. Tänk om jag ändå kunde sy så bra. Titta gärna in hos mig. Jag har en dotter på 10 månader och är mammaledig för tillfället.
Ha en bra vecka kram /Heléne

Anonym sa...

Fantastisk nydelig kjole og sengesett :)