tirsdag, august 12, 2008

Nye dørhåndtak og litt takking

Aller først må jeg få takke alle blogg jentene som la igjen så utrolig hyggelige bursdagshilsen. Tusen takk!

Det ble ingen knotte festing i går, men jeg kjøpte nye håndtak til dørene i huset og husbonden skrudde dem opp. Alle 10! Han er snill. Jeg hadde lenge vært på utkikk etter noen ikke så dyre hvit variant av disse og i dag dukket de opp.
Bilde før bytte:
Bilde etter bytte:
Husbonden hadde ikke lest bloggen min i går (påstod han), men kom hjem fra jobb med favoritt kaken min fra Pascal.
"Mor i Nord" sendte 30 hvite store langstilkede roser til meg. De ble levert på resturanten vi spiste bursdagsmiddag på. Hun hadde til og med ordna slik at regninga ble sendt rett til nord, uten at vi visste det! Snilling!
Tusen takk alle sammen som gjorde dagen min så fin.

Klem fra

Christine

20 comments:

Photo-Me-Life sa...

Vel overstått og takk for kommentaren.
De dørhåndtakene der syns jeg var dødslekker! Dem var knallfine, super fine...Kort og godt ett perfekt valg!
For noen fine roser??? Å for en snill mor og ikke minst for en kreativ mor??? Kan tenke meg du ble paff. Slike overraskelser er jo bare utrolig artige, det er sånt man bare husker livet ut.

Nå er det natt for meg, ble litt sent, i dag også...

Livy sa...

Høres ut som en super dag! Og heeerlig kake fra mannen da:-) Så snill "mor i nord" er, det varmer ekstra godt med slike overraskelser!

Ha en fin onsdag!
*klem*

Karna sa...

GRATULERER MED DAGEN!!!!!

Trodde ikke dagen kom så fort, nevnte jo bursdagen....Velkommen etter burde vel kanskje jeg si...kremt!

Hadde mannen glemt LV bagen fra i fjor???? HA HA HA

Knall fine dørhåndtak, har lyst til å bytte mine til slike jeg også, har byttet til noen ala de du viser på første bildet, men har sett på slike du viser nå...hmmm vil ha!

Du må hilse til din mor, snilt gjort av henne!

Pia sa...

Hvilken fin blog du har:-) Masse fine bilder - Du har en supergod smak. Her kommer jeg gjerne på besøk igjen:-)

Vennlig hilsen Pia

Anonym sa...

Vilka vackra dörrhandtag! Och vilken fin blogg!

// Linda

krinkelkroken sa...

Heisann
Vel overstått!
Høres ut som du har hatt en herlig bursdag, så snilt av mor å ordne med regning:)Rosene var nydelige!
Kaken så nam ut:)

Ha en ifn onsdag!

Ingunn sa...

De dørhåndtakene var utrolig fine!Har aldri sett slike jeg...De kunne jeg også virkelig ha tenkt meg!;)

Så bra at du fikk den kaka som du hadde lyst på...siklesikle....!!
Gratulerer med overstått!

Fru Fjeldhammer sa...

Lekkret dørhåntak.. ganske stor forskjell kan jeg tenke meg!!

snille mannen din da og mor i nord.. snakk om perfekt dag!!

kos deg videre!!

Som mine dager er sa...

Grattis med vel overstått 30-års dag. Stordag altså. Og da vanker det kaker og blomster. Kaken ser jo bare så fristende ut, og må sannelig prøves ;-)

Er det ikke rart hvordan enkelte detaljer kan gjøre store forskjeller? For de nye dørhåndtakene var veldig fine og døra fikk et nytt preg! Veldig bra!

Klem fra Marit

My home is my Castle sa...

For en flott dag du hadde :) Helt sikkert vel fortjent ;)Så snill mamma du har...Og selvfølgelig mann...Kaka så bare nyyydelig ut
og rosene var bare lekre..

Dørhåndtakene gjorde susen...
Kjempeflotte...

tinemor sa...

Så snille de er rundt deg da! ;-)
Flotte dørhåndtak!!
Jeg er på jakt etter akkurat maken. Hvor har du kjøpt dem??????

Therese sa...

Gratulerer så mye med dagen som var :D Den kaken så utrolig deilig ut. Snille mannen :) Og dørhåndtakene gjorde seg virkelig. Lekkert ble det.

Håper du får en fin onsdag, og takk for sist :)

Tonje Marie sa...

Bra du koste deg på dagen din! =)
Dei nye dørhandtaka var kjempe fine!

Ha ein fin dag!

Emmeline sa...

For noen snille mennesker du omgir deg med:) ET GODT VALG VIL JEG SI..

Både roser og kake og middag betalt av mor i nord?? Det var UTROLIG kjekt, og vel forjent til snillingen som du er selv også:)

De nye dørvriderne er lekre. Et godt kjøp, syns Celine gjorde et godt valg da hun pekte disse ut...;)

Ellers er det stille her hos meg. Else Hege ligger stille og gjemmer seg nede i Kristiansand, men det var tydelig at hun nok er ønsket av flere...så hun får vel bare ta det til seg:) Kanskje hun tør å gi lyd fra seg en dag?

Du får hilse til mannen og si at han imponerer. Jeg pleier i grunnen å måtte bake kakene selv på bursdagen;) Flere kunne tatt seg et kurs hos mannen din!!
Kos deg med de nye og fine dørvriderne---som Gjertrud sier her; et perfekt valg!

syster doris sa...

Tänk va fint det blir med gamla handtag! Jättefint val!
Kram från Tina

Mjuka sa...

Första gången här!! Mycket fint!
Kramar M

Hem och Lycka sa...

Men vilken skillnad, så fina handtag! kram

Prinsesse Elin sa...

Hallo snuppa.
Det der ble knallfint. Jeg skulle så hatt mala mine skaper og kommode i gangen også men tiden strekker liksom ikke til og så er de laga av et matriale som gjør at jeg flytter dem opp på hytta og kjøper nye pax - heilt opp til taket til gangen vår. Veldig lur husmor:O)

Gratulerer så mye med dagen. Håper det ble en fantastisk dag.
Mamsen din er en super dame. Si til henne at hun må lage seg en egen blogg og ikke bare surfe rundt i blogglandia. Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med henne:O)
Ha en fin fin torsdag, Christine. Klem:O)

Linda sa...

Hei! hvor har du kjøpt de fine dørhåndtakene? Jeg har lenge hatt lyst på slike, men har bare funne noen som er altfor dyre.

Anonym sa...

Jeg har akkurat malt dørene mine hvite, og de håndtakene der bare MÅ du fortelle hvor du har kjøpt:o) Må ha, bare MÅ ha!!

Forøvrig en kjempefin blogg du har... jeg har ingen blogg, og har akkurat "funnet" denne bloggeverden, jeg sitter i timesvis og "smugtitter" på andres hjem, og det gir meg super inspirasjon:o) Mannen min lurer på hva som har skjedd, plutselig er jeg igang med og male alt vi eier og har hvitt:o)

Takker for titten:o)

Mvh
Line