onsdag, august 06, 2008

Ikea katalog lanseringen 2009

Som interiørblogger ble jeg invitert for å være med på lanseringen av IKEA katalogen 2009. Tirsdag var det pressekonferanse og party. Under pressekonferansen ble jeg stylet av Jojo i et rom som var fullt ut dekoret med IKEA møbler. Diverse media gikk da rundt å fotograferte. 
Fra Dagbladet:

                                             På bildet: Jojo og meg!

Det var laget en utstilling av norske kvinners stuer. Flere av oss bloggere hadde sin stue utstilt.
Her er ett av mine to bidrag
Her vises de to bildene bedre:
Det første er fra lesekroken min, med hjortehornet på veggen som jeg malte med bil lakk.

Det andre er fra tv-stuen vår.



Nytt fra IKEA. Dette sminkebordet likte jeg, og må kanskje bli mitt???? Hmmmm, jeg blir jo straks 30 år....hint hint
Jeg syntes sjenken var kul, men jeg ville nok malt den (trenger jeg si hvit??) og festet på knotter. Det gule er ikke helt mitt!



I dag har baby Celine og jeg vært litt på farten rundt med bloggerne Emmeline, Prinsessen og Karna etter vi var ferdige på bloggforumet til IKEA. Vi var en svipptur rundt på noen interiørbutikker, og hadde en liten lunsj på ROOM. Tusen takk for en veldig koselig dag jenter. Kjempeartig å bli litt kjent med dere.

Ps: Nå kommer de monogram broderte tingene jeg lager for salg i en butikk litt utenfor Oslo. Jeg kommer tilbake til dette. Se link til noen av broderiene mine her og her

Ha en riktig god weekend.

Christine

18 comments:

Hem och Lycka sa...

Men vad skoj och vilken ära att få vara med på lanseringen! Snygg bild du deltog med. kram

tinemor sa...

Så gøy!
Blitt litt kjendis nå da ;-)

Helene sa...

Hei Christine
Så intervjuet med deg på dinside.no
Kjempekult.
Tenker du har kost deg en hel masse.
Har selv truffet Prinsessa og Emmeline, og de er jo så trivelige damer begge to, så dere hadde sikkert masse å prate om :o)

elisabeth sa...

Så GØY, så intervjuet jeg også:)...mmmm likte den chaiselongen me too;)
Gleder meg til den dumper i postkassen!

hvitstil.com/Christine sa...

hehe, nå har jeg sett intervjuet jeg og! (dog uten lyd, jeg orker ikke høre min egen stemme)
Jeg må le!

Karna sa...

TUSEN TAKK for i dag! Helt utrolig snilt av deg å kjøre oss rundt, blir helt målløs jeg når folk gjør slike ting av seg selv!!!

Jeg er kommet meg hjem igjen i Laxvaagen, nå skal jeg og Oliver snart krype til køys!

Kjempe koselig å treffe deg og den skjønne datteren din, selv om ikke hun likte meg fullt så godt...huff....I morgen blir det nok bilde av klokken på veggen tror jeg...he,he...kom seg velskinnet hjem iallefall!

Ha en fin kveld!

Solveig sa...

hei hei! så utrolig gøy å treffe deg og den lille prinsessen. høres ut som dere hadde en fin ettermiddag på room. vi var på hvaler og plukket solsikker, ganske rart og koselig på en gang, hihi!

vi satser på bloggetreff for alle oslojentene den 16. håper du kan og vil komme, hadde vært gøy å holdt kontakten!

home 4us sa...

Heldige deg! det hørtes ut som om dere har hatt en kjempedag på IKEA's lansering av ny katalog.

by Siv sa...

regner med du har hatt det helt topp i Oslo :)
Du lager så utrolig mye godt, og har en så koselig blogg.
Håper det er ok om jeg linker deg...
Ha en fortreffelig dag
Hls
Siv

prinsesselinn sa...

hei , så intervju m deg på tv.
fint.
heldige dere som var på lanseringen.
jeg pleier å si at jeg snart blir invitert på julebordet deres, iogmed at jeg er der ca to ganger i uken....
venter i spenning...
God Helg.

Strikkelaura sa...

Så gøy!!

Den sjenken har jeg faktisk sett på, men ikke i gul. Er det mulighet til å male den, i såfall med hvilken maling?

Trude sa...

Heisann,så artig å lese om dagen deres. Jeg glemte helt å lese i avisen i går, får finne en i dag...sikkert en flott opplevelse dere hadde sammen.
................nå var jeg også inne på dinside.no, du gjorde jo et godt intervju C!Flott dame (",)

mali-mo sa...

Har lest innlegg hos Elin, Karna og Emmeline også og det høres ut til at dere hadde det moro ;)

Så stor lille Celine er blitt! Helledussen for en liten gullklump hun er! Fikk nesten lyst på en liten baby igjen jeg ;)

Du må bare nyte dagene..det er jo sånt som alle sier, men det er virkelig sant! Tiden hjemme med nurket bare tørker vekk. Mitt lille gull er 1,8 år nå og startet i barnehage denne uken...og jeg skjønner bare ikke hvordan det skjedde så fort!

Var forresten sååå lyst og lekkert i fest-stuen din;) Og sånn hvit tripp trapp har Amalie også!

God helg!

Emmeline sa...

Jeg må bare få si TUSEN TUSEN TAKK CHRISTINE:) Du har vært SÅÅÅ snill og fantastisk mot oss og så var du så KOSELIG OG MORSOM:)Du har gjort et dypt inntrykk på meg. Tenk å være så grei at du tilbyr deg å kjøre oss rundt fra butikk til butikk? Det var utrolig generøst.

Håper lille Celine har kommet over sjokket fra Karna sin mørke stemme Karna; husk å bruke pipestemme neste gang vi skal på ROOM!!!

Jeg husker at du sa at du mente at denne skjenken burde vært malt hvit med noen nye knotter da vi sto der og tittet på den gule skjenken mot den grønne veggen bak... Jeg kan ikke bli mer enig. Den dagen vi kjøper oss en gul skjenk står ikke verden til påske--eller forhåpentligvis er det PÅSKE akkurat den dagen;)

I morgen har jeg bestemt meg for å oppdatere bloggen min skikkelig. Jeg tror ikke jeg har deg på linklisten min, men det må det bli en endring på...:) Du må hilse masse til mamma, og stilig mann og skjønn prinsessedatter:) Klem

Laila sa...

Så gøy dere har hatt det, da. Jeg må vel si jeg er litt misunnelig på dere alle. Men men, skal innom Ikea i morgen, iallefall for å hente katalogen. Den gule skjenken der er jo bare SÅ stilig! Var den i rødt eller oransje også kanskje?

hvitstil.com/Christine sa...

Laila:
Den gule sjenken var desverre bare i gult og sort. Bra for de som liker det.

Til Strikkelaura:
det er sikkert bare å pusse sjenken, grunne den med mitt favoritt produkt HEFTGRUNNING (produsenten burde gi meg kraftig rabatt da jeg bruker MENGDER av dette produktet) og så male med valgfri farget maling.

Huset på toppen sa...

For en minnerik dag du har hatt!!
Det må ha vært gøy å være kjendis en dag:-)


God helg!!

Strikkelaura sa...

Tusen takk, du er en knupp :)