mandag, august 25, 2008

Se hun syr. Del 2

Min aller første hjemmesydde kjole er ferdig og jeg er så stolt. Modellen ligger desverre og sover, så det blir ingen bilder med henne i ny-kjolen.
Det eneste jeg mangler er båndet som skal knytte kjolen sammen. Jeg hadde ingen som var pene. Det er trykk knapper inni kjolen, så Celine kan bruke den uten bånd.
På foret i kjolen har jeg brodert "Mommy and me"
Jeg er veldig fornøyd ettersom jeg aldri har sydd ett plagg før. Gleder meg til hun våkner i morgen.

Skal prøve å få lagt ut bilder av inngangspartiet i morgen. Har før og etter bilder som ligger klar. Jeg har laget en vri på en dørbanker.

God natt.

Christine

21 comments:

Kjeruben sa...

:-O ALDRI sydd før?!?!
*Legger meg i støvet*

@__EY__ sa...

Hei,

morsom overskrift : )

Kjolen ble søt,
håper du ikke har
tenkt å "snørre den
igjen" med noe bånd.
Det er kanskje
pyntebånd du mener...

Au revoir.

Fru Fjeldhammer sa...

åh, så herlig kjole, du er flink altså!!!

innendørs sa...

*applauderer*
og så kjempesøtt med "mommy and me" inni!!! well done you!

Meg sa...

Så søt kjole :)
Og du er jo naturtalent til å sy !
Det er bare å handle inn stoffer og begynne med egen produksjon ;)

Gleder meg til å se in action bilder:)

sa...

Den ble nydelig, og for 50 kr?!! Helt utrolig. Kunne begynt å produsere slike klær du :) Mommy & Me passer jo perfekt. Du er bare såå flink. Tror jeg må ta en tur til Stoff & Stil og ønske meg symaskin til jul :)

Klem Fra Anette

☆Therese sa...

Wao - har du aldri sydd et plagg før også får du til en sånn skjønn kjole!!!?

Jeg er imponert :o)

I de dype skoger sa...

Fy søren, så bra den ble!! Du er virkelig et naturtalent. Jeg ønsker meg såå den symaskin du har. Men uansett blir jeg aldri så flink som deg!

aase sa...

Gosj for en lekker kjole!!Med dine evner bør det bli sydd mer ja..............gleder meg til å se hva du tryller fram!!

Den gode feen sa...

Så utruleg skjønn kjolen vart! Eg har sydd akkurat den samme for lenge sidan. Den er til salgs hos Hjem kjære Hjem ;) Men din kjole vart MYKJE finare enn den eg sydde. Superskjønn vart din, og broderiet i foret var jo fantastisk skjønt! Bøyer meg i støvet :)

Smineset sa...

Den ble nyyyydelig! Gratulerer! ;-)

Hem och Lycka sa...

Men jösses, vad duktig du är! Helimpad, vad söt hon kommer att bli.. kram!

Trude sa...

Nydelig!! Nå inspirerte du meg!! Søtt med det broderiet i foret. Har jo så lenge hatt lyst til å sy noe til de to små prinsessene mine...kanskje jeg rekker noe før jul (",)

tinemor sa...

WOW
Jeg er skikkelig imponert. Aldri sydd før....?
Det skulle man overhode ikke tro.
Den ble jo superflott!!!
Den kan du være meget stolt av ja!

Anonym sa...

Nydelig, jeg har ikke ord, du er fantastisk flink :)
Gleder meg til å se lille tulla i kjolen!

home 4us sa...

Du verden så fin den ble:)
Jeg har også blitt fristet på stoff og stil til å komme meg igang med littt søm, men det blir mest til meg selv. Har ikke ei litan "dokka" å sy til.

Fotball-guttan e ikke interessert i hjemmesydd....(det e æ no ikke så lei mæ førr heller, ser du førr dæ hjemmesydde fotballstrømpa...hahah)

Ha en fin dag:)

glede mæ tell å se bilda fra inngangspartiet. E på jakt etter gode ideer der som kan friske opp litt.

by Siv sa...

Oioioi
Aldri sydd før?
Kommer aldri til å legge ut mitt første syprosjekt hehe
Kjolen ble helt nyyyydelig, du er jammen meg flink.
Likte alt, fargen, snittet, broderingen.
Hadde vært supert om du la ut et bilde med kjolen på...
Ha en super tirsdagskveld
*Siv*

Cathrine sa...

ÅÅåå gud å meg,du er bra flink til å sy..Er det veldig vanskleig å brodere? Har lyst å lære meg det?

søte drømmer sa...

Så nydelig kjole! Stoff og stil er bare rett ned i veien her og jeg er innom der stadig vekk.... men jeg og frk symaskin er ikke verdens beste venner så det går uuuker mellom hver gang vi setter oss ned sammen:) Denne kjolen kan du bare være sååå stolt av, superfin. Ha en herlig kveld, klem Tone

Mjuka sa...

Åh vilken söt klänning!!Var kommer mönstret i från. Min dotter Ingrid är 7 månader och jag skulle gärna vilja att mormor sydde en sådan söt klänning till henne! Förresten är det ok om jag lägger till dig i min blogglista
Ha det gott
Malin

Hjemme hos Vibeke sa...

For en nydlig kjole. Bra jobbet! Du får det til å høres og se så enkelt ut. Det er en heldig liten jente du har som har en så dyktig mamma: )