onsdag, september 21, 2011

En liten titt i badet og vitrineskapet

Her ventes det på baby, og i går trodde jeg dagen virkelig var der, men det er en liten luring! Ingen baby kom, og vi fortsetter å vente. Var på kontroll i dag og intet mye nytt å melde!

Derimot nærmer vi oss slutten på prosjekt bad. Jeg er superfornøyd med flisene på gulvet og glad jeg endte med å velge de lyseste dottene. I morgen kommer snekkeren og skal gjøre ferdig vinduet mellom bad og soverom, elektrikeren skal montere ledlysene og  nattlysene med bevegelsessensor og rørleggeren skal montere de siste skap, toalett og dusjkabinett.

Her er det ferdige gulv med hvite fuger. Gjenstår fortsatt vasking!
Badekaret er bært på plass og kranen montert! Hellige du som jeg gleder meg til å legge meg i karet!
Kranen på servantskapet. Jeg liker å kombinere moderne og gamelt, så denne synes jeg var artig. I utgangspunktet ønsket jeg meg en berøringsfri kran for barnas sikkerhet mot å brenne fingrene, men kom til at det var en dårlig løsning for oss. 
Flere bilder kommer i morgen når skapene og lysene er montert.

Jeg har forresten bilder av vitrineskapet jeg kjøpte for å ha sengetøy i. Jeg har byttet knotter og ble veldig fornøyd. Selv om skapet er lite rommer det masse.
Knottene er fra Celines Hus.
Skapet var superbillig fra Skeidar og heter Lista.


Nå skal fruen lage en smotthie og hvile seg litt mens husbonden er på møte.

Ha en deilig kveld.

Christine




15 comments:

stallnilsen sa...

Nydelige fliser, og vitrineskap, knottene var kjempesøte, og lykke til med fødselen, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

Ida sa...

Hei! Så fint badet blir! Fornuftig å ikke velge bevegelsessensor på kranen, som jeg har kommentert før, og den du valgte er jo dødstøff!! Stilige fliser også!!! Kos deg i stampen!!! Klem fra Ida

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig stilig flisene ble. Veldig godt valg med de lyse.
Masse fint på badet... gleder meg til å se masse bilder når alt er ferdig.
Lykke til med kommende fødsel
Ha en fin kveld
klem

Fru Andersen sa...

Så lekkert badet deres blir!

Og gratulerer med valgresultatet:-)

Ønsker dere en fin-fin kveld videre, kanskje skjer det noe i natt?!

Stine Elise sa...

Det var kjempelekkert! ;)

Har et slikt vitrineskap stående i en bod, å bruke det til lintøy var jo genialt! Må kanskje se på mulighetene for å finne en plass til det :)

GodTid sa...

Ooo! Så fiint!:) Lekkert med hvite fuger.
Og krana var herlig!

Tina S sa...

Hei! Nydelig skap og nydelig blogg du har:) Ca et slikt skap jeg har lett etter. Veldig stilig at du har byttet ut knottene. Jeg har en liten leilighet og trenger et slikt skap til vinglass o.l. Har du noe ide til butikk man kan kjøpe knotter i? Har lyst på noen andre knotter dersom jeg kjøper dette skapet. De du har var supersøte, men kan vel ikke lage helt likt hehe:) Og kanskje noen andre passer bedre i en stue? Elsker stilen din, og det soverommet ditt skulle jeg gjort mye for å overta:)
Lykke til med fødsel. Kommer nettop fra jobb på nyfødtavd, og det er jo sååå deilig med babykos, selv om det ikke er mine unger da:) Heldige deg:)

Tove - YankeeStore.no sa...

Det skapet likte jeg skikkelig godt! :) Kjempefine fliser også :) Mvh Renate

Anonym sa...

It is much more likely that a Lipoma will come about from
the first opinion level of panorama as comfortably as beingness a encourage to
self regard.

Look into my web site ... Treatment of sarcoma

Anonym sa...

Um exame do fluido sinovial dentro de las personas que
sufren el Fenmeno de Raynaud. Register TodayFebruary
9, 2013 Lupus: Learning and Living. lupus isn't attaking my kidneys. The task shouldn't have driven.
A patient taking corticosteroids or in juxtaarticular
regions6. So besides taking my body. Maybe it is primarily made up of the early explorers, travelers, settlers and slaves in North America had sufficient
vitamin D insufficiency is defined as a control.

My blog post; Ellensburg lupus doctor

Anonym sa...

As the dopamine levels reject, messages from the brainpower austere side effects
than senior medicines. Symptoms of Parkinson's disease are typically intended for desk act but and are meant to be worn just Piece sitting.

my homepage; parkinson's disease unilateral symptoms

Anonym sa...

Use table salt-free canned preference Dandy, and you will be eating
salubrious foods! Select foods like cereals,
breads, Rice, pasta, liver, and encephalon are extremely highschool with cholesterol.
substance that if you eat more than calories that you beneficial guy and the bad
guy is actually fervour. As footling as 7 hours soaking for
other cardiovascular diseases such as senior high line press,
spunk disease and throw.

Here is my blog ... remedies natural cholesterol medication for

Anonym sa...

Hi tο аll, the contents present at this web
site are reallу awesome for peоple knoωledgе, well, keep up the goοd ωork fеllows.


My page ... iphone repair

Anonym sa...

Dоes youг website have a cοntact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to sеnd you an emаіl.
I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.

Also visit my site: macbook repair petaling jaya

Anonym sa...

ӏt's awesome in favor of me to have a web page, which is beneficial designed for my experience. thanks admin

My web blog - repair iphone selangor