onsdag, september 07, 2011

Kursholdere

Hjelpes den siste uka har flydd. Husbonden har vært på reise og jeg har akkurat fått han hjem. Favorittsøsteren min (jeg har bare ei- hihi) har bodd her hos meg, og vi (hun) har "renovert" vaskerommet og kjøkkenet. Jeg har også satt ned en kjøpestopp for alt som heter sengetøy. Vi har pakket opp enorme mengder som  ikke har vært pakket ut siden flyttingen(!!!!) Jeg kan ikke huske at det vår såååå mye. Og for en strykejobb det er. Jeg priser meg lykkelig for strykepressa mi!

Så var det kursholdere:
Noen som vil holde kurs på Celines Hus utover høsten? Quilting, redesign, annen søm? Alt av interesse!!
Søker også kontakt med damen som var innom og snakket om at hun kunne ha kurs i liftgardinsøm.

Ta kontakt:
christine@hvitstil.com

Christine

0 comments: