tirsdag, september 13, 2011

Fra valgvaken

Et bilde fra gårdagens valgvake hentet fra lokalavisen Fremover. Var hjemme fra valgvaken midt i natta og alt var så spennende at det var umulig å sove etterpå. Føles som jeg har vært på en skikkelig party av den gode gammeldagse sorten i går.


Jeg er inne i bystyret og vi venter nå på å høre hvem som er den nye ordføreren.
Tusen takk for alle stemmene som gjorde mitt parti til byens største og tusen takk for personstemmene og slengerne jeg fikk.

Christine


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Malmen, Narvik

8 comments:

Pink lady sa...

Gratulerer med plass i bystyre!! :)

Anonym sa...

På bildet er lillesøstra mi også :D Marthe fra AUF :D

Gratulerer med et flott valg!! Blir veldig spennende å se hvem som blir ordfører :D Tror og håper at hvem enn det blir så må det bli bedre enn det har vært :)

Krommes lykke sa...

Gratulerer med godt valg og ikke minst gratulerer med plassen i bystyret! Klem og lykke til!

Krommes lykke sa...

Gratulerer så mye med plassen i bystyret! lykke til fra meg.

Anonym sa...

Gratulerer så mye:-D selv om min stemme går til et annet parti ...hehe... Men. En helt annen kant av landet altså;-)

Vigdis sa...

Gratulerer så mye med bystyreplass. Håper Roger blir ordfører :)

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Gratulerer med bystyreplass!

Anonym sa...

Gratulerer:-) Hvor finner man en oversikt over hvor mange personstemmer de ulike kandidatene har fått?