torsdag, september 15, 2011

I am in love!

Jeg bestiller inn greier til butikken og for noen kunder fra Oliver Furniture og mens jeg setter opp bestillingen legger jeg merke til en kolleksjon jeg ikke har sett før. Urban! Omg så kult!




Finnes i størrelse for voksne og en størrelse for de litt mindre. Bord benk og stol. Flax for meg at jeg har ett barnerom jeg skal lage i nærmeste fremtid. Fikk forresten den fineste babygaven på forskudd i dag. Sengen Kili (små monster i narvik selger den) som jeg har siklet på siden før jeg tenkte på å få barn. Ho ho ho som jeg gleder meg til å sette den opp. Tusen takk Mor i Nord!




Bare noen dager nå så flytter vi tilbake på vårt soverom og gjesterommet kan bli barnerom. Bare badet er ferdig, så er jeg klar for å få tilbake senga mi. Og for ikke å snakke om badekaret!

christine

Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

Gunn Elisabeth sa...

Kjempefin seng - skjønner du gleder deg til å sette den opp:)
Du vet det finnes dukkeseng også?? Var på besøk hos noen her om dagen, den lille prinsessen hadde denne senga og dukkesenga! Veldig flott:)
Ha en fortreffelig kveld:)

ps. Er innom bloggen din hver dag.

Gunn Elisabeth

hvitstil.com/Christine sa...

Jepp, det vet jeg, for da jeg fant ut at denne sengen var for dyr da vi fikk Celine- kjøpte jeg dukkesengen til henne. Utrolig fin den også.

Anonym sa...

og det som er så genialt med denne senga er at barnet kan vokse i den...min jenta på 5 år har fortsatt god plass i den...:-)