onsdag, desember 14, 2011

Dåpsforberedelser og en aldri så liten førjulsgave


I dag har jeg postet dåpsinvitasjoner. Fin fine invitasjoner som jeg har bestilt fra decorium.no. De flinke jentene der har laget invitasjoner til Isabella som er helt lik de Celine hadde. Denne gangen lager jeg hvitt tema. Sist valgt jeg hvite silkebånd på kjolen og det ble veldig pent. Forrige gang pyntet jeg med rosa, men denne gang blir det hvitt.

Så var det førjulsgaven da, girkassen på bilen tok kveld. Skikkelig fin julegave! Selvsagt går ikke alt på skinner med forsikringen, det finnes alltid noe som er skrevet med liten skrift
:-/

Christine

4 comments:

Anonym sa...

Så fine invitasjoner :D Skikkelig lekker!!
Fine navn på barna deres :) Lurer bare på hvordan dere kom fram til mellomnavnene deres? Syntes dere bare de var fine eller har de noen spesiell betydning? Liker at de ikke er helt vanlige, jeg :)
Smurfelurfa

hvitstil.com/Christine sa...

Det er sånn at Husbonden har røtter i Italia. Hans bestefar var italiensk eventyrer og møtte sin fru på reise. Senere ble han italiensk konsul i Norge. Besyefarens søster het Italia og derfra kom Celines mellomnavn. Vi ville at Isabella også skulle få italiensk mellomnavn, Bari fant jeg rett og slett på wikipedia.:)
Sånn kom navnene til!

Anonym sa...

Så gøy :D En gøy måte å ta vare på familiearven på :D Utrolig fine navn :D
Smurfelurfa

Anonym sa...

Skjønne invitasjoner akkurat slik jeg så form meg, du er utrolig dyktig og er veldig tro mot din stil!

Ha en fin kveld!

ACklem