søndag, desember 25, 2011

I disse besøksdager...... Vertinnegavetips

Når vi blir invitert hjem til noen på mat synes jeg det er viktig at vi har med oss noe til vertinnen. I dag har vi (de friske i Casa Bussoli) vært på stor julebrunsj og det passet å ha med seg en liten gave. Siden vi hadde  ligget langflat den siste uken hadde jeg ikke forberedt noe gave, så jeg måtte tenke ut noe lurt. Da kom jeg på det smarte. Jeg hadde en ramme fra Lene Bjerre liggende igjen i gaveskuffen, så jeg pakket inn den, så tok jeg med kamera mitt. Da vi kom frem ga jeg rammen til vertinnen og ba hele storfamilien stille seg opp til fotografering.

Flott gave til vertinnen som har alt. Bilde av familien samlet foran juletreet.


Bildet har jeg akkurat redigert og klipt og nå sendt over til vertskapet.

Christine

8 comments:

Krommes lykke sa...

Det var en kreativ og god ide! Ikke bestandig de store og kostbare vertinnegavene gjør størst lykke. Jeg er helt sikker på at fotografiet med ramme gjør stor lykke hos vertskapet. Ha ei fortsatt god jul!

Lykkelita sa...

Takk for bildan - de ble jo så koselige:) Klem!

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg synes de blei fin, det er jo ikke bare enkelt å ta bilde av så mange samtidig

Terje sa...

Bildan ble kjempefine.Takk skal du ha.

Trine sa...

førr en flott gave :)

fortsatt god jul :)

Trine

Therese sa...

Heisann :) Har brukt hele kvelden min på å lese side opp og side ned av bloggen din. Love it! Men har du en facebook side som jeg kan LIKE slik at jeg klarer å følge deg videre?

Anonym sa...

selger du dette på butikken din?

christina sa...

Hei:) Har et spørsmål ang det lista-skapet du kjøpte på skeidar.. Hvordan greide du å bytte de knottene når det var to hull etter de som var der i utgangspunktet? er det vanskelig? måtte du male over?