torsdag, desember 15, 2011

Tv tips og en fin fin marius!

Her om dagen ble min hvite og lyseblå marius levert. Jeg er så fornøyd. Det er ikke så lett med fargevalg til strikkeklær, for det er så mye å velge i. Fra før har jeg en hvit og rosa. Bruker den hele tiden, så da fikk jeg laget denne med lyseblått som passer perfekt på Slettjorda.
Tv tipset for kvelden er ett norsk interiørprogram på FEM kl 20:30. Jeg er veldig spent, så at det skulle være noe med jul :) 
Isabella vokser og vokser. Jeg synes tiden flyr. Her ligger den blide lille solen og snakker med mamman sin.
Celine i dag tidlig. Det er nisseløp i barnehagen og barna er kledd som nisser. Heldigvis så svinger det i skjørtet på nissedrakteten, for det eneste som duger nå om dagen er skjørt som svinger!

I forrige uke var det innom en mamma i butikken som har ei jente som er like gammel som Celine. Hun fortalte at datteren var "hektet" på bokstaver og tastet i vei på dataen. Celine er også opptatt av bokstaver, men tanken på å slippe henne til på dataen hadde ikke slått meg. Så prøvde vi, og Celine klimpret i vei på tastaturet. Hun kjente igjen alle sine bokstaver og skrev sitt eget navn. Jeg ble helt imponert. 
Takker for tipset fra mammaen som var innom :)

Nå: kanskje lage lutfisk til megselv, mens husbonden skal ut og spise smalahove (skrives det sånn?) jeg kjenner at jeg er grønn av sjalusi. Det er ikke noe rett som serveres ofte her i nord og jeg har ekstremt lyst til å prøve det selv!! Heldiggrisen!

Jeg liker å legge inn en liten reklame for Narvik nå og da. Når man ser denne videoen så kan man skjønne at å bo i Narvik er helt riktig
 <3




Christine

14 comments:

Ida sa...

SÅÅÅÅ nydlig Isabella er da!!!! Skikkelig blid godjente:-) Skjønner at du koser deg med henne nå:-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige jenter og jakke ♥

Håper dere får fine dager fremover!

*klem*

Trine sa...

Så utrolig fin genser:-) Er det lov å spørre hvor du har bestilt den?

hvitstil.com/Christine sa...

Ja, den er det en dame jeg kjenner som har strikket. Sjekk på finn, no der er det flere som strikket på oppdrag.

Sivs hus sa...

Hei, Takk for tv tipset, da skal jeg også se på....gratulerer med nydelig genser. førjulsklem Siv

Anonym sa...

Nydelig Marius ... <3

ACklem

Kine sa...

Nydelig genser - ønsker meg slik selv! :-)

I kveld har jeg og fireåringen bakt rundstykker til jul, og da måtte vi jo teste ut tipset ditt om å bruke saksen. Fantastisk lettvint!

Anonym sa...

genser som skal matche hytta? plis

Krommes lykke sa...

Så flotte jenter du har. Hjerteknusere begge to:) Strikkejakken var flott.

hvitstil.com/Christine sa...

Ja, jeg fikk strikket den i lyseblått fordi det passer på slettjord når jeg først skal ha en genser der ute! Regner med at de fleste kjøper klær som passer til anledninger?

Veronica sa...

Kjempe fin genser!

Så søte jentene dine er. Har selv en jente som heter Isabella på 3 1/2 år, som også liker at skjørtet svinger :) Hun nekter plent å gå med bukse for tiden... Hehe :)

Ha en fin kveld videre :)

Anonym sa...

Dere må prøve Josefine spillene til pc'en, de er Kjempekjekke!

Anonym sa...

hæfti hæfti hæfti:)bra å bo hær ja:)

Stine Marie sa...

Så utrolig nydelig jakke. Hvor har du kjøpt den?
Nydelig Isabella er<3