tirsdag, april 06, 2010

Smart sak!

Da jeg kom hjem fra Oslo-turen hadde jeg med meg en gave til husbonden. En bosch laservater. Husbonden selv er stålfornøyd, for å henge opp knagger og tver  har aldri vært enklere(eller mer presist). 
I kveld baker jeg brød , for Celine skal på sin første lille barnehageutflukt i morgen. Hun skal ha med sekk med nistepakke og en liten snack. I kveld har hun prøvegått med sekken sin i stuen. Bare det kan jo smelte ett mammahjerte.

Ha en god kveld.
Chrisitne

6 comments:

Anonym sa...

ønsker meg jeg og, kun fordi det er en kul duppedings :D

Anonym sa...

Enig , sånt kan ikke bare smelte et mamma-hjerte men sikkert også et pappa-hjerte :)
Herlig. God tur til henne :)

Klem, Mette

Tove sa...

Laser vater er veldig kjekt. Får nok masse nytte av den.

Ha en fin dag

Klem Tove

Linn sa...

De er så skjønne når de går der stolte som bare det med sine små sekker. Håper hun får en fin tur!

Drømmeskyen sa...

Hei.
Det ligger noe til deg på bloggen min:)

Hilsen Hilde

re:signert sa...

Har laservater selv og den er bare supert!! Snakk om å rette opp det meste! Fin blogg du har! Ta en titt innom min om du vil!