mandag, desember 01, 2008

1. Desember : Slappe av!

Jeg har en stabel av herlige blader liggende som jeg ikke har lest ordentlig, og i kveld skal det leses. Så vidunderlig. Spesielt likte jeg at det fantes et blad som het "Taste Italia". Min mann har italienske aner, så nå kan vi lese litt om italiensk jul.
I dag har mannen min tatt eksamen. Kristin Halvorsen synes tydelig vis at siviløkonom utdannelse og nesten 10 års erfaring ikke er godt nok for å drive med eiendomsmegling, derfor har hun gulpet opp noen nye regler, som fører til at husbonden må gjennom noen eksamener fremover. I dag var det jus eksamen. Tulleregler synes jeg!!!Siden han har tatt eksamen har jeg bakt boller til han nå i ettermiddag.
Celine gjør store framskritt. *stolt* Hun har reist seg opp selv i lekegrinda!!

Nå er det lesetid!

Christine

13 comments:

Lena sa...

Kos deg med bladene :)

My home is my Castle sa...

Kos deg :)
Jeg har og flere som jeg ikke er ferdig med enda ;)

Klem,Kari

by Siv sa...

Ja det er helt merkelig hvor mange lover og regler som stadig dukker opp i dette landet... :)
Koooos deg med blader!
*Siv*

Ida sa...

Deilig med uleste blader !
Så snill du er som baker boller til lesehesten - setter han nok pris på :)

Ha en fin kveld! Klemmer

Christina sa...

Åhhh så søt! <3 de er til å spise opp i den alderen.

Kos deg med blader!
klem
C

Anonym sa...

Så nydelig datter du har! :)

Venter på at du skal legge inn ønskeliste for jula.. i og med at julegavering-gaven må sendes snart :)

Bitteliten sa...

for en fin blogg du har! Skikkelig inspirerende!

Rune sa...

Så spennende blader.

Og så søt Celine er:)

Hvitrose sa...

Ingenting er som et tykt og deilig interiør blad!!

Så søt hun er!!!:)
Ser at hun har italienske aner ja;)

Smineset sa...

Koselig julepyntet! Gleder meg til å sette i gang hjemme. Frem til nå har jeg nøyd meg med stjerne i vinduet og lys ute.

Maison interiør og mat og vin var begge helt supre! Gled deg :-)

Ønsker deg en flott dag! ;-)

Anonym sa...

celine er kjempe søt:) jeg lurte på en ting vet du hvor jeg kan få kjøpt sånn beskyttelse til å ha rundt sprinkelsenga/lekegrinda? finner bare sånne myke og de er ikke gode.


klem leslie

Klaffen sa...

Ja bor ikke vi i MOLBO Norge så veit ikke jeg! Hils mannen og si grattis - og du er så skjønn kone da som stiller med hjembakst! Klem i bøtter & Spann

Mia, New Room Interior sa...

For en nydelig liten jente! Koselig blogg du har! :-)