onsdag, desember 22, 2010

Blondine møter brunette

Sweet! Jeg har akkurat vært hos de søte jentene på Karisma i Narvik, og jeg har vært litt vågal. Eller nåja- vågal til meg å være iallefall. Det jobber ei jente på karisma som jeg aldri kjenner igjen når jeg møter henne- rett og slett for hun bytter frisyre, lengde og farge mellom hver gang jeg ser henne. I mitt tilfelle er vågal å legge inn noen striper i en anelse mørkere farge. Jeg har prøvd det før- da jeg bodde i Oslo, men ikke likt det, men dette elsker jeg!
.

etter- før- underveis

Før jeg hadde time tittet jeg i hyllene på Karisma. Husker dere hvordan håret til Monica i friends ble da hun reiste til Karibien?


Det er meg på Gran Canaria!!! Flaks for meg fant jeg ett produkt som het noe sånt som humid-stopper.
Hello good hairdays på Gran Canaria!!!!

I morgen er det Celine som skal juleklippes.

Christine



1 comments:

Vigdis sa...

Det er godt med litt forandring. Jeg var hos frisøren her om dagen, men farget bare. Har lyst på en fin frisyre, men det er vanskelig å finne en som lar seg kombinere med lite tid på morgenen og mange krøller som går "feil vei"...

Celines Hus ser veldig fin ut fra utsiden iallefall. Måtte kjøre den veien til jobb i dag for å se :)