søndag, desember 12, 2010

Skrivebordslampe

Celine hadde tante Mimmis rosa lampe på skrivebordet sitt, men den var ikke helt egnet til det. Nå har hun fått en superfin ny lampe.

Lampa er fra Celines Hus og kommer i rosa, lyseblå, hvit og ultrastilig krom.
Bildet tok vi i de 10 minuttene det er antydning til skumring ute. Nå er det ikke lenge til det snur, og dagene skal bli lengre og lengre. Nå lengter vi etter lyset.

Ha en deilig søndag, litt senere i dag, etter vi har bakt- skal jeg ta bilder av badet som er ferdig. Kommer på bloggen i kveld.
Christine

4 comments:

Anonym sa...

Fin lampe,Christine,
krysses av på handlelisten
til Celines Hus,
håper jeg får mange penger
til jul ...!

Ha en deilig søndag,
Sofie er på juleverksted i stallen,
vi andre pusler hjemme, pakker og
gjør oss klare til flytting, og ut
å kjøpe juletre til mormor ...!

Ha en fin tredje advent ...♥

klem til deg

Unknown sa...

Så fin lampe!
Håper jeg snart får muligheten til å ta en narviktur igjen:)
Her savnes soolen, godt den snur snart...føler jeg går i halvsøvne hele dagen for tida..;P

Ha en flott 3 søndag i advent!

Anines hvite verden sa...

Så flott lampe! Ville gjerne hatt en slik en, men bor jo ett stykke unna.. Vet om andre i nærheten av Vestfold som selger samme? Sender ikke med post du? :D ha en fin fin søndag! Goood jul! :)

Anonym sa...

Jaaa den er kjempefin har til datteren min, kjøpte på lysbutikken i byen i fjor:) Dahl