søndag, desember 05, 2010

Hjemme igjen og min "hemmelighet"

Vi kjørte fra Andenes ved lunsjtider i dag og underveis møtte vi på noen flokker med reinsdyr. Vi måtte ut å se på dem, men de sprang avsted med en gang. Celine var skuffet over at de ikke ville leke med henne.
Her er vi på reinsdyr safari.
Celine og Oldefar! Veldig fine begge to!

Så til min "hemmelighet": 
Jeg er i ferd med å bli politiker i Narvik!
Da vi flyttet til Narvik bestemte jeg meg for å engasjere meg litt i lokalsamfunnet. Jeg stilte meg til disposisjon (som det så fint heter) hos ett politisk parti som jeg syntes passet. Denne uken hadde nominasjonskomiteen i partiet møte og jeg er satt på 4. plass på partiets liste! 
Jeg er så stolt og kry, at jeg ville dele dette på bloggen!!

Det er forresten ingen hemmelighet hvilket parti jeg står på liste og stemmer på, men jeg synes ikke bloggen er noe politisk arena, så jeg tror jeg lar det bli med dette enn så lenge :)

Ha en vidundelig kveld
Christine


25 comments:

velkommeninnenfor sa...

Så flink du er ! En kvinne med mange jern i ilden ! Stå på >!

Hilsen Elisabeth

♥ Monica ♥ sa...

Så bra at du vil engasjere deg. En trenger flere som deg rundt omkring. Gratulerer med 4. plassen og lykke til videre med politikken.

Klem :)

Villasol sa...

Så bra du engasjerer deg! Gratulerer! Ja til mer kvinner!

Klem Ingunn

hobbyvimsa sa...

Så gøy!!Gratulere!!Hvordan rekker du alt,du er en super kvinne!!klem Linda:)

Prinsesse Elin sa...

For guds skyld la dem bare være røde:))

Ida sa...

Utrolig hvor mye engasjement og overskudd du har! Imponert:-) Rene Duracell!!! Lykke til! Hadde jeg bodd der hadde du nok min stemme;-) Klem fra meg!

Unknown sa...

Så gøy!
Gratulerer:)
Alt du får til, tror du er en flott dame:))

Og så skjønn lille Celine er, nydelig bilde av henne og oldefar ♥

Klem Line

Fjasevas Huset sa...

kjempe bra! jeg er også engasjert i politikk og syntes det er viktig å være med å påvirke i den retningen man har tro på!

Spennende!
Lykke til

Klem fra meg

Annika sa...

Gratulerer med 4. plass på liste! Kjempeflott! Du går ei kjekk tid i møte. Helsing lokalpolitikar på Sunnmøre :)

Blei litt nyfiken på parti, sidan eg er politikar sjølv, så om du vil titte innom meg å avsløre det, må du gjerne gjere det :)

Inga sa...

Gratulerer! Googla litt og er fornøyd med partivalget! :-)

Villa Drømmeverden sa...

FØRR EI DAME! Fatter ikke at du har tid til alt dette jeg Christine:) WOW! Butikk, hjem, "hytte", barn, mann, et lass av kreative ideer osv.. Tar av meg hatten:)

Lykke til videre i politikken! (det er takket være politikerne i vår kommune at vi får skille ut tomt på gården til mine foreldre og bygge, så disse er vi avhengige av!)

Søndagsklem

Red Hobbitt sa...

Så flott, Christine! Politikken trenger unge, modige kvinner. Lykke til =)

Bea sa...

Spennende!

Lykke til videre.

Anonym sa...

Så bra med damer som står på! :)

Jeg er nok glad for partivalget ditt også, selv om jeg mener at en skal ha respekt for alle partivalg og velbegrunnede synspunkt (nesten..må innrømme at "eplepartiet" ikke står mitt hjerte særlig nært....de kan det få gå mark i for min del)


Lykke til med alt! Klem

Anonym sa...

Ikke uventet ! Gratulerer , det blir spennende å se hvor du ender opp- det blir vel full fart oppover !
Lykke til !

Anonym sa...

Gratulerer! Også det beste partiet da! Klem fra partifelle

Anonym sa...

Lykke til med 4.plassen på lista.
Forøvrig veldig enig i at man kanskje skal være forsiktig med å gjøre bloggen om til en politisk arena. Det er vel kanskje ikke helt i tråd med hva verken Side2 eller leserne dine forventer iallefall.

Anonym sa...

Christine for President :)*

Tilbake til Oslo?? Gratulerer !

Kjempebra!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse!!!! ♥

Vigdis sa...

Veldig bra! Må innrømme jeg ble overrasket da jeg så navnet ditt der... Nr en på lista er et skup!

Anonym sa...

Flott Christine!!
Og flott parti!
Er kjempefornøyd med lista som er prensentert :-)
Glad for at du stiller.

Hilsen Elisabeth

Lisa S. sa...

Jeg snoka litt på nettet, og fant ut hvilket parti, og jeg må si at jeg ble positivt overrasket!

Anonym sa...

Ønsker deg masse lykke til, håper bare det er rett parti;)

Ha en fortsatt fin uke!

Klem

Anonym sa...

Enda ei som er positivt overrasket over partivalget.

Ble litt engstelig da jeg leste at du var gått inn i politikken.

Har fulgt bloggen din i et par år og tenkte plutselig at: Vil jeg kunne fortsette å heie på deg dersom det viste seg at du var helt ytterst ute på den kaldeste greina sammen med de røde eplene?

Roser dufter godt!

Gratulerer så mye med flott 4. plass på lista, du modige, kreative, travle og sterke kvinne!

hvitstil.com/Christine sa...

Det er i alle fall helt sikkert at epler ikke er noe for meg!