søndag, februar 15, 2009

Babytips

Jeg kom på et tips jeg fikk før Celine ble født, og vil dele det. På sparkjøp selger dem 6 pakning med flanelsbleier/flanelskluter, som jeg har brukt massevis . Jeg har de med i stellevesken, og legger Celine på dem om vi må bytte bleie ute. Jeg har dem alltid over stellebordet når vi steller hjemme. De er også fine og myke, og bedre å tørke en liten baby med enn de grove håndklene.
Foto: sparkjøp. no
De kan kjøpes på sparkjøp.no. Det er i alle fall den eneste plassen jeg har funnet dem. Anbefales.

Christine

8 comments:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

eineg!! dei er fantastisk gode :o)
Klem

Anonym sa...

ja disse er helt supre. Jeg har brukt de til begge mine når de var baby, jeg brukte de også i vognposen for å beskytte den mot eventuelt gulp el hvis de tisset gjennom bleien.

Hilsen 2 barns mor:)

Christina sa...

Åhh så lurt,så dumt at jeg ikke visste det før. Har AKKURAT bestilt noe derifra som jeg skal hente på posten imorgen...
Fikk lyst å prøve de der..:)
Regner med dere hadde det fint i syden..?0=)Ha en fin kveld;
Klem

Lykkelita sa...

Velkommen hjem!! Så fine invitasjoner du har laget, det bildet av Celine er nydelig!
Klem til dere tre:)

Anonym sa...

De har slike på kid, babyshop o.l også:) Min lille bruker de som koseklut og når han var nyfødt brukte vi de som gulpekluter, inne i helsetepper, under hode osv:)

Cathrine sa...

slike bruker vi og. bruker dem til og med som håndkle til 3 åringen min! kjempe greie!

charm design sa...

Velkommen hjem....håper dere har hatt en fin tur.Vi reiser i natt, og hvet du hva det er spådd 19 g og strålende sol hele uken.Kansje vi er heldige med varmen.
Dere får nyte det vakre vinter været her hjemme så lenge..

Villa E sa...

Heisann og velkommen hjem igjen. Tusen takk for knappene!! Gleder meg veldig til å bruke de. Vi må jo også få tatt et oppgjør for de.
Her har jeg godt over en uke fri igjen, så godt å ha 14 dager fri annenhver mnd...så det er gode dager på arbrommet. Vi høres igjen på mail. God klem

kjekt tips du har lagt ut, jeg gjorde også det samme da mine var små.