søndag, februar 22, 2009

Hva skal man velge?

På badet har vi ett innebygd badekar. Jeg liker det ikke. Nå når vi skal reparere en vannskade på badet, har jeg veldig lyst på et frittstående badekar. Jeg likte veldig godt det som er under her, med hvite løveføtter.
Også er det dette båt-karet, som jeg også har forelsket meg litt i.
Disse kranene er helt nydelige. Skal ringe og sjekke priser på alt i morgen.
Bildene er hentet fra little-england.no og eurobad.no. 
Noen som vet av andre fine kar og kraner? Kom gjerne med forslag.
Bakte sjokolademuffins i dag også. Her i kakeboksen fra "Mor i Nord".

Da er det middag her hos oss. I dag: Biff med løk og peppersaus, hjemlaget potetmos og masse grønnsaker. 
God Søndag
Christine




15 comments:

rod i hob sa...

fine badekar! eg glede meg te å få mitt på plass, det blir heilt vanlig med ekdtra lengde.... deiilig med badekkar-trur eg likte nr 3 best av dei du viste!!

Kari sa...

Jeg har aldri prøvd dem, men syns nr 3 så veldig dyp og god ut.

Kari :-)

Anonym sa...

Hallo! vi holder også på å pusse opp et bad og jeg synes badekar 1 er finest. Jeg tenker også på vann og rusk som legger seg under et vanelig badekar. Her kan du få vasket alt vekk og du vet hele tiden at du kommer til i alle kriker og kroker.Og møkk som legger seg langs skjøter ( vasken og badekaret) blir ikke noe problem:)
Typisk meg å tenke på renslighet:)
Lykke til!!!

Lottis

Crinoline sa...

Hei.Du kan jo ta en titt på denne nettsiden også http://www.firedearth.com/
Tror de har en butikk i Oslo også. Lykke til med valg.VVS butikken fortalte at man må være forsiktig med å kjøpe kraner på nettet på grunn av at vanntrykket i Norge er kraftigere enn i mange andre lang.Fare for vannlekkasje.

Crinoline sa...

jeg mener selvfølgelig land -ikke lang

AnKa sa...

Eg syns det første badekaret va finast. lett å vaske under og alt.
Mye fint i bloggen din, ønske deg en flott søndagsettermiddag.

Anne sa...

Hei:) Har fulgt med i bloggen din en stund, kjempe fin blogg:) Jeg jobber i Ifø Sanitær og vil anbefalle deg å kjøpe noe som du får kjøpt i butikken, ikke på nettet, grunnet hvis det skulle skje noe med ting. Bad er jo veldig viktig:) Lykke til:) Vi har også badekar på føtter, sjekk ut: www.ifosanitar.no

Anonym sa...

Badekaret med mursteinen i bakgrunnen og en stram fin kran ville jeg definitivt ha valgt meg!!!
Hørtes godt ut med biff på en deilig søndag!
Klem Ann-Christin

Photo-Me-Life sa...

Jeg syns alle var veldig fine. Blir jo 2 forskjellige stiler de karene, så det er nesten en smakssak. Jeg syns jo de med løveføtter er skikkelig dekorative:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

fine badekar alle sammen, men likar kanskje best det første båt-badekaret.
håpe du har hatt ein fin fastelaven :)

Klem :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg liker best de to "båt"-karene - jeg er ikke så glad i å vaske og tenker på alt som finner veien under de med føtter... ;P

Christina sa...

Personlig liker jeg nr 4 best!! :) Hihi..
Blir helt sjuk om dagen, etter jeg har fått mange huskataloger i posten.. Har dere tenkt noe mer på bygging? Har falt litt for BLINK husene.. De er lekre..

Fant barne Kartell stolen på Zanz i lillestrøm, så det blir en i blank på snuppa mi nå!Hihi.. Den rosa var også nydelig..Men tenkte å holde meg nøytral!

Ønsker dere en flott søndags kveld! :)

Klem fra
Christina

Kjeruben sa...

Flotte batekar, likte best det første, men ville hatt føtter i sølv eg da ;-)
Eg har kjøpt kraner fra lokal rørlegger, merket er Rubitor, serien heter Classis, men Venice er også fin. Dei har nettside: rubitor.com

Anonym sa...

alle va fine.. men eg ville nok hatt det karret med hvite føtter, da dettan ville passa best hos meg :)

Å du, den middagen din hørtes deilig ut.. her ble det veikromat idag, da vi va i abisko på harryhandle :P Å en bjerkviking e ikkje å forakte, men biff hørtes masse bedre ut ja!!

Klem!

Gro Anita sa...

Så morsomt at du fant bloggen min da:)
Så fin blogg du har...
Du har det jo kjempelekkert inne hos deg... Jeg vil også ha slik stil når vi kjøper oss et hus...
Når begynte du i Sterling?
Klem, Gro Anita