tirsdag, februar 17, 2009

Wedding Bliss

Jeg har brodert servietter på bestilling til et bryllup! Det er bare strykingen som mangler, men jeg oppdaget rust i strykejernet, så jeg skal kjøpe nytt før jeg tørr å stryke dem.
Når jeg er inne på bryllup, kan jeg fortelle at vi skal i tre stykker i år.  Jippi!
Det første er en av mine beste venninner som gifter seg. 
Den andre er et bryllup som skal være i Cannes. Det er et vennepar av oss som skal gifte seg der. Bilettene er bestilt og verdens snilleste "Mor i Nord" blir med og skal være barnevakt under selve feiringen. 
Det tredje er kusinen min. Jeg skal sy brudekjolen hennes! Tenk det- hun vil at jeg skal sy kjolen hennes!!!!!! *stolt* Hun bor i Nord, men kommer til Nesøya allerede neste måned for at vi skal begynne prosjektet.

Oioioi som jeg gleder meg. 
Her er Celine som koser seg med barne tv nå i kveld.

Christine


23 comments:

Anonym sa...

Hei flinke jenta!

Ønsker meg så inderlig sånne servietter jeg å!
Tar du opp bestilling?

>håpe håpe< :))

Klemmer malin

Anonym sa...

Det håper jeg også. Skal i bryllupp i slutten av april og det hadde vært utrolig gøy å kunne gitt dem slike servietter også. Du er bare så flink og jeg digger bloggen din. Bare en ting jeg ofte lurer på... Åssen har du tid og energi til alt det du får gjort??? Imponerer meg stadig. God bedring.

-Gro i Bergen-

hvitstil.com/Christine sa...

Hei jenter, send meg en mail, så kan vi nok få til noe.

Gro: Artig at du synes jeg får gjort mye og at jeg har energi, selv synes jeg at jeg er helt "på felgen" for tiden og energi er det jeg har minst av. Å sitte foran symaskinen er virkelig avslappende og terapi for meg.

Christine

Anonym sa...

De serviettene var utrolig fine.. for ikke å snakke om jentungen! Har du monogramprogram på symaskina da eller?

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg har faktisk akkurat oppgradert symaskinen min. Jeg har nå investert i en Janome kombinert sy og broderingsmaskin. Driver akkurat på å setter meg inn i det hele :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Åååååhhhhh!!!! Nydelige!!!!! :D
Jeg gleder meg så til å bruke de!!!

(Jaggu fant jeg !-tasten *ler*)

Du er utrolig flink!


Og så flott at du skal sy kjole, det tror jeg ikke blir noe problem! Håper vi får se den. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

(Jeg stjeler bildet for å lage innlegg på egen side)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei igjen :)

Var bare en komentar fra deg, så den er nok dessverre i kommentarhimmelen ;P

Skoene har jeg kjøpt på Domus... *ler* Bor på landet jeg, så her heter det Domus fortsatt... De bør vel ha de i mange skobutikker - kan se om de har størrelsen til Celine, siden det var salg her oppe? Det var ikke mange størrelsene å velge mellom, så jeg satser på at Hedda passer 22 neste vinter.

Hvilken størrelse ville du hatt de i i så fall?

aase sa...

Nydelige servietter altså!! Nå vi jeg nesten gifte meg igjen!!!! Vel, jeg er jo godt gift da så.....

Den brudekjolen blir vel et kunstverk uten sammenligning så den vil vi gjerne se ja!!

Anonym sa...

Nydelige servietter :)
Så spennende prosjekt at du skal sy brudekjole, jeg har sagt det før og sier det igjen, du burde satse på et kreativt yrke, Christine!!!!
Vakre Celine som ser på barne tv :)
Ha en hyggelig kveld! Klem Ann-Christin

Vibeke / Mammas Hus sa...

*ler* Ja, det er ikke lett. Er risikosport å kjøpe til Hedda nå, men bare måtte! Siklet etter de i flere uker, så nå klarte jeg ikke motstå fristelsen. Er veldig lite flink til å motstå fristelser. *fnise*

Svigers er gull verdt; bygger huset vårt, passer Hedda og storesøsteren, strikker det jeg ønsker ++++ Jeg har vært ekstremt heldig!

Cathrin sa...

Hei Christine!
Kjæmpekoseli at du likte bloggen min, du e hjærteli vælkommen tel å stekk innom når du måtte ønske! :O)

Må vel kryp tel korse å innrømme at æ har sneke på bloggen din ei go stund, å e innom hver dag stortsett....du lage så utruli mye fint, og di serviettan dine e bare nydeli!

Ser på bildan dine at de e nåkka kjent, men kan ikke plassere dæ helt. Ser åsså at vi har endel felles vænna og kjente. :O)

Cathrin

Anonym sa...

Gratulerer med ny Janome sy/broderimaskin. Har du kjøpt Janome 9700 eller 11000? mvh "glad i og sy"

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei Glad i å sy

Jeg har investert i en 11000! Jippi

Gleder meg til å bli kjent med min nye venn ;)

Chrisitne

Anonym sa...

heisann flinkeste :)

Hadde du vært mi kusina, ville eg ikkje nølt med å få sydd kjole av deg altså!! Håpe du legg ut bilde til slutt sånn at vi får se :)

Å de serviettan e en skikkelig christine-ting altså! du e så dyktig frøken!!!
Men lov meg at du tar det litt med ro! christinemannen å celinemor har ikkje tid til ei syk husmor vet du.. Du må kje slite deg ut ved den nye symaskina!!

Her skal vi i ett bryllup i sommer, å gler meg som en hund da eg ikkje har vært i bryllupp sia 2000... (ja det e lenge sia) Så kommer du å skryt av 3 stk! Jaja, det e nån som har det :P

Anonym sa...

glemte å gje den en gedigen klæm :)

Monicas sa...

wooow.....disse var fine som alltid...tenk for en ære å sy kjole du...da har vi to mye å se frem til i sommer med tanke på bryllupp...jeg er bedt om å synge i ett og du skal sy kjole i ett.....skrekkblanda fryd spørr du mæ.-----ha en fin fin dag

Kort og Søm sa...

Vakre servietter du har brodert!

Hilsen Fredrikke :o)

Klaffen sa...

Oj, for en ære!! Å sy brudekjole. WOW sier jeg. Venter i spenning på bildene jeg :) Klem i bøtter og spann

Bea sa...

Så flink du er:o)

Jeg har tenkt å kjøpe meg symaskin, men finner ikke helt fram i symaskin-jungelen. Kanskje du har noen tips om hvilken symaskin jeg bør velge????

ST sa...

Å:) Det å sy noen sin brudekjole er virkelig en stor og ærefull jobb!! Så flink du er! Den blir nok aldeles nydelig, glede meg til eventuelle bilder av det!

Flotte servietter og :)

Anonym sa...

kjempeflotte servietter. kan jeg spørre om hvor du får tak i de? Regner med at du ikke syr de selv?

hvitstil.com/Christine sa...

Nei, serviettene syr jeg ikke, de kjøper jeg på IKEA, MEN BRODERIET SYR JEG PÅ MIN JANOME 11000

CHRISITNE