mandag, februar 09, 2009

Fra mobil: Været


Foto: Celine varmer seg  i solen  etter å ha badet (inne i badekar)
Jeg har lovet å komme med en værrapport. Her er det greit varmt på dagen, men på kvelden og natta er det kaldt! Jeg leste i VG at det snødde på Canariøyene, men det er ingen tegn til snø her. Jeg går utifra at det er i fjellene.
 I går kveld måtte vi ha varmeovnen på full fres i stua. På natta sover vi i varme pysjer. I morgen skal vi på IKEA å kjøpe vinterdyner!!!
Celine er blitt litt snufsete, men koser seg veldig. Hun hilser hjem til pappa, og det gjør jeg også.

Christine

9 comments:

Lykkelita sa...

Så deilig:) Synd det er så kaldt på kvelden, men godt at dere får nyte varmen på dagene:)
Klem til alle tre!

Frøken Lykkelig sa...

Å det ser ut som om hun koser seg masse! Nyt varmen på dagen og kos dere inne med gode varme klær om kvelden!!

Anonym sa...

Ikke kjøp dynduner! IKEA bruker dun fra levende gjess. :(

Viola sa...

Så deilig!!!
Det er egentlig ikke så veldig synd på dere, her hjemme har vi det kaldt både natt og dag ;) Så nyt dagene. Ha en fortsatt fin ferie, det er fint på Canariøyene, så jeg gleder meg allerede til vår egen canariferie til høsten.

;)

Anonym sa...

Herlige lille tulla!
Synd det er såpass kaldt, men det var du sikkert forberedt på. Kos dere om dagen og kle på dere litt godt på kvelden og nyt herligheten med å kjenne solen varme litt. Her i Oslo er det "beinkaldt" og masse herlig snø!!!!

Cathrine Aksnes sa...

kos dere masse... her gikk vi fra 13 minus i går kveld, til vi våknet i morges å det var -0 og snøstorm.. brrr... men litt mildere iallfall:)

Anonym sa...

rtrrrt

Monicas sa...

koselig bilde....nyt dagene der nede med sol og varme

Landstil sa...

SÅ herlig det så ut med sol og varme.. Svigerforeldrene mine bor i spania, så jeg har jo sjangsen til å reise ned ofte, men hadde en veeldig dårlig tur ned når Markus var 3 mnd, så har ikke turt etter det.. Kos deg masse, for her hjemme er det kaaaldt!

Klem, Anette