lørdag, februar 21, 2009

Farge frosk på badet

Celine må ikke lide under min hvite stil, så jeg kjøper masse farger til henne. Hun er blitt litt av en badeengel, og med det følger masse små badeleker.
Denne frosken skal henge på veggen over badekaret, og skal oppbevare alle små lekene til Celine.
Det fine er at man kan ta løs en skuff på frosken og skuffe lekene opp av vannet. Lett er det å vake lekene i skuffen også.
Så skal jeg skryte av mannen min. Han og en nabo har måkket snø av 6 tak i nabolaget. Snille er de som hjelper de eldre og de som er på ferie. Husbonden er den oransje prikken på taket nedi gaten. 
Da Husbonden var ute har jeg bakt brød og passet Celine som er veldig pjusk. 

I kveld er det MGP! Jeg heier på Tone. Sangen er fin, men jeg synes jenta har mer utstråling og sjarm enn de andre finalistene tilsammen.

Christine

12 comments:

aase sa...

Knalltøff frosk da!! Celine må såklart ha farger!! god bedring til henne!!

Så snill Preben er som hjelper de som trenger det!!

Jeg baker og baker til kaffeslabras her imorgen!! Egentlig vil jeg heller lage kort, så jeg gjør det litt og!! Hi hi

Ha en flott helg, kos dere masse!!

Kosene mine sa...

Den frosken likte jeg! Hvor har du fått tak i den?

Jeg har en jente på 7, men hun skal fremdeles ha leker på badet... vann ER gøy! :O)

hvitstil.com/Christine sa...

De har hat den flere steder, bla babyshop på Slependen. Min er kjøpt på Babyproffsen i sverige.

Christine

Min lille krok i verden sa...

For en utrolig snill og omtenksom nann du har, Fru B. Håper innsatsene deres blir satt pris på av huseieene. Du må gjerne fortelle ham at alle bloggdamene liker snill menn ;-)
Stilig frosk Celina har fått. Friskt innslag på badet kan jeg tenke!
MEEN når det kommer til MGP må jeg si meg sterkt uenig med deg...
Jeg synes ikke Tone D-Aa. har så mye sjarm og utstrålling. Hun er veldig pen og har en behgelig stemme, men jeg må si jeg er litt lei hele deilige henne. "Alexander med fela" derimot synes jeg har alt i denne sammenhengen. Han har glimt i øye, masse ustråling og et sceneshow som vipper de andre lett av pinnen. Låte klistrer seg fast fra første strofe. Vi håper og tror at det er han som vinner!! :-)
Ønsker deg, lille C. og flinke mannen en deilig lørdagskveld.
god bedring til lille hjertet!

Landstil sa...

Tøff frosk da, og så praktisk! Må nok investere i en sånn når småen kommer ja :)

For en snill mann du har som hjelper andre da, er ikke mange av de igjen i verden!

Kos deg i helgen!

Anonym sa...

Kul frosk, sånn kunne vi jammen ha også, selv om S er 6 år så leker hun nesten HVER gang hun bader, men mest med barbie dukker nå...
Og hester så klart, uansett morsom utgave!
Nei, da kommentaren din er der den, jeg må godkjenne, har hatt så mange slibrige kommentarer at det måtte bare bli sånn at jeg godkjenner først.
Jeg holder med Tone som deg og Velvet!!!
Ha en god fornøyelse Christine, klem
PS! Flink Preben, han er GULL verdt!!! Klem klem

Monicas sa...

koselig med grønn frosk på badet vil æ tru:) flink og omtenksom mann du har...grand prix på nettet her, da sambo ser fotball...heier på felealexander...svinger som sørn den sangen, å han har glimt...tone er flink, men sangen gir meg liksom ikke noe...vi får følge med å se...ha en fin aften

Villa Creme sa...

Åååå, den frosken var fin. På ferie i Paris i sommer kjøpte jeg 6 stk frosker med sugekopp som fungerer som anti-skli i baljen til Madeleine. De matcher perfekt til denne! Skal snart til Sverige, da skal jeg dra innom Babyproffsen:) Takk for tipset!

Sivs hus sa...

Hei, Åh så herlig frosk du har. Hvor fant du den? Stor takk til din englemann og nabo som hjelper eldre med snømåking. Engler er viktig:-) klem siv

by Siv sa...

Kjempekul frosk!!!
Mine små hadde bodd på badet hvis de hadde hatt en slik :)
Så litt skummelt ut med din mann på et glatt tak høyt der oppe...
Håper det roer seg med snø nå!
Her i Bergen regner det heldigvis mye nå, bort med all snøen hurra!
Jeg vil ha vår (ikke så ofte jeg er glad for styrtregn...)
Ha en strålende flott søndag
*Siv*

Kort og Søm sa...

Hei,
den frosken var veldig smart!!
Hilsen Fredrikke :o)

Skrenten sa...

Hei der!

Er daglig (stort sett) innom bloggen din og denne frosken bet jeg meg merke i da du viste frem badet ifm salget.

Hvor kan jeg få tak i en slik en?

Hilsen trønderjente, Beate.