søndag, februar 15, 2009

Snart feiring

Lille Celine blir snart ett år, og invitasjonene jeg har laget er kommet.
Det er postkort, som skal sendes til noen venner. 

Heklingen går strålende. (Tusen takk Beate) 
 
Sjekk så fint det blir! Jeg er skikkelig kry.
 
Celine og jeg nå hjemme igjen etter en relativt lang flyreise. Flyet var fullt, og Celine måtte sitte på fanget hele veien. Det gikk greit, men jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten Postmann Pat! Celine fikk en venninne Bella 3 år(nydelig navn som jeg egentlig hadde tenkt på til Celine) på flyet, som koste og klemte på Celine halve flyturen.
Her har husbonden hevet seg i matlagingen, og jeg tenker at den italienske kokeboken han fikk for en liten stund siden er den beste investeringen jeg har gjort på lenge. :)
God Søndag

16 comments:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei !
Så fine innbydelser! :-) Blir vel stas med 1 års dag! Gleder meg til å se ferdig hekklingen din!

Ha en fin søndag!

Klem Jorid - Noe på hjertet

Perlehvit sa...

Innvitasjonene ble kjempefine!! OG hekleteppet!! Knall! Hekler du alle i samme mønster, eller varierer du litt?
Uansett, du er knallflink!:D

Ha en herlig søndag!!

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Så fine innbydelser!!
Ser du har fått dreisen på heklingen, jeg sliter big time..

ha en fin søndag..
klem

Livy sa...

Så nydelige innbydelser av vakre jenta deres!

Fint at flyturen gikk bra, og at mannen er så flink til å lage middag - det liker vi *smile*

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy

Fru Luna sa...

Så flott invitasjonene ble! Er det på macèn du lager slike ting?

Har forresten også malt nesten hele leiligheten i "din" hvitfarge. Det ble kjempe bra, er utrulig fornøyd! Så takk for tipset i en gammel tråd :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flotte invitasjoner! :)

Dagen nærmer seg meg stormskritt... Det merker vi også. ;) Plutselig var det bare én måned igjen - hvor ble tiden av??

rod i hob sa...

Nydelige innbydelsar :-) Koss har du laga dei??

Photo-Me-Life sa...

Du verden, jeg skjønner ikke hva som har skjedd, fulgte med på bloggen din å så ble du borte fra listen min, men nå har jeg lagt deg i rollen min igjen.
Det er sååå mange innlegg siden sist jeg var hos deg, å bloggen din er fortsatt like innspirerende som den var.

Så artig å se at du har fått teket på heklingen. Jeg har lyst å prøve meg selv, men jeg tror jo innerst inne at jeg mangler håndarbeidsgenet da (selv om min mor har det) Men jeg ble nesten sugen på å kjøpe meg ett prøveprosjekt her nå...

Tyra sa...

Heisann!
Så flotte og morsome innbydelser du har laget!!
Og så fine de heklelappene er!Jeg har lyst å lære meg å hekle selv, har sett et nydelig teppe i hvitt, beige og lyseblått jeg har lyst å lage...Må snakke med mamma, tror jeg, for å få litt hjelp i starten...
Flink du!!!
Hilsen Cathrine

A-H sa...

Så flink du er å hekle! Det kommer nok til å bli kjempefint!
Heldige dere som har vært på ferie:)
Flotte bursdagsinvitasjoner:)

Anonym sa...

Velkommen hjem søte hvitstil jenter ღ

Jammen var innbydelsene skjønne!!

Og heklingen går jo strålende - flinke du!

Godt flyturen gikk fint, alltid hyggelig å stifte litt bekjentskap på slike "trange flyreiser" da går tiden så mye fortere :)

Ha en fin kveld, Christine!

Klem det hvite hjerte ღ

Klaffen sa...

Mmm de var fine! Så herlig med flotte invitasjoner på sin første bursdag, du er nå verdens beste mamma tror jeg! Velkommen hjem forresten!Håper alt er bra med dere alle tre?? Her SNØR det faktisk, og det er jeg IKKE tilhenger av! har nemlig måkt masse i helgen, se bloggen - så dette var ikke med i min plan ( men hva bryr vær gudene seg om det? ) Hi hi. Nå skal jeg lage litt middag jeg. Hade`på bade

ceciliegrut sa...

Så nydelige kort! Jenta di er så utrolig pen :o)

mi-rachel sa...

søt invitasjon :)

Anonym sa...

Så fine invitasjoner du har laget :-).

Har fulgt bloggen din en liten stund nå, du skriver så herlig og levende. Kjenner at jeg selv om jeg ikke kjenner deg, så liker jeg deg veldig godt :-).

Anonym sa...

Fine, lille, store Celine! Hipp hurra! Vi prøver kanskje igjen neste helg?
Klem Marthe