fredag, februar 27, 2009

Frem fra skuffen.

I går fant jeg noen søte glass på R.O.O.M, som jeg har satt det hvite Lene Bjerre og Laguiole bestikket mitt i. Det kan heller få pynte benken framfor å fylle skuffen.....

I dag har jeg vært i ett møte i byen, og mens jeg tuslet rundt og ventet på at møte skulle startet snublet jeg nesten over denne gammeldagse røde fjell anorakken fra Norrøna. Flaks for meg at den var på supersalg. Jippi.

Nå skal jeg bake og kose meg med lille familien. Hekling, Taco og Gullrekke er planene for kvelden.

Christine

19 comments:

Unknown sa...

Alltid så deilig når man kan gjøre noen superkupp!!

Ha en riktig god helg :)

Frøken Lykkelig sa...

Superfine glass! Og de anorakkene er jo så utrolig fine!! Et kupp vil jeg si:-)
Ønsker deg en super helg. kos deg med baking og med familien!
:-)

Anonym sa...

Søte glass, fin anorakk og nam nam sier jeg da - er det ikke herlig at det er fredag igjen...! Det går så fort :) og akkurat nå er det herlig iom at det er den beste dagen, starten på en herlig helg!!!
Klem

Lykkelita sa...

Sånn anorakk har æ også, bare i lys brun:)
Glassan var super-søt og passa godt som oppbevaring til det nydelige bestikket:)
Korsen møte har du vært på? Skjer det nåkka spennanes?
Stor klem!

Maria ( Idekroken ) sa...

Så lurt! Det er jo så fint, at det er greit å ha det til pynt. Og så er det jo praktisk!
Ha en flott helg!
Klem Maria fra Idekroken

Nina sa...

Hei :)
Aller først må jeg bare si at du her en super koselig blogg og ei fantastisk nydelig litta snuppelure. Så kommer spørsmålet mitt, hvor ramlet du over den røde annorakken...???har vært på leting etter det en stund nå. På forhånd tusen takk :)
Hilsen Nina :)

Livy sa...

Så lekkert det ble med bestikket i glassene - så fint når det er nyttig og pynter opp!

Ønsker deg en strålende helg!
Klem fra Livy

Cathrine sa...

kjempefin jakke du har fått deg! å det bestikket så helt vakkert ut i de glassene! ha en fin fin helg:)

hvitstil.com/Christine sa...

Nins
Jeg fant jakken på G sport på Ullevål!

Monicas sa...

Superlurt det va med bestikk i glass du....:)
Gleder meg te du legg ut bildet a heklinga di, så vi får se korr fint det bi...
Ha en fin fin helg du og lille fam..

Två systrar sa...

Vad fint att ha silvret framme i sådana glas!! Älskar Norronas kläder!! Kram C&M

Missfryd sa...

Stilig måte å oppbevare pent bestikk på. Og så må jeg bare få si at den piketitteren eller vippespeilet du har på velkomstbildet ditt er bare helt nydelig. Hvor har du det fra?
Han en god helg:-)

hvitstil.com/Christine sa...

Missfryd:
Den piketitteren er fra min egen produksjon. Altså- jeg kjøpte jo den gamle piketitteren på finn, men har selv pusset den ned og malt den....

God Helg
Chrisitne

Jannicke sa...

Fin jakke! Datteren min ønsker seg en slik. Hvem er det som har salg på den jakken? :o). J.

hvitstil.com/Christine sa...

Jannicke:
Det er G-sport. Jeg kjøpte min på Ullevål Stadion, vet ikke om de har i alle G sportene

Christine

Ingrid sa...

Slik gammeldags anorakk hører liksom med til påskeskiturene.. Det blir nok bra! :)

KamillaK sa...

Så pent det ble med glassene og bestikket!

Brocante sa...

Det bestikket er så fint at det fortjener å få stå fremme. Taco her hos oss også i kveld!

Astrid sa...

Hurra for den gode gamle fjellanorakken. Jeg har også en slik fra Norrøna som jeg har hatt i mange, mange år. Det er fortsatt denne jeg bruker når jeg går på skitur.