tirsdag, desember 22, 2009

Bilder fra i går

Her er noen bilder fra den første halvdelen av dagen i går.

Vi var innom det store matmarkedet i Las Palmas. Helt utrolig fine råvarer, man får jo bare lyst til å begynne kokkeleringen med en gang :)





Når vi kom hjem fra bom-turen til las Palmas i går, dro vi på vår favoritt spanske restaurant Guantanamo. Vi var litt trøtte og slitene etter en lang dag, men Celine holdt humøret oppe med å lekesminke seg ved bordet. *søt*

Her regner det fortsatt, så det ser ut som vi kjører inn til Las Palmas og henter de tingene jeg ikke fikk kjøpt pga kortproblemene i går.
Christine

9 comments:

Mari sa...

Nam nam, så herlig med bugnende råvarer!

Svigers har leilighet på Anfi Del Mar, og Guantanamo mååå bare vi også innom hver gang vi er nedover. Lammeskulderen der er fantastisk :)

Ha en kjempefin kveld!

Maria sa...

Jeg skal til Las Palmas i midten av januar. Får prøve denne restauranten da :)

Lillan sa...

Innom for å ønske deg en riktig GOD JUL!

juleklem fra Lillan

Kaoskontroll sa...

Fikk ikke med meg innlegget ditt i går, og kan berolige deg med at du så absolutt ikke er alene. To ganger har jeg opplevd at kortet har sviktet i Marokko. Stripen ødelagt. Tror rett og slett den ikke tåler varmen. Det ordnet seg, men fy for et kav. Hehe
Og så på Naxos var det jeg som sviktet. I redsel for at kortet skulle komme på avveie og at jeg da kunne bli tappet for penger satte jeg over penger på en annen konto, og beholdt bare den summen jeg tenkte å bruke på ferien på kortkontoen... men regnet feil i forhold til de autotrekkene som også skulle ut av kontoen. Så vips sto jeg der uten penger. :)
Ornet seg det også, etter en telefon til banken... men nå har jeg alltid med meg et ekstrakort. ;) Men jeg lærte altså ikke så fort jeg heller. ;)

Ønsker deg og familien en flott jul!

Anonym sa...

http://www.adressa.no/forbruker/reiseliv/article1424281.ece

Litt ideer kanskje?

aase sa...

Næmmman så nusselig lita jente som sminker seg da!! Hun har vel lært da....

Like greit å reise tilbake når været ikke er med dere da!! Du kan vel ta en runde ekstra idag da!!

Ønsker dere alle en vakker og fredelig julefeiring der nede!!!

Vi snakkes når dere er tilbake i landet!!

Stor juleklem fra Aase og jentene!!

Anonym sa...

Onkelen min har åpnet bakeri! skulle du være i nærheten, må du dra innom. Baksten og kaffen skal være nydelig!! :)

http://www.fibonacci-bakery.com/

Husk å hilse fra Kathleen!

CAHİDE sa...

Çok beğendim!ne güzel bir blog!
http://cahideninelleri.blogspot.com/

CAHİDE sa...

http://cahideninelleri.blogspot.com/