lørdag, desember 12, 2009

Ny mobil

Fra min Sony Ericsson Satio:
Da ble tiden inne for å skaffe ny mobil! Jeg hadde gjort ganske gode undersøkelser i forkant og hadde klart hvilken det måtte bli. Valget stod mellom 4 modeller, men for meg som blogger var ett kriterie  at telefonen måtte ta gooooode bilder. Det ble helt klart en Sony Ericsson Satio, og så langt er jeg MEGET fornøyd. Jeg hadde gruet meg til å koble opp telefonen til bloggen, for det var strevsomt sist, men her var det ingen grunn til å grue seg. Oppsettet var klart. FANTASTISK


Kriterie to var at telefonen ikke skulle være svart, fordi jeg har hatt en million svarte kjedelige nokiaer gjennom jobben, så nå ville jeg ha en jentetelefon.  (Satioen finnes i svart for dem som liker det!)


Bildet er tatt med nytelefonen. I dag hentet vi Husbondens nye nordlandsbunad som er en gave fra "Mor i Nord". Jeg synes han var riktig flott- både mannen og bunaden og det ser det jo ut som han synes selv også. Celine ville også bli tatt bilde av!

Ha en god lørdag, her skal det pakkes. Jeg er himla glad for at vi har skrevet pakkelister, så det går unna her nå!

Christine

18 comments:

Kusine Maria sa...

Oh la la - what a hansom stud!!! :)
Herlig!!
Skal vi gå på kafe om en mnd ca? HOHOHO!!!

Anonym sa...

Flott Preben i bunad...!
Jeg falt for ny HVIT mobil, herlig ...!
klem

hvitstil.com/Christine sa...

Maria Maria Maria

Fru Fargehandler Arnøy og jeg kan gå på cafe hver eneste dagsnart. Love it!

Christine

Charlotte sa...

Grattis med ny telefon! Lekker! Holder selv på å undersøke mobilmarkedet, og Satio fra SE er en het kandidat. Kamera med 12,1 megapiksler høres jo veldig bra ut!

Både bunad og mann var kjempefine!!! Virker som mange menn heldigvis har fått øynene opp for disse flotte og tradisjonsrike plaggene. Me like!

Ønsker deg og dine en fin førjulshelg!

Klem Charlotte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin han ble! Kjekke mannen ;)

Gratulerer med ny mbil - Sony Ericsson er fine å blogge med! :) (Min nye er finfin, men jeg ble lurt av teksten på nettsiden; den har ikke autofokus! SKUFFA!)

Photo-Me-Life sa...

Så flott han ble i den, det var rett og slett ultra lekkert!!!!

Inga sa...

Gratulerer med ny telefon! Og mannen tar seg riktig godt ut i bunad ;-)

Forever Love sa...

Nice! Jeg elsker bunader og heldigvis syr min bedre halvdel sin mor dem:) Jeg fikk ny til bursdagen og i går var jeg å plukket ut farger til livet.
Mobilen var kul også.
Lykke til med pakking og ha en fin kveld!
klem tonje

Hanne-Marit sa...

Mannen din var meget flott i bunad....vi har bunad til min mann åsså på ønskelista,så vi satse på lottogevinst ganske snart :)

Når går flyttelasset ? Vi flytter til uka og gleder oss til jul i nytt hus. Blir spennende å følge med kor hen i Narvik dåkk finn drømmehuset.

God helg videre !!

Klem :)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fin bunad ( ja mann og da) ;)

Og gratulerer med ny tlf. Moro med et fint design.
Jeg har Samsung. De har også mange fine "jentetelefoner" ;)

Klemmer fra meg

Breivik Samfunnshus sa...

Gratulerer med fancy mobil og med mann som vil ha bunad. Har bearbeidet min i 10 år, meeen han vil ikke ha :((
Jeg synes nå uansett at menn i bunad er flott å hvile øynene på ;))
Ha en flott kveld!
Hilsen fra nord !

Maria Therese sa...

Gratulerer med kjempeflott telefon! Du må gi raport om hvordan det er å bruke telefon uten vanlig tastatur!!

I de dype skoger sa...

Morsomt med ny mobil :)

Så flott bunad Preben har fått, mamma`n din er snill altså :) Mannen min har hatt bunad noen år og jeg er super glad for at han kjøpte seg det. Jeg syns det er rå stilig!!

Kos dere i flyttekaoset ;)

Stor klem fra Hege

Bea sa...

Så flott bunad:o)


Klem fra Bea

Lykkelita sa...

Du skal jo være barnevakt, ha'kke tid til kafegåing støtt og stadig!!

Preben var jo skikkelig LEKKER i "Booonaden" sin:)

GLEDER meg til dere kommer...

PS: Celine får julegave når dere kommer til Narvik - tiden har sprunget fra meg - dere reiser jo i morgen... Æsj, men det blir jo kos for henne å få en gave i Narvik da:/

Tilgi meg... Klem til alle tre!

Nora, Paul og Astrid sa...

The Hunk var jo smashing i bunaden!! Fikk dere tatt bort lortfallet? Blir artig å sprade ned Gate 1 på 17.mai med så stram kar. Lykke til med pakkinga og god tur. Klemmer :)

Inger-Lise sa...

Så bra bilde til å være tatt med mobilen. Skjønner jeg må få meg en bedre mobil ja.. Får la minsten leke litt med den så fremskyndes bytte raskt vil jeg tro!
Nydelig bunad! Mannen min har lik. Jeg digger menn i bunad! :-)

Familien Tuv sa...

Jeg jobber med mannen min!!!