søndag, desember 13, 2009

Flymat? Nei takk.

Siden vi har supermye å gjøre i kveld har jeg kastet meg i bakingen. (smart?)  I morgen tidlig reiser vi på juleferie i Spania.  Flyreisen er 5 timer og 15 minutter- ikke akkurat som til Thailand, men lang nok for Celine (og oss).

Fordi flymat er det aller aller aller verste som finnes lager jeg en stor og god niste som vi skal kose oss med.  Sopp-perler, smågaver og dvd spilleren er pakket til Celine. Handy Manny er klar til å underholde henne helt frem til Gran Canaria.
Jeg blogger selvfølgelig hele ferien/ julen. I ett av denne månedens interiørblader var det en artikkel om interiørshopping i Las Palmas. Det skal helt klart sjekkes ut.

Christine

27 comments:

Villa Drømmeverden sa...

God tur!

Håper dere får en fin julefeiring og får slappet av litt etter alt som dere har stått på med i det siste.

Juleklem fra oss i drømmeverden

Anonym sa...

Oi! Kan du fortelle hvilket interiørblad det er?? Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe!! God tur, og God Jul!!
PS: Skal til GC i januar og er veldig keen på tips derfra.
Hilsen Birgit.

aase sa...

Flymat er ikke veldig godt nei.....Viktoris spiser stort sett bare potetgullet hun....

Nå ønsker jeg dere en veldig flott juleferie og håper "dere lander fort" så dere virkelig kan nyte dagene der nede med Mor i nord. Når du kommer hjem bor du jo ikke her lengre.........litt trist altså, men jeg gleder meg med dere!!

GOD JULEFERIE!!!

Breivik Samfunnshus sa...

åååååå så utrolig heldige dere er !! GC har jo bare såå deilig klima nå !! Masse god tur, flyturen går nok som murt med så mye digg i veska ;))

Maria Therese sa...

god tur!!

Juli sa...

God juleferie.Jeg skal selv også ha juleferien på kanariholmene! Vi får håpe på godvær da..

Lindas hus sa...

Å så deilig! ha en kjempe fin tur og kos dere masse. Vi reiser neste mandag til Thailand...deilig! Nyt ferien og hverandre. Og smart med egen niste. Klem

Charlotte sa...

Ville bare ønske deg og den lille søte familien din riktig god tur. Håper dere får masse flott vær som dere kan kose dere i. (... vi driver og planlegger tur dit i juni...)

Klem fra Charlotte

MrsC sa...

God tur på reisen!

Et tips til neste gang.. Du kan høre med flyselskapet om de har alternativer til flymaten. De fleste har det, gjerne vegetar, kosher el.l uten tillegg i prisen.
På en flytur fra USA en gang, bestilte jeg fruktsalat istedenfor den vanlige flymaten. Oppgav det under "spesielle ønsker" da jeg bestilte billettene. Fikk ulike typer frukt mens de andre fikk servert den vanlige flymaten. Følte meg mye mer våken og opplagt når jeg kom frem. Og det smakte veldig godt! :-)

Jorid + NOE Blog sa...

GOD TUR KJÆRE DEG!
Det blir nok en kjempefin ferie! :-) Gleder meg til å høre mer fra dere.

Godklem J

Kort og Søm sa...

God tur og god juleferie!! :o)
Nisten så veldig god ut!
Klem Fredrikke :o)

salige lavendel sa...

Ville valgt baksten din i stedet for flymaten ja...God tur :)

malla-me sa...

God tur! Det høres deilig ut med litt sol og varme nå.

Marit

A-H sa...

Du tenker nå på alt:)

God tur og god jul:)

Klem

Lykkelita sa...

God tur, alle sammen:)
Klemmer i massevis!

Hege sa...

Hørtes deilig ut med syden i disse dagen :) FLymat er ikke det beste nei, men utrolig hvor mye den gjør alikevell syntes jeg... gjør at det går litt tid..!
Kos dere masse!
Klem Hege

Unknown sa...

Helt enig! Flymat er skikkelig æsj. Hvor har du kjøpt de perlene som Celine leker med? De var velsig fine, og jeg er sikker på at mine jenter hadde digga det.

Ha en god ferie! :)

Anonym sa...

ha en fin juleferie på g-c..kos dere masse...koselig blogg du har,hyggelig at dere skal flytte hjem til byen:) juleklem fra nordlandspia fra Narvik....

Anonym sa...

Trodde ikke det var lov å ta med mat gjennom sikkerhetskontrollen. Det finnes unntak for små barn, men voksne kan ikke "nyte medbrakt".

Anonym sa...

God tur :)
Ønsker dere en koselig avslappende julefeiring :)

Klem, Mette

Anonym sa...

Heisann;
Å joda - mat igjennom sikkerhetskontrollen har jeg hver gang jeg er ute og flyr. Både frukt, rundstykker o.l.
Det er bare flytende du ikke får igjennom.
Så jeg/vi nyter medbrakt mat - og kjøper drikke etter sikkerhetskontrollen.

Ingvild B sa...

GOD TUR!

Perlemor sa...

Det høres skjønt ut med litt varme nå! Ønsker dere en Riktig God Ferie og God Jul ;)

Juleklem fra perlemor i Lofoten ;)

Strikkelaura sa...

Jeg har hat med mat flere ganger igjennom sikkerhetskontrollen uten problem.

Selv hadde jeg foretrukket flymat fremfor loff, som det er null næring i ;-)

God tur til varmen, dit skulle gjerne jeg også vært ;-)))

Anne sa...

Hørtes veldig deilig ut med juleferie i Spania:) Ha en herlig tur. Og god jul!!

Min stil sa...

Det så godt ut. God tur på ferie.
Klæm Susanne

Nettelita sa...

God tur og god jul Dere får kose dere blandt palmesus dere da, mens vi håper på en hvit jul her hjemme..
Klem