søndag, desember 06, 2009

Morgenstund♥

Søndagsmorgen er noe av det koseligste!

Celine sitter foran peisen og hører på de nye cd platene sine. Det er fortsatt litt kaldt i huset så tidlig. Vi har fyrt i peisen og Celine har fått på seg en ullbukse fra 4children. Jeg må si at jeg er blitt ull-frelst etter å ha oppdaget denne butikken. Til og med husbonden som har vært antiull (pga traumatiske klø minner fra barndommen) synes disse klærne er topp. Jeg lover- de klør ikke! Kun fine og varme :)

Det danses. Favorittsangen "alle barna tramper" går på repeat!

Dette teateret laget jeg til Celine i sommer. Jeg kjøpte noen fingerdukker på IKEA til teateret, men de er egentlig litt små. I sommer kjøpte jeg verdens sterkeste bjørn -hånddukker til Teateret i Stockholm, men jeg trodde jeg hadde glemt dem igjen i Sverige. Men nå er de dukket opp. Celine er ikke noe begeistret for bamse, men katten og Hoppe er kul!


Nå suser vi til Hønefoss snart.
Christine
Posted by Picasa

15 comments:

Emmas utsikt sa...

Veldig fin bukse!
Jeg har den Bamsedukken, men den er mest bebi i Lillemors bebiseng, så jeg vet ikke jeg...

Lurte på hva for broderingsmaskin du har, såg du hadde kjøpt og så byttet. Har lyst på en, men vet ikke vilken som er bra?

Ha en god søndag med din prinsesse,
Emma

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg hadde en brother, men byttet til toppmodellen til Janome MC 11000. Veldig fornøyd!!!!!!

Christine

aase sa...

Så herlig den buksen ser ut, jeg og elsker ull, barna også fordi de er vant med det!! Lurt!!

Hils oppover til fruen i nyhuset!! Kos dere med en deilig søndag!!

Heidi sa...

Ingenting er som ull om vinteren. Yngstemann i huset "bor" i ullundertøyet sitt fra kulda kommer sigende.
Ønsker deg en koselig adventssøndag :)

Anonym sa...

Er det en barne cd spiller? og evt hvor har du kjøt den?

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så flott hun er :-))
Håper dere får en flott 2. søndag i advent, vi er ikke helt i slag men skal til svigermor nå for hygge!

Klem J

EllenSand sa...

Ullboksen ser veldig god ut. Takk for tips. Skal sjekke den butikken :)

Anita sa...

Celine er jo bare nydelig;). Følger med på bloggen din, men kommenterer ikke så ofte..... Har plukket opp flere smarte tips fra deg - tusen takk;). Gleder meg til å følge dere i flyttinga.

Ha en flott søndag!

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym:
Det er egentlig ikke en barnespiller . Kjøpt på expert. Tror jeg kjøpte den før Celine ar født, men det var med tanke på at hun skulle kunne spille cd plater. Hun trykker på knappene selv!

mali-mo sa...

Kjempefin ullbukse...var inne og sjekket den nettbutikken tidligere, men glemte å merke den så jeg fant ikke tilbake...ble kjempeglad da jeg så den her ;)

Herlige bilder!!! Celine er til å spise opp rett og slett ;)

ninabakke sa...

Så kjempe søt! :)

Veldig fin bukse!

Mvh Nina

Cecilie fra Oslo sa...

Hei, takk for en veldig fin blogg! Vet vi er mange som koser oss med innleggene dine :) Jeg har et blogger-spørsmål, dersom det ikke er en "yrkes-hemmelighet", hvordan får du til hjerter i teksten som på overskriften på dette innlegget?

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Cecilie fra Oslo

Jeg pleier å gå inn på facebook, der er det alltid noen som skriver med hjerter, så kopierer jeg hjertet og limer det inn i min text.

Helt enkelt

C

Åpent^hus sa...

nydelig bukse på lillemora di. og barnerommet var kjempefint! :) heldig lita jente :) har ei på 2 1/2 som sikkert hadde likt sånt dukketeater! ha en fin kveld

Linda+Marius sa...

Ull er fantastisk. Den mest kløe-frie ullen jeg har til ungen min har jeg kjøpt her: www.krusedull.net. Den er også sånn i størrelsene at den varer i flere år og kvaliteten er fantastisk. Jeg har shoppet masse derfra.