torsdag, desember 10, 2009

Vi ville møte Obama, men

I utgangspunktet hadde jeg tenkt at Celine og jeg skulle reise inn til Oslo i dag, og se om vi kunne få et glimt av Obama. Etterhvert som det har nærmet seg dagen, har jeg funnet ut at hverken Celine eller jeg har noe i byen å gjøre. For det første tror jeg ikke vi hadde fått sett han med alle sikkerhetstiltakene, og for det andre er jeg for redd for at noe kan skje.

Da ble det heller barnehage på Celine og flytteforberedelser på meg. I dag er nest siste dagen for Celine i barnehagen, og siden det er Lucia-feiring i morgen, så har jeg bakt kake til avdelingen hennes i dag. Jeg må si at jeg synes det er litt trist å ta henne ut av barnehagen hun er blitt glad i. Jeg håper og drømmer at den nye barnehagen er like bra som barnehagen på Nesøya.

Christine

12 comments:

Jorid + NOE Blog sa...

En liten oppmerksomhet på bloggen min til deg idag :-)


Ha en finfin dag!
Klem J

Anette Willemine sa...

Lykke til med forberedelsene til flyttingen.
Ønsker deg en deilig dag!

Klem fra
Anette Willemine

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tenkte på dere i morges, om dere hadde tatt turen... ;) Er nok enig med deg; greit å bli hjemme.

Håper Celines siste dag i morgen blir bra, og at dere blir like fornøyde nordpå!

*klem*

Fru Ruud sa...

Spennende med bytte av barnehage ja! Vi byttet etter to mnd og det gikk kjempe greit, nye navn var lært på null komma niks! Tror gjerne det er verre for foreldrene enn for barna:)
Klem Annette

CamillasVilla sa...

Tror dere helt klart gjorde lurt i å være hjemme - holde seg unna Oslo den som kan i dag! :)

Ha en fin dag!

Camilla.

Klaffen sa...

Mmm smart trekk:) Obama kan Celine se på tv. Min svoger som er politi i Oslo sier det var ett h... styr men at alle var trygge:) Så da vet vi det! Måtte snuppa kose seg på siste dagen med Lucia da.. får vi se bilde? klem

Anonym sa...

Hei,
så rart at det er siste dagen til Celine i barnehagen i morgen, syntes ikke det er lenge siden september og hun begynte der...!,
blir sikkert leit for de som
jobber der også... snille deg som lager luciakake, ha en fin luciafeiring, savner å ha barnehagebarn når den dagen nærmer seg jeg!

klem til deg

Anonym sa...

Hei Christine..D kommer til å gå Kjempe fint i ny barnehage for Celine.
Ofte er d mer vanskelig for mamman og pappan,ungene tilpasser seg fort.Lykke til.
Hilsen barnehageansatt i Narvik:)

Anettes drøm sa...

Lykke til med siste barnehagedag og Luciafeiring i morgen!
Bytte av barnehage kommer helt sikkert til å gå veldig bra.

Ha en fin kveld.

Klem Anette

Monica sa...

Sikkert greit å la være ja, det var nok mye styr i sentrum i dag (svigerfaren min ble tvunget til hjemmekontor fordi han (og resten av firmaet) jobber i nabobygningen til ambassaden). Mange tiltak. Men jeg fulgte med via NRK, så fikk med meg endel (nok?). Ha en strålende torsdagskveld :)

Anonym sa...

jeg var der, og det var en helt fantastisk opplevelse! men vi var der tidlig og det var TRANGT så sikkert veldig lurt å holde små barn hjemme

ha en fin dag :)

Maria sa...

Greit å holde seg hjemme ja - folkemengder er slitsomt synes jeg... :) Men det hadde vært kjekt å se Obama da :)