tirsdag, desember 08, 2009

Stor julegiveaway hos hvitstil.com

Jeg har hos min gode kontakt fått en liten haug med gaver som jeg kan gi til  bloggleserne. Denne gangen trekker jeg syv vinnere. Altså en premie til hver vinner. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen navn, mailadresse eller noe som gjør at jeg finner vinneren. Vinneren trekker jeg når jeg er kommet frem til juleferien onsdag 16. desember.

Den første premien er en gresstrimmer fra Bosch



Premie nummer to er en hekketrimmer fra Bosch


Premie nummer 3 er en Dremel Stylus. Et utrolig spennende lite verktøy- fullt av muligheter!

Premie nummer 4 er en Dremel engraver. På bildet over er et eksempel på hvordan man kan lage monogram i for eksempel glass. Masse spennende man kan lage med denne. Også merke tingene dine.

Premie nummer fem er en Dremel Glue Gun. Over er ett eksempel på hvordan du kan lage en egen julestjerne. Jeg har denne og bruker den til alt mulig i hjemmet. Bokstavene på Celines dør er limt med Dremel Glugun.

Premie nummer seks er denne kule lyskassen passer perfekt i en lun stue. Og resultatet blir enda bedre når du bygger flere salonglys og monterer dem i en rekke på veggen. Lysstoffrøret bruker lite strøm og utvikler lite varme. Det indirekte lyset skinner behagelig ut gjennom den matte glassplaten mellom de elegant beisede frontplatene.





Premie nummer 7 er en brodert gave fra meg, men den kommer ikke til å bli laget og sendt før jeg pakker opp Janome´n i Narvik i januar. Alt er pakket for flytting :)


Alle er velkommen til å delta!


Christine








395 comments:

‹ Eldst   ‹Eldre   1 – 200 av 395   Nyere›   Nyest»
Linn Groven sa...

Kjempefine premier som jeg gjerne vil være med på trekning av! Ha en fortsatt fin kveld :)

Mia sa...

Jeg vil gjerne være med på give away!

solstraale83@hotmail.com sa...

Oi virkelig slår på juletrommen!! :)
O`jul med din glede!!

Jeg har blitt fast leser av bloggen din! Fine tips og oppdateringer av ditt hvite hus! :)

Gleder meg å se hvordan der får det i nord!
God jul til dere alle!

Anonym sa...

Kjempe fine premier. Jeg hiver meg på :)
kristina_hb@hotmail.com

Christine Louise sa...

Oi oi, for en premie :O Jeg vil så klart være med.. Jippi..

Klem fra meg..

Anonym sa...

Vil bare skryte masse masse av bloggen din! Har vært fast leser de siste mnd :-)

Vil gjerne være med i trekninga!:-)
ina@halsen.net

Cecilie sa...

Jeg er med! :-)

Anonym sa...

Hei
Så fine premier da! Jeg blir gjerne med på trekningen:) Er fast leser av bloggen din, veldig inspirerende:)

Hilsen Lillian

Karen sa...

Så fine gaver!
Jeg blir gjerne med:-)

Hilsen KarenAR

Anonym sa...

Hei!

Håper dere er blitt friske igjen!

Jeg er gjerne med på julegiveaway!

Masse lykke til med flyttingen!

Hilsen fra Siri K

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så utrolig flotte gaver! :) Klart jeg er med!

Ha en fin tirsdagskveld!

Fargerike Dagny sa...

Jeg er med!! :D

Kreative drømmer.. sa...

Du er julenissen her inne du:)
Jeg blir så klart med!! :)

Følger bloggen din og leser alltid de flotte innleggene dine!

Ha en fin kveld:)

Linn Merethe sa...

Dette vil jeg gjerne være med på! Moro med så mange flotte gaver da! :o)

Linn Rakstang
linn_rakstang@hotmail.com

Trine sa...

Flotte gaver du har!! Vil selvsagt være me i trekninga!!!
Lykke til i det vakre nord! Glæde mæ te å se kordan dokker får d der oppe!!!

Ingun sa...

Jeg vil veldig gjerne være med.Ha ei fin uke med flyttesjauing;))

Fru Bakken sa...

Hei:o)
Vil gjerne være med:o)

aase sa...

Så klart jeg vil være med på din fantastiske trekning!! Så flotte premier!!

Drøm sa...

Blir gjerne med på giveaway! Lykke til med flyttingen!
Klem Julie

AstridVU sa...

Det er virkelig helt fantastiske premier på dine giveaways, så klart jeg har lyst til å være med :)

Lykke til med flyttingen!

Klem

Karen sa...

Må jo være med på dette:o)

Simple Lovely sa...

Flotte premier du vil gi vekk! Jeg vil mer enn gjerne være med på give away:)

Klem Julie

Nennes sa...

Så fine gaver :-D

God Jul og Godt Nytt år!!!

Snøklem

Karen sa...

Så beleilig at akkurat når jeg fant denne flotte bloggen, så var det stor konkurranse på gang :) Jeg er med....

Jeg har lest litt i bloggen din nå, og kost meg med vakre bilder... For en nydelig jente du har :) Og jeg bare elsker den fine hvite peisen... En slik har jeg også lyst på :)

Ha en finfin kveld.... Takk for titten, og kom hjerne på besøk i min blogg også :)

Elin sa...

Klart jeg blir med! Håper jeg vinner ;) Klem !!!

Husdraumen/Anita sa...

Alltid kjempe flotte premiar på giveaway hjå deg. Dette vil eg sjølvsagt vere med på:)

Smil frå Anita

Lilliannes verden sa...

Så flotte premier da!
Jeg er en nokså ny følger av bloggen din. Men her skjer det jammen mye gøy! Jeg blir med :)
lillianne89@hotmail.com

Ingrid bloggar sa...

Count me in!

/ingrid

Britt Elise sa...

Jeg vil gjerne være med på give away :-)
Veldig fin blogg du har!

Ocean showroom sa...

Klart jeg vil være med!:)
Ha en kjempefin ferie!
Klem, Lene

Fru Ruud sa...

Blir gjerne med på trekninga! Kjempe flotte premier! Lykke til med flytting, vet det er mye jobb... Gleder meg til å se åssen dere får det!
Klem Annette

Elise sa...

Oioi for noen fantastiske premier;)
Jeg er veldig gjerne med på denne!!
Takk for mye inspirasjon forresten;) Hilsen Linn.
bthelin@live.no

Anonym sa...

Så spennande, dette vil eg vera med på!!!
Ha ein fin kveld!
guribjo@online.no

House of Dogs sa...

Så mye flotte premier! Slenger meg selvfølgelig med i trekkningen:)

Ønsker deg en fin kveld!

josimo sa...

Du verden her var det mye flott, klart jeg vil være med på trekning .

Ha en fiin kveld

Camilla sa...

Så flott med giveaway, kjempe flotte gaver var det også!

Så jeg melder meg så klart på =)

Så får jeg håpe jeg har vinnerlykken med meg.

Ingrid sa...

Så gavmild du er da! :) :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Anonym sa...

Fine ting! Slenger meg på jeg :)
Emilie R

Barbros lille atelier sa...

Flotte premier! Jeg vil gjerne være med!

HVITE ENGLER sa...

wow for noen flott premier. vil gjerne være med.
lykke til med flyttingen til nord.
mvh hege

Gry sa...

Hei Christine!
Leser bloggen din fast, får masse inspirasjon og ideer. Hadde vært kjempegøy å vinne en premie, feks en Dremel graveringsmaskin så jeg kan være like kreativ som deg, hehe.
Lykke til med flytting, holder på med det samme selv- og god jul selvfølgelig!
Hilsen Gry (gryelisabeth@hotmail.com)

Monica sa...

vil selvfølgelig være med i tren´kingen av lekre premier:) klem fra Monica

-M- sa...

Jeg vil gjerne være med:) Lykke til med flyttingen!

Martine Kamilla sa...

Hei!

Har veldig lyst til å være med i trekningen :)

God Jul!

Cathrine sa...

Flott konkuranse med supre premier, jeg vil gjerne være med. :)

Lykke til med flytting, håper det går smertefritt! :)

Hilsen Cathrine. :)

Audhild sa...

Jeg vil gjerne være med på give-awayen din!!!
Lykke til med flyttinga , gleder meg masse til å se hvordan dere får det i nyhuset! Du er så flink og inspirerende! Og Celine er bare nydelig :)

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå flotte premier!! Jeg er med;)

Klem
Anette:)

Annie sa...

Jeg er absolutt med :)
God tur til Narvik!

Mvh Marianne

CamillasVilla sa...

Selvsagt blir jeg med på din julegiveaway! Så spennende!
Krysser fingrene for meg... :)

Ha en fin tirsdag!

Camilla :)

Hege sa...

Du har jo alltid så fantastiske giveawayer! Jeg er gjerne med :)
Du finner meg på bloggen min, ellers er mailen hegens@gmail.com :)
Klem Hege

Tone sa...

Så spennende! Jeg hiver meg med i trekningen.
Ha en fortsatt fin adventstid.

Christina sa...

Heeeia!

WOW!
Jeg vil være med.
Krysser alt jeg har som kan krysses for dette er fantastiske premier;)

Klem til deg,håper dere er blitt bedre;)

Kari sa...

WOW, for noen premier! Selvsagt blir jeg gjerne med i trekningen.

Kari :-)

Maria Therese sa...

wow for en giveaway!!

Havets Datter sa...

Oioi.. dette kan jeg ikke gå glipp av!!
Lykke til med flytting!

Karina

Lynetmor sa...

Hei, så spennende :-) Jeg er med :-)

Auuud sa...

Så mange fine premier! :) Er mer enn gjerne med på trekningen din! :) Ønsker dere en fin kveld.

Anonym sa...

Hei,

Jeg vil prøve lykken!!:-))
Tvi tvi

God jul:-)

messagetosiss@hotmail.com

Marianne's Blogg. sa...

åååå jaaaa, jeg vil være med... masse flotte premier.
klem.

Åpent^hus sa...

Helledussen så mange flotte premier du har skaffa! kjekt med gode kontakter! Jeg vil gjerne være med. Har forresten funnet et norsk ord for give-away: blogglotteri! Fint, hm? :) Tenk om det blir meg denne gangen!! Ha ei riktig fin jul og lykke til med flyttingen!!

Renate sa...

Du gir alltid bort så flotte gaver! :-)
Håper jeg blir med i trekningen.
Blir spennende å se hvordan dere får det fremover.

God jul!

Huset på terrassen sa...

WOW så fine gaver!! Jeg blir absolutt så gjerne med! Fast leser av bloggen din og du inspirerer !! Ha en super tirsdagskveld:) Klem Linda

Jeanette sa...

hei

er fast leser av bloggen din, og ønsker være med selvfølgelig

jeanette_lundekvam@live.no

Anettes drøm sa...

Så flotte gaver. Klart jeg vil være med :-)

Ha en flott kveld.

Klem Anette

Lisas hjem og skatter sa...

ojoj, for noen premier :) herlig!!! jeg vil være med :) krysser fingrene :) ha en fin kveld!!! klem/lisa

Linda & Jørgen sa...

Hei søta,

her vil æ være med :-)

Stor klæm

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på trekning!

Lykke til med flytting, og god jul!

Mvh Anja ( anja.carina@hotmail.com)

Lykkeliten sa...

Kjære Christine!
Det er alltid hyggelig å stikke innom din blogg, og jeg må si du har noen fantastiske premier på dine Give Aways!

Jeg blir svært gjerne med på trekningen og ønsker deg og dine en fin førjulstid og lykke til med flyttingen.
Blir spennende å følge med videre på bloggen din!

Lykkeliten

:) sa...

Så bra premier! Håper jeg vinner ;)

Mitt lille hjørne sa...

Det er klart jeg vil være med i trekningen av flotte ting !!
Lykke til med flyttingen :))
Hilsen Unn Hege.

Hjemmekjær sa...

Hei hei!
Så flotte gaver!Jeg er med:)
Hilsen Sylvia

Kristin sa...

Så flotte gaver!
Jeg har vært fast leser av din inspirerende blogg lenge,er så imponert over ditt overskudd og gjennomføringskraft!
Blir gjerne med på trekningen:)
kristin_ramberg@hotmail.com

Linda sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med.
Ønsker dere en riktig fin førjulstid og lykke til i nord!

Mvh
Linda

Anonym sa...

Hei.
Fantastiske flotte premier som jeg gjerne vil være med på trekking av.
Flott blogg du har.
Lykke til med flyttingen.
Hege
he-soe2@online.no

Linda sa...

Så fine premier :) Slenger meg med jeg:)
God kveld:)

Ingrid - Misje lys og Misje varme sa...

Så flotte gåver!! dei vil eg gjerne vere med i trekninga av!

umulie sa...

Jeg vil gjerne være med også! Jeg har til og med bursdag 16. desember! Lykke til med flytting! ha en fortsatt trivelig førjulstid!

Marthine sa...

Så moro!
Jeg vil gjerne være med:)
marthine@artesia.no
Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Oj!! Dette vil jeg være med på! Spennende gaver! :)

Lykke til med juleforberedelser og flytting!

Lisa \ Eliver sa...

Håper jeg vinner :)

Tove sa...

Hei Christine!
Klart jeg vil være med i trekningen av så fine gaver. Har et par favorittønsker, men alt er jo suverent!

God flytting!
Hilsen Tove

Anonym sa...

æ e med:D
anne-grethe
anne-gk@online.no

TONE sa...

Ja TUSEN TAKK....her var det mange supre gaver....SÅ FLOTT!!!

Tone =)

Gunn Elisabeth sa...

Så spennende - kjempeflotte premier:)
Har fulgt med bloggen din siden april - veldig inspirerende og godt skrevet. Gleder meg til å følge dere videre i Narvik:)
En riktig god jul ønskes dere:)

gunnfl68@hotmail.com

Mariann sa...

Kor utrulig mykje fint!! Her får ein berre henge seg på! :) Gled deg tll du kjem nordover igjen, da er so vakkert her no! :D

Adventsklem

KOSELIGE HJEM sa...

Kjempeflotte premier! Melder meg på jeg! Velkommen hjem til Narvik!

Kari sa...

Jeg blir gjerne med på trekning!

God ferietur, og lykke til med flytting..

-Kari-
karikrogh@hotmail.com

Anonym sa...

Så flotte gaver:)
Klart jeg vil være med på trekningen din.

Hilde :)
(hilde-71@hotmail.com)

My home is my Castle sa...

Neimen i all verden for noen flotte gaver !!!
Dette blir jeg veldig gjerne med på :))

Klem,Kari

Gro Anita sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen.

Lykke til med flyttingen :)

Christine C sa...

Så mye flott du skal lodde ut :) Jeg blir så klart med!
Lykke til med videre flytteforberedelser!

tinemor sa...

Oj ,så mange flotte premier.
Bra ikke alle går til en, men til 7
Klem

Lykkelita sa...

Gir meg aldri jeg:)
Jeg krysser fingrene for gress- eller hekktrimmeren, men alt mottas med takk:)
(Hjelper det å være kusine for å få et ekstra lodd??)
Tihii:) Klem!!

immer_stein@hotmail.com sa...

Så fine premier. Jeg vil gjerne vært med på trekning. God jul og lykke til med flyttingen :)

ღ Inger ღ sa...

oj! mye fine ting! Jeg vil gjerne være med!
Gleder meg til å se hvordan dere får det der oppe i nord!
God Jul!!

Anonym sa...

Så fine premier du gir bort- jeg vil selvsagt være med:-)
Lykke til med flyttingen!
Klem,Hege.

Henriette sa...

EG skundar meg å hiva meg med. Her var det jammen mange FLOTTE gåver.

Lukke til med flyttinga.
Klem:0)

Strikkelaura sa...

Wow for en giveaway!
Jeg vil være med :)

Anonym sa...

Heia!

Spennende! jeg blir gjerne med i trekningen:-)

Klem, LMW

Unknown sa...

Wow, så flotte premier! Jeg vil gjerne være med. :)

Lindas hus sa...

Så flott og fine premier! Jeg blir mer enn gjerne med! Tvi tvi til meg! Ha en fin kveld. Linda

Molly & Meg sa...

Så mange fine premier du har fått. Vil selvsagt være med på trekningen :) Lykke til med flyttingen!

I de dype skoger sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Marthe sa...

Det var en flott julegiveaway! Jeg vil gjerne være med! Ha en flott adventstid!

Anonym sa...

Flotte premier. Håper dere snart kan ta dere en velfortjent juleferie.
Ja takk jeg vil gjerne være med i trekningen.

Anne

Flittiglise Norway sa...

ååååå så spennende:) Jeg er med. Ha en flott førjulstid. Smil fra Lise

Anonym sa...

Flotte premier. Håper dere snart kan ta dere en velfortjent juleferie.
Ja takk jeg vil gjerne være med i trekningen.

Anne

Stinesen sa...

Så mange fine premier! Passer perfekt til oss som akkurat har flyttet fra liten leilghet til hus. Trenger ALT :-) hehe!

God jul :-)

Gry sa...

Jeg vil gjerne være med på trekning!
Ønsker deg samtidig en flott juleferie og god flytting! :)
Gry

Idun // Breidablikk sa...

wow!! Jeg blir gjerne med på gavetrekning!

Therese fra huset med de rare i sa...

wow for noen fantastiske gaver!!! jeg slenger meg selvfølgelig med på den!!! Og den inngravingsgreia var jp virkelig genial. Ante ikke at slikt fantes!

Ha en fortsatt fin kveld!

lillpastill sa...

Aiaiai.. Her var det mange fine premier, jeg vil veldig gjerne delta i konkurransen!!

Klem fra Lotte

Anonym sa...

Så mange fine premier. Jeg blir gjerne med i trekningen!
Hilsen Hilde
larsen_hilde@hotmail.com

by Siv sa...

Oioi her var det mye fint :)
Lykke til med flytting!!!
*Siv*

ine sa...

Kjempefine premier!! Hiver meg med på dette :)
ine.myrland@gmail.com

Inga sa...

Slenger meg gjerne med! Mange fine premier! :-)

victoria (huset i byen) sa...

Åhhh så utrolig mye flotte gaver...
er gjerne med på treknig av noen av dem...
ha en flott kveld
klem victoria

adales verden sa...

wow!
dette blir jeg veldig gjærne med på;)
anniken

MrsC sa...

Blir gjerne med i give awayen jeg og :-)
Ha en fin dag!

Merethe sa...

Jeg hiver meg på..:)
Så arti med sånne konkurranser:)

Perlehvit sa...

Knallflotte premier da!

Blir veldig gjerne med på denne ja!!!

Ha en kjempefin førjulstid og masse lykke til med flytting og alt det innebærer!!:)

Klem

Eli Kristin Magnussen sa...

Wow, kjempesnille kontakter du har! :D Jeg blir gjerne med her.

Satser på like flotte innlegg som før også fra Narvik fremover, he-he! Lykke til med flytting!!!

eli-c@online.no

Ha en flott tirsdag kveld!

Ingunn sa...

Så flotte premier:) Dette vil jeg være med på:)
Klem Ingunn

Huset ved elven sa...

Kjempeflotte premier.
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)

t_astrid@hotmail.com

Lykke til med flytting! :-)

the Folding chair sa...

Hei,
jeg vil gjerne være med i konkurransen din, og aller helst håper jeg jo å vinne premie nr. 7 - og venter gladelig til neste år om jeg skulle være så heldig ;D

Anonym sa...

juhu....jeg vil gjerne være med på julegiveaway n din! Er innom bloggen din nesten daglig.... kjempe fint hus og jeg er sikker på at dere kommer til å få et fint hus i Nord også!!!! Lykke til med julen og flyttingen!!!

Hilsen Ingrid E

Elisabeth sa...

Så gøy:) Jeg er gjerne med:D

Lille My sa...

Åårh så mange fine premier. Jeg vil gjerne være med på trekningen :)

uniktliv sa...

ei me vil bli med på Giweaway da...
Du har litt flere trekninger enn kun 1 som jeg hadde her i november.."fnis"


Så dette er hyggelig :)

Klem.. og for noen flotte premier ...

Anonym sa...

Flotte og praktiske premier. Hiver meg gjerne på:)
sovolse@online.no

Anonym sa...

Jeg har fulgt deg lenge og fått masse gode tips og inspirasjon. God tur nordover. Er ofte der i forbindelse med jobb.....Elsker mørketiden og nordlyset:) Gleder meg til å følge deg videre:) Charlotteringnes@adsl.no

Anonym sa...

Oj, det var flotte premier. Jeg vil gjerne være med på give-away!
Ha en bra kveld.

Nina (nbsive@online.no)

Hege K sa...

Mange fine gaver!
hegekj@live.no

SiljeT. sa...

Vil gjerne være med i trekningen!

Kjempe flott blogg du har! Ble hektet fra og med den dagen jeg oppdaget siden din. Og selvfølgelig er jeg innpå hver dag :)


SiljeT82@hotmail.com

malla-me sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen. Lykke til med flyttingen :-)

Shus sa...

Oh yes, eg e med på konkurranse. Og så flotte premiar!! Klem frå Solveig

marit`s boble sa...

Klart jeg vil være med på julegiveawayen =)

Håper dere får en fiiiin førjulstid, selv om dere pakker og styrer:)

SNILLPIKE♥ sa...

Jeg vil gjerne være med.

Ingvild B sa...

Jeg prøver lykken igjen! ;)
Klem

Unknown sa...

Så masse stilig du gir bort!
Jeg er med:)

thea sa...

Hei! Jeg blir gjerne med på trekningen!

thea_jacobsen@hotmail.com

hjem hos linda sa...

Du har alltid kjempepremier...Klart jeg vil være med!!
Krysser fingre og tær for at jeg vinner!!
Ønsker deg en flott uke videre!!
Klæm Linda

BeBe`s blogg sa...

Med så flotte premier, blir det mange om beinet! Men jeg hiver meg med og krysser fingrene for at jeg vinner! God jul og velkommen til Nord-Norge!:)

Augustsnuppe sa...

Hei. Så flotte premier da, det må jeg selvfølgelig være med på. Hilsen Yvonne(Augustsnuppe)
yvonne_a89@hotmail.com

Anette sa...

Så fine premier;)

anette216@hotmail.com

God Jul til deg og dine:)

Anonym sa...

Så flotte premier!Dette vil jeg gjerne være med på:)
Jeg er, som mange andre, fast leser av bloggen din. Gleder meg til å følge med videre når dere flytter nordover.
Takk for mange gode tips og inspirasjon!
Hilsen Anne (anne2010@live.no)

Bente sa...

Så fantastisk mange fine premier! Jeg elsker Dremel produktene (jobbet tidligere på Clas Ohlson, og fikk inngående kjennskap til slike flotte duppeditter;))

Wee!

♥ Tina ♥ sa...

Hurra, eg blir med på denna! Velkommen nordover skal dokker være, det er nydelig her oppe for tida! :-)
Tina (tinab@operamail.com)

Frau Putz sa...

Oij da. Sikke fine julegaver hos dig.
Jeg vil meget gerne være med i trækningen.

Fortsat god arbejdslyst. Det kan ikke være sjovt at skulle flytte midt i jule-travlheden...

Ha' en fortsat god december.

Klem fra Frau Putz

mona_c_e@hotmail.com sa...

Ååå, jeg vil gjerne vinne. Er en ivrig leser av bloggen din:)Hilsen Mona

Anonym sa...

Jeg er med!

Hilsen Kirsti B.

~L~ sa...

Vil gjerne være md her:D

mona sa...

Så mange fine ting! Jeg vil gjerne være med på trekning :)

Linn Renate sa...

Spennende og flotte premier! Krysser fingrene for at en havner hos meg=)
Lykke til med flyttingen=)

Anonym sa...

Oj skal si du har energi og giverglede som orker give away midt oppi pakking...Du er til stor inspirasjon...mvh fast leser av bloggen din...ann kristin

Lena sa...

Hei Cristine.
Så koselig julegiveaway :)
Vil veldig gjerne være med.

lena_renathe_u@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med!
Gleder meg til å se hvordan det blir seende ut hos dere i Narvik....liker bloggen din veldig godt Christine

millao@hotmail.com

Jorid + NOE Blog sa...

WOW Christine! Så flotte premier :-D

Jeg er gjerne med!
KleM J

Jeanette sa...

Oi, så flotte premier! Jeg blir gjerne med her ja:)

God jul!

BENTE sa...

HEI!
Så fine premier!
Vil gjerne være med!!:)

Har fulgt bloggen din lenge nå, og den er til stor inspirasjon.
Lykke til med flytting, blir spennende å følge med videre..

GOD JUL

(bente_groeggen@hotmail.com)

Trine ;) sa...

Jeg er gjerne med!

Trine ;)

HusmorDronninga sa...

Oi.. så ufattelig mange fine premier! Her vil jeg være med :)
Lykke til videre med flyttingen!

Klem fra
Kjersti

Anonym sa...

For noen faktastiske premier!! Dette må jeg prøve meg på. Ha en lun og god førjulstid :-)

Julejenta

Fru Fly * Heidi sa...

SÅ masse flott! Jeg er gjerne med jeg:) Ha en fin uke midt i flyttekaoset! Heidi

Anonym sa...

Oj oj oj, her blir det nok mange kommentarer. Men kan selvfølgelig ikke la denne muligheten gå fra meg, selv om nok sjangsene er små. Vil så gjerne ha noen av disse gavene. Ønsker deg i samme slengen også velkommen hit til Narvik :-)

lisabertheussen@hotmail.com

Tone sa...

God juleferie og lykke til med flyttingen. tone@hentereisen.com

Anonym sa...

Så fine give aways, jeg vil gjerne være med på det. Mailadresen min er: Camilla.helle@gmail.com

Anonym sa...

Supre premier!
I'm in!
Og god jul til alle der ute:)

kristelstrom@hotmail.com

Min stil sa...

Selvfølgelig vil jeg være med denne gangen også. Krysser fingrenen for at jeg er en av de heldige. Og velkommen til Narvik igjen i januar :D
Klæm Susanne

Lene-Kristin sa...

Jeg vil være med på give away!
Lykke til med flyttingen!

Therese Lilletvedt sa...

Er innom bloggen din hver dag!!
Tesslilletvedt@hotmail.com

Anonym sa...

Koselig med giveaway, Og man sier vel ikke nei takk til en mulighet til å vinne noe i "ventetida". Idag har vi lagt bak oss 1/3 av adventstida. Etter trekningen den 16 er det bare 1/3 av adventstida igjen. GLEDER meg til jul! :) (jada tenkte på dette idag og datoene dine passet inn i den tankerekka!) Masse lykke til med flyttinga! :) Og goood adventstid! ;)

Anonym sa...

Hei! Så fine premier:) Håper på litt lykke i disse juletider og hiver meg på ;)
Kristinha88@hotmail.com

Anita sa...

Herleg konkurranse!! Ein slik gresstrimmer trengte vi så sårt i sommer, men så blei det aldri til at vi fekk kjøpt...;) Eg er med!! Du finn meg på bloggen min:D

Grethe Oliv sa...

Så mye flotte premier...håper jeg er en av de heldige! Lykke til med flytting.

ghermann@bbnett.no

Virre sa...

Sååå fine premier. Denne sjansen må man bare ta :)

Pink lady sa...

jeg blir gjerne med;)

Lille Lotus sa...

Jeg vil prøve lykken :)
Siri-an@online.no

Heims verden sa...

Her var jeg jo bare nødt til å bli med i trekningen med så mange stilige premier;)

Er alltid innom bloggen din, ikke alltid jeg får lagt inn noen kommentar, men herlig blogg du har:D

Silje

Anonym sa...

Hei. Fin blogg. Jeg vil gjerne være med. HIlden Hildehag@hotmail.com

Jeanette Jess1 sa...

wow så mye flott du har her da ;o)
Klart jeg er med.

Kaoskontroll sa...

Du har alltid så spennede premier. Klart jeg vil prøve lykken! :)

Silje Mari sa...

Jeg hiver meg selvsagt på. For et UTROLIG gavedryss:) Heldige vinnere:)

Elisabeth sa...

Oii så flotte premier du lodder ut i en hektisk førjulstid! Ja dette blir jeg gjerne med på!

Oss på Tverråmoen sa...

Er veldig gjerne med på trekningen :)
Du har en herlig blogg som jeg må ofte innom.
Lykke til med flyttingen til Narvik :)

Anonym sa...

Hei på deg Christine. Jeg har ingen blogg selv, men har helt tilfeldigkommet over "Hvit stil". Du virker som en meget varm og kjærlighetsfull dame. Og for en nydelig datter dere har. Du må bare fortsette å skrive på bloggen din selvom du får det hektisk, for jeg har kommet i rutine med å lese gjennom sidene dine hver dag. Bare må ha.... Jeg som aldri kunne tenkt meg hvite møbler for senest 3-4 uker begynner nå å like det veldig. Har allerede kjøpt inn og malt over endel ting. Og -ja det blir faktisk mye penere. Min mann er også enig- hmmm rart. Stå på videre, og lykke til i Narvik- Og du.... Ønsker dere en riktig god jul;)

Anonym sa...

Jeg vil også veldig gjerne være med på trekknig :-)
Ønsker deg samtidig lykke til med flytting og alt det nye i livet:-)
hilden, navnesøster -
Christine@plastkort.no

Anonym sa...

Veldig fine premier! :)Jeg blir gjerne med:) Jeg har blitt fast leser av bloggen din og synes den er kjempebra!

Hilsen Irene

iah89_@hotmail.com

Kathleen sa...

Jippi! Snill du er Christine :)
Jeg melder meg gjerne på!

Kos dere i julen :)

Hilsen Kathleen
www.matheo.me

Emilio og Elias sa...

Jeg vil og vaere med!!

Kos dere i Narvik i julen og fremover, der skulle jeg og gjerne ha vaert naa til jul...

Klem,

Nina

Inger-Lise sa...

Jeg vil også være med! :-)
Hilsen Inger-Lise

Anonym sa...

Eg vil gjerne vera med eg også! Bloggen din er fantastisk fin. God jul frå fjelljanne@hotmail.com

Familien Tuv sa...

De broderte hånddukene der hadde passet fint hos oss...

Camilla sa...

Jeg vil gjerne være med!
milla164@online.no

*sne* sa...

Wow, for en give away! Jeg blir gjerne med i trekningen.

Ønsker deg og dine en riktig fin førjulstid!

Anonym sa...

Hei !
Vil gjeren delta på giwe away jeg :-)
Kunne jo blitt en fin gave til meg selv dersom jeg vant( har nemmelig bursdag 16 desember, og ettersom jeg er 69 mod er jeg jubilant gitt he he )
God Jul til deg og dine Christine, samt alle lesere av bloggen.
Klem MH

Anonym sa...

Kjempe tøffe premier! Jeg vil være med :)
heidianglevik@yahoo.no

Anonym sa...

Kjempe fin give away, jeg prøver så klart å være med på denne :-)

Ha en fin fin onsdag!

julieamdal@yahoo.no

Anonym sa...

Veldig gjerne med på konkurransen!

ellison@start.no

TinyTwistedMe sa...

Juhuuu :) Kor arti!
Vil veldig gjerne være med i trekningen :)

isabelle.stroemme@gmail.com

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 395   Nyere› Nyest»