søndag, desember 06, 2009

Tommel ned for badekarfarge

Jeg tenkte at Celine skulle synes det var gøy å bade i farget vann, og på Apoteket en fant jeg en hel serie med fargeprodukter til badekar. Fargesåpe, fargeball og fargetabletter.

foto: det var ikke denne fargetypen vi brukte, men noe tilsvarende
I går skulle Celine få kose seg i badet og satte på musikk og tappet i badet til Celine. Jeg satte henne oppi og la en fargeball i vannet. OMG! Ikke populært. Det var helt uaktuelt å bade i farga vann. Det var bare å avslutte badingen. Senere skulle vi vaske hender og jeg prøvde meg med den blå såpe. "Æsj" ropte hun, og det kunne vi bare glemme det også!

Nå er Celine i seng og flyttekaoset fortsetter!

Christine

11 comments:

Anette Willemine sa...

Ja, det er ikke alltid vi kommer med like populære forslag til disse små. *smiler*.
Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Anette Willemine

Anette {foreldremanualen} sa...

Uffda... men jeg må si at jeg skjønner henne litt! ;-)

Ocean showroom sa...

Haha! Har ikke forsøkt det her, men det "tradisjonelle" skumbadet er kjempepopulært, så da holder vi oss likegodt til det:)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem, Lene

Fru Jensen's sa...

Hihihi, som å høre snuppa våres på fredagskvelden det! Her hadde mor kjøpt maling hun kunne male seg med, som ble til såpe når hun badet! Storfornøyd var hun der hun sto og malte på kroppen, men når hun kom i vannet og det datt av store røde klumper ble alt helt kaos! Det var hyl og gråt og vi også måtte avlyse hele kveldsbadet....
Ikke lett alltid med disse små!!
Ha en flott søndag videre!

Tomines hjem sa...

Tirsdag!!!! hohoho.. guri.. gleder meg.. Artig at du skulle spandere et LV skjerf på meg.. ikke rart du er bestisen min.. hohoho. R@@
Blir moro når denne dama her ser alle makkkkronan!! Det blir noe å blogge om det!!!

bestill bord på noooooodie... du spanderer, så vi kjører 7 retter!!!
smask

victoria (huset i byen) sa...

Herlig... de kan være så bestemte noen ganger de små frøknene... he he vet alt om det med en liten snupp på to år...
klem victoria

mali-mo sa...

Ja, jeg er spent på hva lillemalien mener, hun har en blå badefarge i en av kalendergavene sine ;) Idag har hun badet "kjempehappy" med ny elias-båt med batteri som hun fikk i bursdagsgave idag. Rosa, selvsagt ;) Skikkelig stas.

Lykke til med pakking-flyttingen, og god ny uke ;)

Klaffen sa...

Ja dette har jeg selv erfart... stakkars liten. Det enkle er ofte det beste:) Vann og mammas sang! klem i fleng

ingrid sa...

Hihi...har også opplevd at vannet satte farget igjen i karet...måtte skure for å få d vekk! Koselig blogg!:D

Stine sa...

Hadde det vært HVITT, hadde det vel falt bedre i smak? ;)

Anonym sa...

Kanskje hun deler mammas smak nåpr det gjelder farger :p