torsdag, desember 10, 2009

Eidsvåg vs Hellstrøm

I dag var jeg egentlig invitert på julemiddag på hytta til Hellstrøm, men han måtte desverre vike for Bjørn Eidsvåg som ville synge for meg......

Jeg har i en uke gledet meg til Bjørn Eidsvåg konsert og å se hvordan Hellstrøm lager juleribbe med hvitløk, og ikke ett sekund hadde jeg tenkt at den ribba skulle lages akkurat når min venninne og jeg skulle på Bjørn Eidsvåg konsert. I utgangspunktet trodde jeg det var en julekonsert, men jeg ble egentlig veldig glad av å oppdage at det var hans beste sanger som skulle fremføres. Vi har kost oss med herlig musikk- jeg tror jammen jeg kan bli en Bjørn Eidsvåg fan.

Christine

ps: jeg tror Hellstrøms juleprogram blir lagt ut her snart.

15 comments:

AnnaJohanna sa...

Er også en stor fan av både Hellstrøm og Bjørn. Men jeg tror nok også jeg hadde valgt konsert ;-) Mange fantastiske låter!! Ha en forsatt fin torsdagskveld!!

Klaffen sa...

Mmmm nice! Han er forøvrig naboen min :) Eidsvåg asså. En herlig mann med gode tekster. Skulle vært med jeg.. klem

Mari sa...

Ikveld ble det Hellstrøm her i huset. Gled deg til å se - ikke minst på all julepynten. Lekkert var det, dog veldig amerikansk stil. Som å gå rett inn i en Disneyfilm, herlig!

Ha en god natt der i heimen :)

Anonym sa...

Mat får en jo nok av i desse tider, men å bli sunget for av Eidsvåg er vel balsam for sjelen, kan jeg tenke meg..
mor til 4

Anonym sa...

skaff deg en HD-PVR dekoder, så trenger du aldri gå glipp av noe igjen. Jeg skal kose meg med Hellstrøm nå jeg, fordi jeg ikke har hatt tid tidligere i dag :) En fantastisk innretning som gjør at jeg kan se hva jeg vil av tv programmer og filmer NÅR jeg vil!!

Prinsesse Elin sa...

Du gikk ikke glipp av noen verden ting. Vi satt å lo, jeg og prinsessa under store deler av programmet.
Det var det vanlige med Hellstrøm. Trodde han ville være litt koseligere når det skulle være et juleprogram men det synes jeg ikke han var. Han Snakket i stakkato på Hellstøm vis:)
Vi ble vel enige prinsessa og jeg at det må være ganske vanskelig å ha en normal samtale gående med den mannen.
Klem fra Elin:)

Forever Love sa...

Lucky u! Jeg har vært på noen konserter med han etterhvert.
Love him!
Ha en deilig dag.

Klem fra Tonje

Lykkelita sa...

Bjørn Eidsvåg-fan støtter jeg - har alle platene og har vært på fire konserter - fler skal det bli!
Den nyeste plata (dobbelt-albumet) kjøpte jeg så snart det kom ut og det snurrer og går i spilleren.
Herlig:)
Ha en fin dag, vennen:) KLEM!

Anonym sa...

Jeg ELSKER musikken til
denne mannen ...
Herlig, er helt sikker
på at du har blitt fan
nå etter å ha vært på
konsert med ham ...!

Juleriben til Hellstrøm
så helt fantastisk ut på
bilde så jeg tipper den
smaker fortreffelig, mmmmmm.....

Klem

Ingvild B sa...

Reprise på Jul med Hellstrøm går på søndag kl 19 :)

Kathleen sa...

Noen ganger skulle man ønske man kunne være 2 steder på en gang! :)

Ocean showroom sa...

Bjørn Eidsvåg var en av de första norska musiker som jag "upptäckte" då jag flyttade till Norge. Underbara texter med en röst som ger orden tyngd! Vackert!! Jag och en väninna var på hans konsert i tisdags. Mysmys!! Ha en fin dag! Kram Alexandra

Solstad sa...

Jeg har ogå vært på Eidsvåg konsert .....han er kjempeflink !!! Jeg fikk en god ro i meg når vi satt der ...herlig :))

(eddas) sa...

Ja han er fantastisk...har vært fan i mange år...og vært på konsert med han...og flere skal det bli...eneste er at det blir så vått i øynene...og synet blir så dårlig:)
ha en koselig kveld
klem fra meg

Anonym sa...

ma sjekke:)