tirsdag, juli 06, 2010

Hva er klokka?

I vinter kjøpte jeg en enormt stor klokke på salg til 150 kroner på Skeidar. Den var sort, men nå har jeg (selvsagt?) sprayet den hvit. Desverre har jeg soset bort før bilde av klokken, men jeg er veldig fornøyd med "etter"-resultatet


I morgen skal kjøkkenfornyeren etter planen være ferdig med kjøkkenet vårt. Jeg er sååååå spent. Husbonden maler stammen av kjøkkenet som står igjen så det koster etter. Vi angrer litt på at vi kastet alle kjøkkenskruene i en eske og ikke markerte dem skap for skap. Akkurat nå har vi en stor kartong med diverse skruer som kommer å bli værre å finne ut av enn ett 10000 brikkers puslespill.

I morgen skal jeg også hente de første varene til butikken. *spent*

Husk å fortsette og stemme på Boligdrømmen til husbonden,Celine og meg. Stemmingen finner du her, og husk at du kan vinne 10000 kroner!

Christine


2 comments:

Forever Love sa...

Den ble jo knallfin!!
Jeg stemmer på deg, denne seieren drar dere i land:)

Klem Tonje

Anonym sa...

Ble kjempefin:) Førbildet kan du se på bloggen min hvis du titter innom:)
Lykke til med konkurransen...har trua på at det går deres vei:)

Merete