lørdag, juli 31, 2010

Hvitmalte gulv!

På Nesøya hadde vi de fineste hvitmalte gulv- og vet dere hva- når vi var på Ytre Slettjord i dag tok Husbonden min og skar litt i gulvbelegget i stuen og rett under lå de fineste grønnmalte tregulv. (nå vet vi jo ikke om gulvet er like fint overalt)
Aller helst ville jeg rive av belegget med en gang, men siden det bare er litt over 2 uker til Celines Hus åpner måtte jeg beherske mine lyster. Men neste sommer...Hello hvite gulv! Bildet er stuen vår på Nesøya!

Første del av dagen i dag gikk med til innearbeid på Slettjord. Vasking or rydding. Det var ¨å dårlig vær at vi bestemte oss for å dra hjem litt før planlagt. Som tidligere nevnt er det ingen bilvei til Slettjord- vi må over med båt.  I dag føltes det som det var med livet som innsats. Midt utpå fjorden var jeg ganske så sikker på at vi aldri skulle nå land! (må nevnes at husbonden ikke er båtredd slik som jeg, han var aldri redd og mener at jeg dramatiserer som om jeg skulle jobbe på Nasjonalen)

Her skal det skrues skuffer til garderoben. Husker dere på å stemme på oss. Vi ligger kun 250 stemmer bak, så det er fort gjort å ta igjen lederen!
Stemme kan du gjøre her:

Ha en deilig kveld!
Christine

6 comments:

Tove `blogg verden sa...

Nydelig med hvite gulv MEN er det praktisk; ) ?? Vi har hvitmalt trapp og hvert rusk sees ! Men nydelig når den er nyvasket ja : D
Jeg har stemt på deg i dag også : ) Håper du blir den heldige!!!
Klem Tove

Maiken sa...

No har eg stemt via begge epostadressene mine, og håpar at du tar igjen dei som ligg over deg!!

Anonym sa...

Heisann.
To stemmer på meg, ane_haug@hotmail.com

Rosa sa...

-og to stemmer fra meg også. Lykke til med flest mulig stemmer-synes deres prosjekt i konkurransen er det mest spennende.

-monica- sa...

Stemmer i vei!
Fra alle fire mailene våre.
:hyper:

Nå kjenner jeg jo at jeg lurer på noe her jeg. :ler:

Dere bor ikke på gården?
Hva er det dere pusser opp?
Det vi har sett kjøkkenbilder fra, er ikke det på gården?

:noe forvirret her jeg sitter:

Lykke til med åpning av butikk OG med gulvet. Håper det er slik du ønsker.

-monica- sa...

Litt mer opplyst etter litt lesing. Sommersted ja!
:)

Stemt fra fire i dag også.
Ha en fin søndag.

-monica-