mandag, august 10, 2009

Brett

Celine og jeg har vært på Ikea og handlet for en annen blogger som ikke bor i nærheten av Ikea. 
 
Det ble litt handling til oss også. Glass til sylteagurker, en lampe til soveromsvinduet og dette brettet. Brettet minnet meg veldig om noen av brettene fra Svensk Tenn, men dette kostet 40 kroner. Jeg pleier å ha brett ligende ved siden av kokeplatene når jeg lager mat for ikke å grise på benken når jeg legger fra meg visp og skjeer. Dette er kanskje i største lagetmen det får gå. Celine likte også brettet og jeg fikk ikke ta bilde av det uten at hun skulle peke på "vovv vovv".

Vi var også innom treningssenteret som jeg skulle begynne på i vår, men det aldri ble noe av. Celine fikk være i barnepassen, mens jeg så meg rundt. Hun virkelig digget å være der, så nå er det bare å kaste seg rundt.......

Christine
Posted by Picasa

6 comments:

Elis@beth sa...

Så koselig brett! Artig med Ikea, heldige du som bor så nært!
Har lagt meg til som følger og håper det er ok! Jeg har også besteforeldre på Andenes!!

Ha en fin dag!

Tone sa...

Det brettet skal jeg også ha! Det er så kult :) Forresten veldig lurt tips å bruke det som avlastningsplass ved matlaging, det må jeg begynne med !

Anonym sa...

... så rart Christine,
slikt brett tok jeg med meg hjem da jeg var på ettermiddagshopping på IKEA i ettermiddag!
Jeg dro rett etter jobb, skulle gjøre noen ærend først og så stoppe på IKEA for å etterlyse et bord, og da må jo noen ting som vanlig bli med hjem! bla dette brettet med fargerike fugler!!!
ha en fin kveld!
lykke til med treningsøkt!
klem

Photo-Me-Life sa...

Det fatet stod jeg å så på da jeg var på IKEA i Haparanda, skal skal ikke tenkte jeg. Så var det denne besluttningsvegringen som jeg lider av, så jeg tok det ikke med som visse andre ting..kremt....

Inga sa...

HeI!

Heldige du som har Ikea nær deg. Min nærmeste er 90 mil unna :-(

Har lest meg gjennom mye av bloggen din de siste dagene. Holder på å pusse opp og har fått dilla :-). Du har fått til utrolig mye fint.

Har du noen gode tips i forhold til valg av belysning? Vi holder på med en kjellerstue og strever litt med å finne passende lyskilder.

Mvh
Inga

Bjørg 47 sa...

Det gir alltid inspirasjon å lese bloggen din. Ha en fin dag.