fredag, august 21, 2009

Fra Gave og Interiør messen!

Aller først må jeg beklage bildekvaliteten i dette innlegget. Jeg hadde tatt med meg det lille kameraet som Celine dunket i skiferen i sommer- som jeg trodde var i orden-men den gang ei.....

I alle fall- messen var flott synes nå jeg. Det  mest geniale av alt jeg så var nok dette. Bord med leker til barn. Celine ville IKKE gå videre. Hadde vært helt genialt om butikker hadde disse stående i ett hjørne, for det er jammen stress å gå i butikker med barn! 
Celine i gang med lekingen! 

 
Det neste jeg så var denne julekrybben for barn. Helt nydelig fin i farger. (Nå skal det sies at jeg har en spesiell forkjærlighet for julekrybber- selv om jeg ikke har min egen)
 
Det nydeligste dukkehus! Slik jeg øøøøønsket meg da jeg var liten, og jeg føler på meg at kanskje Celine ønsker seg ett slikt.....

 
De hadde også møbler i alle stilarter til huset!
Akkurat nå ser jeg at det ser ut som jeg har vært på en leketøymesse, men det får være. Jeg så masse nydelig interiør som jeg kunne tenkt meg å fylle huset med! Masse. Jeg møtte bloggeren Aase fra Aases fantastiske verden og vi gikk sammen nesten hele dagen. Takk for fin dag.

Christine
Posted by Picasa

11 comments:

Mari sa...

Utrolige dukkehus. Og så nette møbler å kjøpe til! Neste år SKAL jeg på denne messen, det er herved bestemt!

Unknown sa...

Så fantastiske dukkehus og dukkemøbler! Skulle gjerne likt og vært på den messa der. :) Ha en god helg!

Villa von Krogh sa...

Så fine ting! Det bordet var supersmart. Det kunne jeg tenke meg å ha på jobben jeg. :)
Er mange kunder med barn innom.
Jeg skal på messa i morgen. Nå gleder jeg meg enda mer!

Håper dere får en fin helg. :)
Kos dere.

Klem fra meg

Simple Lovely sa...

Hadde vært genialt med en liten lekekrok til de små i alle butikker, ja!!! (Og en liten krok med anlegg og tv vi kunne levere mennene, da hadde shopping blitt kjekkere for alle tror jeg, hihi)

Vi kjøpte lik dukkehus i rosa til ''datteren min'', ehem....til ettårs dagen. Utrolig fint! Jeg har planer når hun er større skal vi innrede det sammen, som en mor&datter-hobby:)

Skulle ønsket det var slike messer her i Stavanger,

Ha en fin helg frøken!!

LykkeTroll-berg sa...

vor er den messen er det messe imorgen og? vil og gå og se på de fine lekene,hihi

Unknown sa...

Ufattelig fine dukkehus...nesten så de bare bør stå til pynt og ikke lekes med:) hihi..

God helg:)

aase sa...

Tusen takk for superkoselig selskap idag vennen!! Du er ALLTID så blid og strålende og det smitter!! Kjempekoselig å møte deg der, neste gang avtaler vi så er vi sikre på og treffes!!

Vi snakkes senere i helgen!!

Stor klem til deg og gullet!!!!

Anonym sa...

Hei.Hvor får man kjøpt disse fine dukkehusene?Så fiine:)

Kathleen sa...

Jeg hadde et slikt dukkehus når jeg var liten :) Tror jammen jeg må opp på loftet hos mine besteforeldre!

God weekend

hvitstil.com/Christine sa...

Hei

Messen er på Lillestrøm og er for inviterte. Man må ha butikk for å komme dit! Messen varer til søndag.

Dukkehusene tror jeg selges på riktige leker, men det var desverre ingen på standen til å svare på spørsmål! Firmaet var dansk,

Christine

Villa Drømmeverden sa...

Hei,

Var der en kjapp tur idag med mannen, men imorgen skal jeg alene:)

Jeg så faktisk deg og Celine, dere satt på gulvet ved utgangen og spiste lunsj tror jeg. Celine smilte så søtt til meg også tenkte jeg: "hun var det noe kjent med..hmm" Funderte lenge før jeg kom på hvem dere var og da var dere borte.

Kos dere videre i helgen!