mandag, juni 08, 2009

En forklaring

For litt siden fikk jeg en kommentar fra en dame som gjorde at jeg måtte tenke litt, og det setter jeg veldig pris på. Det jeg kom frem til er at jeg burde forklare noe. Forklaring er muigens feil ord, men jeg vil i alle fall si at det er noe som skjer!
Lille Familien Bussoli står foran (for oss) store forandringer i hverdagen. (Nei, jeg er ikke gravid). Jeg har ikke lyst å fortelle hva det er før alt er helt "spikret" , men det er noe positivt. Jeg skal fortsette å blogge, men bloggen vil kanskje forandre seg litt. Jeg har hatt(veldig) mye om Celine en stund, og hun skal fortsette og bli blogget, men kanskje ikke såååååå mye som før, for det skal bli rom for andre ting i bloggen også. (Gleder meg) Vi holder kortene litt til brystet enda, men forteller om ikke aaaaalt for lenge! 
 
I yttergangen har jeg hengt opp en bildelist med 4 bilder som ble tatt av en fotograf da vi var på cruise. Oppunder taket er de brune gamle kurvene jeg sprayet hvite for å bruke til mere oppbevaring i yttergangen. Helt utrolig hvor mye greier en liten Celine trenger, og som må oppbevares når det ikke brukes. I bakgrunnen kan man se den grønne nye plenen på forsiden! Synes ikke det er mange dagene siden vi sådde!
 
Jeg ble skikkelig fornøyd med fotolisten, den pyntet opp gangen på en fin måte.
 
På Christiania Glasmagasinsalget kjøpte jeg et utetermometer fra Georg Jensen. Veldig praktisk å kunne se om det er varmt eller kaldt uten å måtte gå inn på yr.no.

Nå skal jeg på farten med lille pia mi.
Christine

32 comments:

Anne sa...

For en delikat gang du har :o)
Det er så spennende å se alle dine ideer og alt det flotte du har - vi begynner å bygge hus på sensommeren og det er gøy å kunne ta med seg tips (vi har et "nytt" hus som vi bygget for 2 1/2 år siden men det er rart hvordan en hele tiden helst vil fornye seg - men denne gangen blir det enda mer lyse flater enn sist - det ser så lekkert ut når det er slik som hos deg :o) Blir spennende å høre videre om planene dine :O)

Ha en strålende uke
Mvh ANne

Havets Datter sa...

Ååå...så spennende!! Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig ;o)

Ha en fin dag!

Balke gård sa...

Enig, ble kjempefint med rammelista!! Koselig gang. Her har jeg TRE "små", du kan tro hvor mye plass man bør ha,da :-) Men synes minstejenta på 17 mnd trenger mest plass... Ha en super uke, klem fra Marianne

Monicas sa...

nu ble æ nyskjerrig.....:) koselig gang dere har:)

AstridVU sa...

Forklaring og forklaring, fru Blom ;) Men ja, du gjorde oss skikkelig nysgjerrig nå - gleder meg til å høre mer! Og slike bildelister skal jeg ha flere av her i huset også - gleder meg til vi er såpass på plass at vi kan begynne å tenke på slikt!

Og igjen; TUSEN TAKK for all hjelp ang valg av maling! Vi er sååå fornøyd!

Anonym sa...

Hei! Synes du har utrolig god smak og en herlig stil. Ønsker deg og dine lykke til med nye spennende prosjekter! Virker som du har rett innstilling til livet. Flott at jenter som deg finnes! Har lest hele bloggen din og du tar ikke bare vare på dine egne men også de rundt deg. En god rollemodell for mange etter alle de fine kommmentarene å dømme. Ønsker deg en god dag!

Hilde J

C ♥ sa...

Å så fint det ble med bildelista i gangen. Hvor er skoskapene dine fra? Ellers en herlig blogg og jeg gleder meg til å følge med hva forandringen er :)

Villa von Krogh sa...

Spennende da... Nå ble jeg nyfiken! :) Fint det ble med bildene da. Ha en flott dag. :)

Lykkelita sa...

Hi Hi Hi:) Gleder meg til det er klart for åavsløre. Jeg ringer deg senere i uka. Kommer til Oslo på fredag midt på dagen. Avtaler ang besøk etterhvert? Stor bamseklem til Celine som er så flink å gå:)

MumsiMumsan sa...

Så smart :) og ille vakre bilder av "lille gull". Hvite kurver er kjempe fint, tror nok jeg må spraye mine også nå ja. Mye finere enn brune :)
Ikke vent så ille lenge med å fortelle restn da :) Ble kjempe nysgjerrig nå..... :)
Kos dere på tur!
Mumse klem fra meg

Anonym sa...

Er det skoskap du har under bildene??
Hvor er de fra?

Kjempe lekkert hus! :-)

Anonym sa...

Jeg vedder på at du skal starte nettbutikk av noe slag!! Du syr og broderer som bare rakkern.. :))
Uansett, lykke til med forandringer. Morro å følge dere, og spes lille Celine.

Ha en super dag.
Klem

Mette sa...

Spennende! Koselig å høre at livet går deres vei...:o)

Mvh. Mette

Mette sa...

Nettbutikk var det som fallt meg inn også...så nå får jeg bare vente og se om jeg har rett...;O)

hvitstil.com/Christine sa...

Det er skohyler under bildene. De er i metall. Kjøpt på Ilva i Danmark. Ilva.dk

Anonym sa...

Hei,
Utrolig lekker med bildene.
Hvor har du kjøpt bildelistene? Jeg er nemlig på jakt etter noe lignende ;-)

Hilsen Ingrid

Anonym sa...

Så spennende!

Rammelisten var kjempe fin? Hvor har du fått tak i den?

Mvh Kathleen

Victoria sa...

Kan man bestille fra Ilva.dk og hit til Norge?

Jeg lurer også på hvor rammelisten er kjøpt?

hvitstil.com/Christine sa...

Rammelisten er fra Åhlens, det samme er rammene.

Jeg tror man kan bestille fra ilva nå, men da vi kjøpte reiste vi ned dit selv, fikk varene levert fra ilva til ett leveringsfirma i danmark, som igjen leverte det til norge. De trakk fra dansk moms og vi momset det inn til norge. varene var på døren etter 3!!!! dager! (Raskere og ikke veldig mye dyrere i levering enn ikea som ligger 5 min gange herfra)

Victoria sa...

Jeg skal sjekke med bestilling fra Ilva. Vi bor i nord så det er lang vei til Ikea. :)

Jeg reiser til Tromsø på onsdag og da skal jeg innom Åhlens, det skjønner jeg. :)

Villa Creme sa...

Nå venter jeg fææææælt på visionboardet altå;) Hihi, ble ikke bedre etter denne kommentaren!

Ocean showroom sa...

Spennende!
Lykke til med planene:-)

-Lene-

lise sa...

Du kan det med å pirre nysgjerrigheten! Gleder meg til å se hva du har på lur.

Bildene fra cruiset ble et flott dekorativt innslag i gangen.

Ingrid sa...

Hvor mange skuffer er det nedover på ditt skoskap? Det så utrolig praktisk og stilrent ut:) Du har det så lekkert i hjemmet ditt!

Anonym sa...

Så spennende!! Er det husbygging på gang kanskje..?:)

Vigdis sa...

La meg gjette:
1. Dere skal bygge hus
2. Dere skal flytte til Italia
3. (som så mange tror) Du skal starte nettbutikk. Eller iallefall egen bedrift?

Anonym sa...

For en stund siden sa du at du skulle ha besøk fra et magasin,men du ville ikke røpe da hvilket. jeg har ventet lenge....E d noen som har sagt til deg at du må stoppe opp å tenke deg om? Håper at ingen er ubehagelig mot deg for du virker så varm, ydmyk og koselig. Lykke til med forandring/(forklaring?)

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anonym
Det er ingen som har vært slem, bare en kommentar som understreket faktum. At jeg blogger mere og mere om Celine og ikke så mye prosjekter som jeg hadde før. Det var på en måte til henne dette innlegget om forklaring/forandring var.
Tusen takk for hyggeig kommentar. Det varmer.
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg hadde et par av de samme alternativene som Vigdis;
1. Bygge hus
2. Flytte, men enten nordover eller til Gran Canaria

Nettbutikk tror jeg ikke, for det har da ikke noe med å ville bruke mer penger på huset å gjøre...? ;)

Og så kan vi ta feil alle sammen!!!

Lykke til, snuppa (se, jeg er blitt varm i trøya) - dette går uansett hva dere velger å gjøre! PS. Dere får mye hus for pengene her oppi. *fnise*

Mari sa...

Så nysgjerrig jeg ble:) Og det er jo så koselig å lese om lille Celine:)

Christina sa...

Hehe...!!Ja,vi e nysgjerrig unge dame;)*fnis*

Anonym sa...

Kjempe koselig blogg du har. Lurte på åssen spray-maling du har brukt på de hvite kurvene i gangen? Har noen brune kurver jeg skulle fått hvite jeg også:-)