søndag, juni 28, 2009

Trekning av Dremelverktøy og noe brodert fra meg!

Da har sjefen over alle sjefer i Casa Bussoli trukket en vinner. Jeg ba han si ett tall mellom 1 og 225.  Husbonden var enkel og sa Celine har bursdag 13. så jeg tar 13!
 
Da var det Anonym Tone som vant. Hun har ikke blogg(tror jeg), men jeg har mailadressen hennes.

Hun vinner en Dremel Engraver, en Dremel Glue Gun og en Dremel Stylus og noe jeg skal brodere til henne. Jeg har selv testet min Glue Gun i dag, og laget både en ramme med hvite knapper på og en skål med små drivved biter. Kommer i bloggen når jeg er ferdig.  Jeg har fått flere ting jeg skal gi bort i bloggen, så bare følg med;)

Ha en god kveld.
Christine

4 comments:

Anonym sa...

Du er en råflink aktiv blogger!
Bloggen din er utrolig bra og du skriver så levende :)

Stå på!

:)

Linn Merethe sa...

jeg følger spent med bloggen din hver dag, syns det er så spennende å se hvilke prosjekter du har på gang til hver e tid!:) en ordentlig koselig blogg du har, mye inspirasjon og hente derrifra!

Gleder meg på neste ting du skal gi bort, har så lyst på slike servietter som du lager! :o)

Linn :o)

Kort og Søm sa...

Hei, dette var fine premier!! :o)
Den solstolen lenger ned på siden var super :o)
Er du fornøyd med din Janome, jeg vurderer å kjøpe Janome Memory Craft 11000SE v.2,0. Det er den du har er det ikke??
Ha en fin dag i solen,
Fredrikke :o)

Anonym sa...

Hurra! Dette var en veldig hyggelig overraskelse:)

Tusen takk!

Tone