tirsdag, juni 23, 2009

Kom og vinn : Hobbyverktøy fra Dremel og noe ekstra brodert fra meg :)

Jeg har fått to sett hobbyvektøy fra Dremel (tusen takk). Det ene beholder jeg og det andre gir jeg bort her på bloggen. Som vanlig er det bare å skrive på navn/bloggnavn/email/ eller hva du vil i kommentarfeltet. Det viktigste er at jeg klarer å snuse opp vinneren.
 

Litt om det vinneren får:
En Dremel Glue gun, en Dremel Engraver og en Dremel Stylus. Jeg har laget linker slik at du kan lese mere om hva disse verktøyene kan!
Her er Dremel Stylus. Kult. Jeg har akkurat fått utstyret inn døren, og har ikke fått satt meg inn i alt jeg kan gjøre enda, men jeg gleder meg til å ta det i bruk! Engraveren kunne gravere i både tre glass og metall!

I tillegg får vinneren en gave fra meg. Noe brodert, noe jeg tilpasser vinneren med hennes/hans monogram på.

Husbonden får trekke en vinner på søndag! Husk alle kan delta. Blogger eller ikke blogger!

Ellers vill jeg sende en god klem til en bloggvenninne som ikke har det så greit for tiden. Stå på. Etter regn kommer sol, selv om man ikke skulle tro det når det øser ned som værst!

Christine

220 comments:

‹ Eldst   ‹Eldre   1 – 200 av 220   Nyere›   Nyest»
Anonym sa...

Henger meg på "trekningen" å må si jeg er veeeldig spent på stolen du har under arbeid.

Mvh Hilsen stolt eier av tidligere serviett broderier av deg.

Kamilla
( kamillabendix@hotmail.com)

Elise sa...

Disse verktøyene hørtes forferdelig fancy ut, men meget spennende, så jeg henger meg på jeg også. :D

Hilsen Elise

Anonym sa...

Jeg ville vinne! :-)

Hilsen fra Renate (renatel@deltaservice.no)

Anonym sa...

Hei!
Vil gjerne være med på denne trekningen :-)

Klem fra Lisa
lisabertheussen@hotmail.com

Unknown sa...

Jasså ja. Nå skjønner jeg jo hva jeg mangler i heimen for å få mitt og sussebassen min sitt preg på det hele. Nemmelig en symaskin! Hva har jeg tenkt på alle disse årene?!
Nydelige servietter. Dette skal jeg jammen meg kopiere når jeg får investert i min nye symaskin. Tjohoi.
Takk for god inspirasjon Christine.
Vi sees snart over et glass vin på brygga i tigerstaden. :-)

Klem fra Helle

Maria sa...

Jippi!

Jeg henger meg på :)

Maria
(maria.vevang@gmail.com)

Unknown sa...

Spennende premier! Jeg vil være med i konkurransen! I dag skal jeg ut og reise, så jeg må nok kjøpe med meg Kamille på flyplassen. :-)

Ønsker deg en kjempefin St.Hans-feiring!

Hilsen Ingrid (ingrid.gylseth(at)gmail.com)

My home is my Castle sa...

Så heldig du er da :)
Jeg blir gjerne med i trekningen :))

Ha en fin dag og kveld og koos deg :)
Klem,Kari

Christine C sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
RA/finetingtingeling sa...

Moro konkurranse, jeg er med. :)
Randi
(frk.andreassen@gmail.com)

Christine C sa...

Dette hørtes spennende ut, så jeg henger meg selvfølgelig på :-D

Hilsen Christine C
(galadrielcc@yahoo.com)

Frau Putz sa...

Jubbi! Endnu en chance for at vinde noget smukt fra Christine... og hobbyværktøj oveni :o)

Jeg vil gerne være med!

Håber din mand trækker mig!

Grete sa...

så snill du er som deler med lesere.
God sommer til deg og dine, nyt fin været på st.hans aften.

Grete
( gretegus@online.no )

Anonym sa...

Så flotte premier du har, slenger meg på denne konkurransen også:)

Spennende å følge med på arbeidet med stolen din, holder på med min første rokokkostol selv. Din ser mye vanskeligere ut å trekke om enn min, så jeg er imponert!

Tone
tunabear@spray.no

AstridVU sa...

Åååå, dette var jo en helt fantastisk premie! Jeg som akkurat i dette øyeblikk fått mitt hobbyrom ferdig, nymalt og fint - nå mangler bare innredningen :) Dette verktøyet ser jeg at jeg glatt kunne fått plass til ;)

God St.Hansfeiring og lykke til med stoloppussingen - gleder meg til å se det ferdige resultatet!

☆Therese sa...

Her er det jo fristende å henge seg på :O)
Så forresten artikkelen i Kamille og syntes den var veldig bra!!
Ha en fin st.Hans feiring :O)

Silje Mari sa...

Blir selvfølgelig med på denne trekningen:) Nyttig hobbyverktøy OG noe fint fra deg..kan ikke la denne sjansen gå fra meg:)
Ha en fin St.Hans.

Fjasevas Huset sa...

Jeg er med:)

Klem fra nord

Monicas sa...

Heisann.....noe sa meg at det var en konkuranse i lufta...vil gjerne ta et nr...:)....flotte gaver du gir bort iallefall....

Villa Creme sa...

Melder meg på!
Så snill du er som deler med oss;)

Klem Camilla Y

Bette sa...

For en fantastisk premie da!!! Selvfølgelig må jeg jo være med!!!
Gleder meg til å se bilder av stolen din når den er ferdig! Blir nok helt nyyyyydelig,kan jeg tenke meg;o)

Ha en flott St.Hansfeiring med dine kjære!

God klem fra Bette!

Anonym sa...

Så utrolig spennende!!!
Tenk å vinne noe så flott....

Mvh Anne Gunn
(annegunn@elkom.no)

Anonym sa...

Ååå.. som jeg har ønsket meg slike servietter du lager, så kanskje har jeg sjansen til å vinne noe brodert her!:)Samtidig som jeg kan få med verktøy til et kreativt arbeid! Krysser fingrer..

Mvh. Tone Skarstad.
(tone_skarstad82@hotmail.com)

Ellemeller sa...

Rg vil òg henge saman med vinnarane, eller... aller helst vil eg vinne sjøl:)

Hilsen Anita

Anonym sa...

Vil veldig gjerne være med i trekningen, og håper på å vinne :)

Lena
(lena.c.solberg@gmail.com)

Vivian sa...

Så fin blogg du har!:)
Inspirerende!!!

Hilsen Vivian
(vivian.olsen@gmail.com)

Sassa sa...

Henger meg gjerne på trekningen. Omtenksom du er som deler "godene" med leserene dine.

Ha en fin fin st.hans feiring:)

Sassa

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen! :)

Kjøpte forresten Kamille i går. Kjempefint intervju.

Merethe sa...

Henger meg på trenkingen jeg. Er fortsatt en snikblogger som snoker innpå bloggen din både titt og ofte. Du har et veldig nydelig hjem. Å i dag skal jeg ut å kjøpe meg Kamille...;)

Vårt Hus sa...

Oi, dette så spennende ut! Jeg henger meg på. Vet ikke om du husker meg, jeg sendte deg en mail for en stund siden som handlet om broderimaskiner...
Jeg endte opp med en
Husqverna 955E og er kjempe fornøyd. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg ikke finner bokstavene du bruker. Jeg øver meg enda, men skal nok snart vise noen av mine verker på bloggen.
Håper jeg blir den heldige vinner hos deg.
Klem Yvonne

4 små sa...

Heisann!
Alltid kjekt med konkurranse:) Eg vil vera med!
Håpar du og dine får ei fin st.hans feiring:)

Lille Lotus sa...

Spennende trekning og fin blogg!

siri-an@online.no

Unknown sa...

Å, så gøyal premie! Denne trekningen blir jeg gjerne med på ja. :) Ha en herlig St.Hans feiring! Vi håper på sol, selv om det har regnet tidligere i dag... Klem fra meg!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen!

God St.Hans feiring;)

Hjertelig hilsen Anja (anja.carina@hotmail.com)

Lise sa...

Er med på trekingen:) Spennende!!
Lise

Strikkelaura sa...

Juuhhuu, jeg vil være med! ;-)


(titt over på st.hans bålet vårt i dag, det synes VELDIG godt fra Nesøya ;-)))) )

Fru Eikje sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! =)

Ønsker dere med det samme en strålende st. hansfeiring! =)

Anonym sa...

Hei. :-)
Vil være med på den her trekningen.

Tove
(toveska@hotmail.com)

Min stil sa...

Hei hei. Æ vil også være me på trekkning! Og du, gratulerer med 4 sider i Kamille, skal rett ut å kjøpe det nu. Så arti! Kos dæ så masse på st.Hans-aften. Vi skal også båle, spise rømmegrøt og spekemat sammen med familien. Blir sååå koselig.
Klæm fra Susanne

Ida Borge sa...

Jeg vil være med på trekningen ;)

Ida
ida.borge@hotmail.com

verdenskart sa...

Elisabeth - http://gledespunkter.blogspot.com
vekten86_2@hotmail.com

Anonym sa...

Fant bloggen din pga Kamille, og er skikkerlig imponert! Er lidenskapelig opptatt av interiør, og synes at det var mye fint inne på bloggene deres, har vært innom å sjekka NIB hver dag siden jeg fant ut at det fantes :) Kjempespennende. Så her går det i hvitspraying for tiden:))Vil gjerne være med i trekningen.

Mvh Anita
(Anita.Solheim@no.issworld.com)

Cecilie sa...

Jeg vil mer enn gjerne være med i trekningen! Dremel-verktøyet ser jo kjempespennende ut, jeg elsker slike små fiklerier :)

Reportasjen i Kamille ser også spennende ut, så nå må jeg huske å få med meg bladet hjem en dag!

Ha en herlig Sankthans :)

Anonym sa...

Slenger meg med i konkuransen...

sansamilla@gmail.com

P.s Gleder meg til fortsettelsen av stolen.

Hege Berge Andreassen sa...

Åååh, for en premie!

Håper jeg kan få være med på trekningen?

Følger nøye med på bloggen din! Du er så utrolig kreativ! Og de serviettene dine er jo bare helt nydelig!

Ha en fin feiring idag!

Klem hege

Rikke - fargesirkelen sa...

Snakk om trekning=)

Følger forresten spent med på stolprosjektet ditt, litt av en utfordring! Lykke til videre=)

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har!
Dette så spennende ut - jeg henger meg på konkurransen!
God St.Hans:)

Mvh
Karianne

karianne_pedersen@yahoo.no

Lise sa...

Jøss! Så snill du er! Jeg vil gjerne prøve lykken :o)

Mailen sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen jeg også :) Ha en fin dag:))

HVITE ENGLER sa...

for en flott premie,håper jeg har vinnerlykka med meg.vinner som regel aldri noe.
flott bloggside du har. er innom hver dag.
hilsen hege.

Vår lille hage sa...

Hei !

Kjempefin reportasje i Kamille! Gleder meg til å se stolen ferdig! Hiver meg gjerne på i konkurransen jeg :) Ha en fin St hans!

Anonym sa...

spennende, jeg vil gjerne være med;)
Klem Randi V

Trude sa...

Ja dette verktøyet så spennende ut...alltids kjekt med nye utfordringer vet du:)
Skal lese litt mere på linkene dine.
Må ut å kjøpe Kamille jeg nå,tar det med meg på langtur på jobb i mrg. Må jo vise det frem og skryte av deg også. Ser jo kjempefin ut den artikkelen om hjemmet deres...og deg med dine kreative evner.
Vi høres

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Så flotte premier:)Hadde vært superkoselig å få noe med monogrammet mitt på;) TLK...tror det hadde blitt veldig fint jeg ;) hehe
-Jeg er følger
-linker til din konkurranse!
-+ innlegg
PS: Idag skal jeg kjøpe Kamille!
Klem

Frk .Fischer sa...

Å dette vil jeg være med på ...så fine gaver..Å alt du syr er så flott..he he smisk!!!

Forever Love sa...

hihihihi, jeg vil være med:)

JK sa...

Jeg vil kjempegjerne bli med på konkurransen:D Verktøy kan man ikke takke nei til, for jeg trenger litt mer enn drillen min !!

Så får jeg bare krysse fingrene litt ekstra denne gangen, og håååpe på at jeg er den heldige ;)

Ha en flott dag!!
Hilsen Jenny :)

Anonym sa...

Hei:)
Jeg vil gjerne være med å vinne de flotte gavene du gir bort. Serviettene du broderer er bare helt nydelige:) Håper jeg blir den heldige:)
Ha en kjempefin santhansfeiring:)
Klem Rachel:)
(rachel-km@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei Christine!
Jeg er med- ønsker meg det verktøyet fra før:-)
Ser så gøy ut!
Ha en fin uke:_)
Klem Hege.

Auuud sa...

Er gjerne med i konkurransen din. Utrolig mye fint du lager, spent på å se hvordan stolen din blir! Lykke til.

mvh

Aud Johanne

Anonym sa...

Morro med konkurranse, jeg henger meg på..

Ha en fin dag.

Kari
(karikrogh@hotmail.com)

Rotehuet sa...

Hei Christine!
Jeg vil vinne :)

Hilsen Ingrid

Anonym sa...

Så snill du er! Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Liv Marit

liv.strand@gmail.com

Veronika sa...

Dette så spennende ut. Er fast leser, men dårlig til å legge igjen kommentarer.

G-A sa...

Hei
Du ar en kjempe fin blogg,er innom ofte å ser, blir kjempe inspirert.
Kunne jerne tenkt me både verktøy og broderi.

Hilsen G-A
gunnanna@online.no

Anonym sa...

Hei!

Henger meg på bølgen og blir med i trekningen! :)

Er innom bloggen din jevlig og får masse av inspirasjon!

God St.hans-feiring! :)

Mvh Ramona.
(rambrathen@hotmail.com)

Hege sa...

Wow.. for en premie! Sukk!!
Jeg vil gjerne være med i trekningen!

Ha en fortsatt fin dag!

Klem Hege

the Folding chair sa...

Hei og hopp

Det ble ikke noe hjorthode på meg, de hadde bare ett, og det var solgt da jeg kom tilbake :P Typisk.

Er gjerne med i konk'en din ;D

White Heart Line sa...

Heia. Jeg også vil prøve vinnerlykken min her hos deg. Kjempefin blogg du har.

Klem fra Elin:)

Fru Bull sa...

Jeg også vil vinne!

Mvh
Hege (merhege@hotmail.com)

Linn Merethe sa...

Henger meg på jeg også:)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne delta i konkurransen, for en sommer gave! =)

Sommerklem fra Ingeborg.
ingeborg.skjonstad@hotmail.com

Anonym sa...

er med:)

anne-grethe
anne-gk@online.no

Cathrin sa...

Du har bestandi så flotte premier, så denne kan jeg vel ikke la gå forbi meg heller. Spesielt ikke siden du skal brodere noe til vinneren. :O) Så da er det bare å krysse fingrene igjen!

Fortsatt god sommer til deg fra Narvik!

Klæm

Anonym sa...

Henger meg på jeg også, konkurranser er alltid gøy!

storesky@hotmail.com sa...

Jeg og vil være med i trekningen :)

Marianne sa...

Jeg er gjerne med på trekningen:-)
Tusen takk for en inspirerende blogg - hilsen en nystartet blogger.

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Jeg ønsker å være med :D

klem Jorid

Himmel & Hav Interiør sa...

Så spennende :) Hilsen Tone, Himmel & Hav :)

Elisabeth Haugen sa...

Hei! Spennende premie, vil selvfølgelig være med i kampen om premien. Krysser fingrene på søndag : ) God Sthansfeiring.

Frk. T sa...

Hei!

For en flott gave du gir bort, jeg vil selvfølgelig være med i trekningen!: )

Ha en fin St.Hans feiring,

Frk T

Anonym sa...

Hei!
En inspirerende blogg du har Christine, og jeg vil selvfølgelig være med på trekningen:)
Har bestilt servietter hos deg tidligere, men håper å vinne noe til meg selv denne gangen.
Hilsen Hilde
hmela@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne! :)

Krysser fingrene og håper at vinner lykken står meg bi :)

God st.hans til deg og dine!

HildeS sa...

Ønsker deg og familien en riktig så koselig st.hans feiring.

Og jeg blir gjerne med i trekningen, men med min vinnerlykke så blir det nok ikke meg denne gangen heller..

Anonym sa...

Kjempe flott blogg du har:o)
Må innom hver dag!!!
Henger meg på trekningen.

Sommer hilsen fra Åshild.
(ashildolsen@hotmail.com)

Drøm sa...

Blir gjerne med på trekning jeg!
Så veldig spennende ut de maskinene...og servietter ønsker jeg meg jo :-)
Ha en fin St. Hansfeiring!
Klem Julie

jenny sa...

Selvfølgelig har jeg lyst å være med på trekningen :)

Ønsker deg og den vakre familien din en god sommer! (var forresten skjønt å se Celine "slappe av" i solstolen sin ;) da måtte jeg le!)

klem jenny
(jenny_mary@hotmail.com)

aase sa...

Jeg vil såklart være med på trekning Christine!!

Nydelige jenta på st.hans feiring da....hællanutten!!

Veronica sa...

Henger meg med i trekningen om hobbyverktøy.

så skikkelig spennende ut :)

ønsker dere en flott st.hans!

Mariann sa...

kjekt å lese kamomille!! :)

Henge meg på konkurransen eg å

Mariann

Mette sa...

Dette må jeg være med på! Samboeren har en Dremel-maskin, men skulle gjerne hatt min egen!

Mette

♥ Tina ♥ sa...

Jeg får vel slenge meg på bølgen og signerer her! :-)
Hilsen fra en annen nordlending med aner i Narvik!

Havets Datter sa...

Du er jo bare den snilleste da... Så flotte gaver!!! Vil gjerne vinne de jeg ;o)

Ha en fin dag!

Karina

Tildesheim sa...

Hei - vil veldig gjerne være med i trekningen! St. Hans-hilsen fra Ankenesboer som har fulgt bloggen din ei god stund. Har to jenter, ei som er født året før og ei som er født året etter Celine.

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege sa...

Hei!

Jeg vill gjerne prøve lykken her hos deg....

Kjempefin blogg du har!

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Å, dette har jeg lyst til å vinne. Spent på stolen din i skai. Dessuten kunne jeg absolutt tenke meg broderte servietter! Hilsen Jorunn

Christina sa...

Ja!!! Jeg vil gjerne bli med.. Hihi..

Klem fra
Christina

uniktliv sa...

Kom aa vinn selvsagt vil ei me vere med :)) rekkerda lit blogging :))

HusmorDronninga sa...

Må si jeg liker bloggen din, og ikke minst stilen din!
Henger meg på "trekningen", og venter spent på resultatet av "Stolprosjektet" :)

Kjersti
(kjerstibrun@hotmail.com)

Anonym sa...

Jeg melder meg selvfølgelig på også:)

hilsen Susanne

suslen@online.no

Anonym sa...

OK, here we go! Første gang jeg "melder meg på" en slik trekning, dette måååå jeg jo bare være med i kampen om;)

Kjempeflott blogg, følger deg hver dag!

Hilsen fra nord, Kaja. kajjen@online.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne så jeg kan gi min kone en flott sommergave...

Mvh Sylvester
chibestinvestment2000(at)yahoo.com

liffliff sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

jeg henger meg også med:):)

Unknown sa...

Oioioi! spennende...

Jeg hiver meg på:)

Ha en fortryllende St.Hans:)

Monica.

AG sa...

Så morsomt! Jeg blir gjerne med i trekningen:)
Ønsker deg en fin St. Hans feiring!
Klem AG

Catrine sa...

Spennende verktøy! Jeg blir gjerne med på trekningen!

umulie sa...

Jeg vil gjerne være med på trekning!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen. nbsivertsen@hotmail.com

Flott artikkel i Kamille forresten!

Vh,
Nina

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Mvh. Eli (eliiham@hotmail.com)

Anonym sa...

Heihei=) Jeg vil også være med i trekningen av dette hobbyverktøyet =D Er innom bloggen din hver dag og du inspirerer meg masse!

www.bliss21.blogspot.com
sunniva=)

Lisas hjem og skatter sa...

ååå, herlig :) du overasker stadig!!!

jeg vil veldig gjerne være med!!!

søtt bilde av prinsessa di i fjæra :) ha en kjempekoselig st.hansfeiring!!!

klem, lisa

lisa_cecilie@hotmail.com

Kamstong sa...

Så spennende!

Gleder meg til å se det ferdige resultatet av den gamle stolen din. Har selv en drøm om en hvit / sølv rokokko stol... Håper jeg en dag hiver meg i det :)

Kamilla

kamstong@gmail.com

Unknown sa...

Jeg å vil være med på trekningen din.

Husdraumen/Anita sa...

Jeg vil selvsagt også være med:)

Anita

Anonym sa...

Hei Christine.
Jeg slenger meg på her jeg..:)

Klem fra Camilla M
camilla_arnt@hotmail.com

Silje sa...

Så flott premie du lodder ut. Jeg vil gjerne være med på konkurranse.

Klem Silje

Anonym sa...

Hei
vil gjerne være med på trekningen din, det er alltid så spennende premier du lodder ut:)

Fantastiske ting du lager på symaskinen din, imponerende:)

Klem, Mette
(mette.irgens.olstad@gmail.com)

Christine Louise sa...

Dette er jeg glatt med på :-) For en fantastisk premie.. Krysser fingrene..

Klem fra meg..

Unknown sa...

Juhu!! Trekning!! Jeg vil vinne jeg vil vinne!! :) Flott repotasje i Kamille! Du er ei flott jente med et nydelig hjem(og mann og barn):)

Anonym sa...

Dette så bra ut, nyttig, nyttig. Elsker bloggen din!!!!!!!!!!!!

Hilsen Hilde J

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tove sa...

Jeg vil gjerne vinne!
Og forøvrig; veldig fin blogg du har ;)

Hannesin sa...

Ja ! Vil gjerne være med på trekning!

Go St Hans !

Hanne

Familien Tuv sa...

Hei!

Fru Luna sa...

Hei hei :) Jeg vil gjerne være med i trekningen av disse fantastiske premiene!
Linda

Anonym sa...

Heihei:)

Jeg slenger meg gjerne med på "trekningen" din:)

Fine gaver du gir bort som vanlig:)

Mvh Stine( stinebjerkestrand@hotmail.com)

Camilla sa...

Hei og hopp! Jeg vil gjerne være med på konkurransen!

milla164@online.no

Tralle sa...

Så fine premier!!
Hilsen tralle(at)monet.no

Anonym sa...

Jeg slenger meg med i trekningen i håp om å bli den heldige vinner... ! Takk for mye god inspirasjon, Christine!!

)mereteso@start.no)

Fabrikken sa...

Heisann

Selvfølgelig vil jeg være med på trekning :)

Utrolig søtt bilde av Celine fra st.hansfeiring - som vanlig ;)

Klem fra nr. 5

Annie sa...

Vi er med :) og vil gjerne vinne.
Lykke til til oss :)
Ps: fin blogg.

Mvh Marianne

Anonym sa...

Takk for den supre bloggen din!! Alltid like kjekt å se hva du skriver!!

Jenta fra Bergen (henrialise@hotmail.com

Anonym sa...

Utolig fin blogg du har, og en kjempesøt tulle...
Henger meg på jeg også;)
(yvonne_a89@hotmail.com)

MrsC sa...

Kan jeg og få være med i trekningen?

Karin sa...

Hei! Nydelig lita tulle du har. Alltid så arti å se bilder av henne på bloggen din.jeg henger meg også på trekningen din.verktøy får en aldri nok av,men jeg er mer spent på det du broderer.Jeg kan ikke sånt men syns det er utrolig fint.

Anonym sa...

Heisann! Alltid så hyggelig å titte innom her! Masse inspirasjon å hente! Jeg vil veldig gjerne vinne!!!!!!

God kveld ønskes fra Linn (labb1927@hotmail.com)

Linn fra Solheim sa...

Så gøy med trekning!
Du har bestandig så fine premier til konkurranse, og serviettene dine er nydelige.
Krysser fingrene for at jeg kanskje blir den heldige vinneren!

~Linn

Andrea sa...

Slenger meg på:-)

kaosogharmoni sa...

Helt fersk i bloggverden kaster jeg meg inn i trekningen da premiene frister.Mye flott på bloggen din.
Mvh Brit

Perlehvit sa...

Oi så flotte premier!

Jeg måtte inn på butikken å kjøpe Kamille i dag når jeg leste at det skulle være reportasje fra hjemmet deres.. Nydelige bilder! Dette har du all grunn til å være stolt over!!:)

Herlig St.Hans bilde i innlegget over!

Ha en fin uke!

Klem

SiljeVanilje sa...

Oj så fancy verktøy!!:) Selvfølgelig henger jeg meg på denne konkurransen!:)

Klem fra Silje!:)

Anonym sa...

Hei! Jeg er med!! Utrolig stilige monogram.. me like!
Mvh tonemang@broadpark.no

Klaffen sa...

Ja jeg vil OG være med) Til uka beg jeg ferie så kanskje en tur ut på H&C da? Call you!! klem

ida sa...

god sommer :)

Kristin sa...

Hei Christine! Jeg har kjempelyst til å være med i konkurransen din. Du har en fantastisk side, hvordan får du tid til alt du holder på med, tar av meg hatten for det. Ha en strålende dag med sol i håret! Kristin

Anonym sa...

Så utrolig snill du er Christine som gir bort flotte gaver:)
Mvh June (june.wegner@hiak.no)

Mitt Blogglandia sa...

Vil selvfølgelig være med i trekningen!
God sommer til deg og dine!

Lille Persille sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

Ha en fin sommer!

På landet sa...

Oj så flott premie. Jeg vil være med :)

Ha en flott dag

Anonym sa...

Hei. Som vanlig henger jeg meg på når du gir bort noe brodert! Ha en fin dag i solen. Mvh Fru H

Anonym sa...

hei!
Jeg vil også være med:)

Hilsen Silje

Elisabeth sa...

Herregud så mange som har meldt seg på konkurransen! Jeg vil også være med, så nå er det bare å krysse fingrene.

Vigdis sa...

Spennende premie :)
Jeg er med!

MWH sa...

Oi oi, hadde vært morsomt med et slikt sett! Jeg slenger meg med:)

Nyt finværet!

Marit
nummer42d@gmail.com

Anonym sa...

Ooooooo-wheeeeeee!!! :)
Her slenger jeg meg på!
*ønsker seg broderte servietter*

mariellefurnes@yahoo.com sa...

Oi, så spennende det så ut, jeg vil gjerne vinne!! :)

hilsen
Marielle

Anne sa...

Hei hei,jeg ønsker også å bli med i konkurransen.Ønsker dere en flott sommer og håper du fortsetter bloggen i samme stil :o)
Mvh Anne

annejsl@lyse.net

Vigdis sa...

Jeg er en av veldig mange som følger med på bloggen din og jeg er så imponert over alt du har laget.
Nydelig datter du har og hun er heldig som har deg til mor.
Jeg ønsker deg og dine en riktig flott sommer :)

Villa Drømmeverden sa...

Klart jeg vil være med:)

Må innom bloggen din nærmest daglig, koselig blogg!

Hilsen fra Margit

Anonym sa...

Jeg vil gjerne bli med på trekningen. God sommer:)

(ldelerud@online.no)

Hilsen Linda

Anonym sa...

Hei

Vil gjerne være med på denne trekningen..=)

Ina
(inakri86@hotmail.com)

Ida K.S. sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! :) Mvh Ida K.S.

Anonym sa...

Synes du har en fantastisk blogg, er innom hver dag og blir like glad for hver gang du har oppdatert.. :)

Slenger meg med på konkurransen:)

KLem fra meg, Cathrine
Pettersencathrine@hotmail.com

Katrine sa...

Vil veldig gjerne vinne:)

Kathleen sa...

Vi vil prøve lykken! Hadde vært kjempe gøy med et lite hobbysett i huset :)

God sommer!

Hilsen Kathleen & Matheo

Anonym sa...

Hei!

Jeg vil også bli med på trekningen!

Klem fra Hilde
(hmyrland@gmail.com)

Anonym sa...

Jeg slenger meg med på trekningen, må si at selv om verktøyene så veldig fine ut, er de de fantastiske broderiene dine som frister mest:-)

Sommerhilsen
Marit(yarhan@so-hf.no)

Kjersti sa...

Jeg sender en liten kommentar i min første konkurranse som blogger :)
Hilsen fra Kjersti (lopperogmalingsspann.blogspot.com)

Lillian sa...

Koselig blogg du har. Er fast inne og kikker. Synes du er kreativ og veldig flink.
Lillian
lillian.espeland@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Chrisine.
Vil gjerne være med på trekningen jeg..:)

Klem fra Camilla M
camilla_arnt@hotmail.com

Marianne's Blogg. sa...

jeg vil gjærne vinne en slik dremel, mye man kan gjøre med dem.
og noe brodert fra deg er alltid lekkert.

klem

Oss på Lykke sa...

henger meg på jeg oxå:) synes du har en kjempe fin blogg og koser meg når jeg har tid til å titte innom.

god sommer til deg og dine og gratulerer med kjempe fin reportasje i kamille.

hilsen lise
(lisehla@hotmail.com)

Guro sa...

Fantastisk flott premie :D
Det er klart at jeg vil være med på denne.
Guro

Anonym sa...

Jeg vil også være med :)
Synes de monogrammene er superfine!!
-Klem-

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Kjempefin "annonse" i Kamille! kristinethorvaldsen@gmail.com

Anonym sa...

HEI!!
Gleder meg til å se det ferdige resultat på stol!!!!
Melder meg også på i trekningen av verktøy m.m.
LISA
(lisajohansen10@hotmail.com)

Anonym sa...

Jeg slenger meg med i denne konkurransen også :)

Du har en utrolig fin og interessant blogg. Finner god inspirasjon fra deg, og håper at jeg en dag kan bli like kreativ som deg. Enn så lenge får jeg heller ta en titt og finne ro og glede i det fine arbeidet du gjør :)
Ha en fin kveld.

Hilsen Tran
(tranca84@yahoo.no)

irina sa...

Heisann !!

Koss kan lille celine spise tre pølser ???
Høres ut som mine barn...de spiser og spiser.
har du sendt meg mail ??

Klem
Og secret filosofi !!
Jeg bestiller at jeg vinner !!

Mariette sa...

Hei, vil gjerne vere med på trekningen!

Mvh Mariette
mariette_elise@hotmail.com

Lina sa...

Vil veldig gjerne være med i trekningen :)
Må huske å kjøpe Kamille i morgen :)

Hilsen Lina (lina alfakrøll haugland punktum net)

Anonym sa...

Hei!
Jeg må bare si at du har en fantastisk flott blogg. Jeg er så og si innom hver dag. Tenkte jeg kunne være med på "trekningen" jeg også :)

Hilsen Heidi
( heidimhaaland@hotmail.com)

Anonym sa...

Jeg vil også være med:0)

Mvh
Mirjam

mifje@haugnett.no

Lenemora sa...

Ja!!!!
Det vil jeg gjerne vinne.
Så her er jeg med hele meg for å få lodd i trekningen!

Klem Lenemora

Anonym sa...

Har nettopp oppdaget blogg-verdenen sånn på ordentlig. Så inspirerende og flott å se andre utfolde seg kreativt! Får hakeslepp av å se hvor til fingerspissene gjennomført alt er. Blir gjerne med på trekningen ;-)

Lene
(lennie125@hotmail.com)

Gry sa...

Moro å være med på trekning på sånne konkurranser! :) Er innom bloggen din flere ganger om dagen! ;) Fantastisk blogg!
Gry

by Siv sa...

Jeg vil være med jeg vil være med :)
Kjempekjekt å følge deg, har nettopp lest Kamille :)
Ha en super dag
*Siv*

Idun // Breidablikk sa...

Hiver meg med i trekningen jeg og ;)
Og jeg må si jeg blir inspirert til å få ut fingeren og faktisk kjøpe symaskin, ikke bare tenke på det.. Du tryller frem de lekreste ting!! :)

Ha en fortsatt fin dag!! :)

Christina sa...

Selvfølgelig henger jeg meg på;)Like spent hver gang..

Spennende med verktøy & det har man alltid bruk for;)

Klem

Anonym sa...

Hei !

Dette verktøyet kunne vært veldig kjekt å ha ja, så jeg hiver meg på denne konkurransen jeg også !

Ønsker deg en fin sommerdag og grattis med bryllupsdagen!

Mvh
Ann Kristin

Victorias Inspirasjon sa...

Hei!
For noen fine premier! Må si du er generøs! Jeg krysser fingrene :-) Legger også en link til deg fra bloggen min :o)
Mvh
victoriasinspirasjon.blogspot.com
(victoriaterese@gmail.com)

Anonym sa...

jeg har så lyst til å vinne :)
utrolig flott blogg, er stadig innom og leser.

Ingrid
iu82@hotmail.com

Berit sa...

Himmel og hav så snilt menneske du må være!!
Du har en flott blogg, til masse inspirasjon!!

Henger meg på trekingen, så sant jeg ikke er for sen;)
God sommerdag!!

Klem fra Berit
papirdilla att norgespost dott no

Anonym sa...

Kjempe fin blogg du har. Jeg henger meg på trekningen.

Klem fra Emil
knmjo@hotmail.com

Mari sa...

Spennende, jeg vil også være med:)

marijo(a)spray.no

Anonym sa...

Jeg er med:)

Hilsen Hanne (hannekb@hotmail.com)

Mari sa...

Henger meg på konkuransen jeg og;)
Hadde vært så gøy å vinne en sånn dremel engraver;) Da kunne jeg jo gjøre eksta fancy vrier på smykkene mine;)

Marita sa...

Hei!
Jeg må legge igjen en hilsen jeg også :) Du har en fantastisk flott blogg som jeg jevnlig titter innom!

Koselig at du vil dele litt av hverdagen deres med oss andre bloggere! (veldig spennende og inspirerende lesning)

Håper dere får en flott sommerkveld!

Stor klem fra Marita

marita_tn@hotmail.com

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 220   Nyere› Nyest»