mandag, juni 01, 2009

Leve livet

I dag har vi hatt en sånn dag som man kan huske resten av livet! Været har vært fantastisk, jeg har hatt flere gode samtaler, Celine har kost seg badet og plasket, husbonden har disket opp og venner har vært på besøk. Blir det bedre?
 
Her er bilde fra hagen som er tatt i åttetiden i dag tidlig. Den stygge plastputekassen har jeg lagt voksduk på og pyntet opp med nien blomsterkar. (De flasser maling, men jeg kaller det shabby chic :D)
 
Plastsolsengen min fra jysk har jeg pyntet opp med en tykk tykk madrass og de fine putene og pleddet jeg fikk av Tomines Hjem. Merket er Florence!

 
På skilleveggen til naboen har jeg pyntet med ett båtratt. Det var brunt, men er sprayet hvitt. Det flasser litt maling det og, men det er jo bare shabby!!!

 
Melon til frokostdessert!


I dag grillet husbonden frokost. Egg og bacon! Helt vidunderlig!  Skule ønske det var flere dager i denne pinselanghelgen!

Christine

13 comments:

Tomines hjem sa...

blånst... mi mama is zu mama.. hohoho *R* du... i will ta det bort.. jeg vil ikke at du ikke får til... mange som sier det.. du og du så fint du har hatt det idag.. nydelig vær... herlig snill mann og verdens skjønneste unge.. kan du ha det bedre?? suss og klæm..
Jeg gikk selvsagt for et lag til, og nå er den strøken.. love it!!

Margrethes hus og hage sa...

Høres ut som en perfekt dag :)
Det er godt med slike dager der man bare koser seg!

Ha en fin uke!

Hilsen Margrethe

Ocean showroom sa...

Flott pute du har fått deg, Florence har mye fint!
-Lene-

Monica sa...

så herlig båtratt og lekekr pute:) Høres ut som om dere har hatt en nydelig dag:) veldig lekre bilder fra selskapet dere var i:) Cupcakene så bare så gode ut:) Ønsker deg en flott kommende uke:) Klem monica

Vibeke sa...

Hørtes ut som en perfekt dag :)

Sommerklem
Vibeke

Konvallhaugen sa...

Så koselig og fin blogg du har!!

Jeg har vært innom deg så og si hver gang jeg er innom denne blogg-verden, og det blir litt sånn at jeg "kjenner" deg på en merkelig måte. Alltid så koselig å åpne bloggen din!
Nyt livet fortsatt og kos deg med dine kjære.
Ha en flott uke!

Tiril sa...

Flotte bilder, Florence har masse fint i kjempe god kvalitet, der er bare ikke så mange som selger det.

Miss.T sa...

Så herlig å grille frokost ute i sommervær !!! Kjekt med slike goværsdager. Godt for både kropp å sinn.

Ønsker deg en flott ny uke : )

aase sa...

Slike koselige avslappende dager leverman lenge på!! Herlig den sengen din ser ut,ønsker meg en slik jeg og!!

Lykkelita sa...

Deilig! Vi kommer snart:)
Prøvde å ringe deg nettopp - ring tilbake når du kan!
Klem:)

LIVS LYST sa...

Så koselig! Er det ikke digg med dette sommerværet?? Helt herlig å komme hjem til Norge igjen. Det var jo like varmt her som der jeg har vært...!! Nydelig!

Nyt dagene!
Hilsen fra L-jo som er tilbake i Norge ;O)

Jeanette Jess1 sa...

Dette hørtes ut som den perfekte dagen,ja - vi nordmenn er gode på å nyte det gode været når vi først har det,og det er jo nydelig å være til når gradestokken ligger på langt over 20 på fridagene :o)

Ha en fantastisk tirsdag!!!

Anne sa...

For en herlig Pinsehelg:) Nydelig uteplass.