torsdag, juni 25, 2009

Familien i hagen

Da er det røde borte fra hagen, og jeg skal jakte på ny duk . Optimalt skulle jeg gjerne hatt den nydeligste hvite stoff duk, men helt nødvendig er det med voksduk. Den kan ligge på hele sommeren!

 
Skulle tro jeg reklamerte for ildfatet, men det gjør jeg ikke. Jeg bare digger det. Vi har hatt lange kvelder på terrassen hver dag siden vi fikk det. Veldig koselig. Jegfikk spørsmål om hva som var under ildfatet. Vi kjøpte to store steinfliser på Bauhaus som vi har satt det på.
 
Lexington-sengeteppet fra kjelerstuen er blitt leketeppe til Celine. Terrassen blir så varm, at det er deilig for henne å sitte der. (Må finne nytt segeteppe til kjellerstuen- skulle ønske IKEA kunne lage sine vattsengetepper i hvitt)
 
"Mor i Nord" på lyn-visitt!
 
Husbonden hadde med kake fra Pascal i dag.......

.....og roser! Tusen takk!

Nå er det kvelden i Casa Bussoli.
 Ser på tv at Michael Jackson er død. Stemmer det tro???

Husk min Dremel giveaway her!

Christine

14 comments:

Havets Datter sa...

Det ble veldig fint når du tok bort det røde ;o)

God natt!!

Prinsesse Elin sa...

Synes du har det så flott i hagen jeg, Christine. Å jeg må innrømme at jeg ble bittelitt satt ut når jeg så ild fatet. Har sett på et liknende selv og liker slike kjempegodt. Det er noe spesielt å kunne sitte å titte inn i flammene sent om kvelden å kjenne at trettheten sige på. Tror jeg skal ut å shoppe et slik til ferien i dag.
Kos deg med mamsen og familien. Klem fra Elin:O)

Ocean showroom sa...

De eldfaten är jättefina. Mamma och pappa har ett och det används också flitigt! Ha en strålande dag! Kram alexandra

uniktliv sa...

Ble i sommerstemning å de er deilig.
Vet de har hvite plastduker på Kid, og Jysk.

Synest mamman din ser super kuuul ut :)

Enig med de andre superkoselig bål fat.- på ønskelisten her i allefall:)
R.I.P Kongen av pop MJ

Unknown sa...

Koselig uteplass! Jeg klarer heller ikke helt å få til og innrede med rødt. Syns det kan være veldig fint hos andre, men jeg er litt mer rosa og grønn av meg tror jeg. :)

Hvis du syns det er fint med blonder, har de kjempefin voksduk med blondemønster på Stoff og Stil. Den har jeg nettopp fått i posten selv, og er kjempefornøyd. Lett å rengjøre etter måltidet, og nydelig å se på syns jeg. Ha en god dag!

Anonym sa...

Enig om at det ble en nydelig helhet da du fjernet det røde. Jeg må også ha en dus valørskala på ting.

Christine Louise sa...

Så flott dere har det :)
Hvor har dere kjøpt det ildfatet???

Det er utrolig trist at MJ er død altså.. Helt ufattelig..

Klem fra meg..

Anonym sa...

fint i hagen selv om jeg syntes det hadde vært fint med polkadotter også mot alle stripene :)
ja, det stemmer kongen michael jackson er død, det var jo liksom han og Elvis som var de store i musikkverden ever liksom!
Ser ut som mor i nord koser seg i hagen deres og det skjønner jeg godt, en herlig plass!
vet du den kaken fra pascal er bare nydelig og når man kjøper den hel og ikke stykkevis og delt som dere har gjort koster den tett oppunder tusen lappen!!!
hvor kan jeg finne bålfat hen tro...Jernia eller lignende? var veldig dekorativt & stemningsfyllt!!!
ha en fin sommer Christine :)
klem klem

Tomines hjem sa...

yo!! polkadottchristine... kan du spandere et bålfat til meg? så skal du få en hvit voksduk av meg??

gleder meg til mandag.. vi har kjøpt svømmebasseng, så det er plass til oss også.. koooose seg..

Jeg er trist pga Michael Jackson... veldig.... og farah fra Charlies engler er også død.. hm...

Balke gård sa...

Gratulerer med overstått brdag! Så fint fatet er!! På KID har de voksduk med blonder, ser ut som heklet duk, veldig fin tross voks;-)

Klem, Marianne

Anonym sa...

Hei! Jeg kjøpte helt hvit voksduk på Åhlens, godt fornøyd med den! Det bålfatet er fantastisk!Ha en flott dag!

små og store drømmer sa...

Jeg syntes de har fine voksduker på traktøren på CC-vest.
Hvite og beige.
Så det et annet sted også, men akkurat nå husker ikke hvor.

AstridVU sa...

Ahhh, må innom for å gi deg tips til verdens beste voksduk. Vi kjøpte den på en liten interiørbutikk på Bjølsen, hvor min svigerinne jobber, og hun tror de har den fortsatt. Jeg spurte henne nettopp om det i dag, før jeg leste her hos deg, for jeg er så fornøyd med den jeg har. Den ser nesten ut som en gammeldags blondeduk eller hva man skal kalle det og har veldig lite 'vokspreg' over seg. I tillegg har den magiske evner.... Vår lille datter har f.eks. spist spaghetti der og duken har ikke sett ut etterpå. Vi har vært på med Jif og klut og det hele, men ikke fått det bort. Dagen etter - borte.... Mystisk, og veldig fantastisk! Gi lyd om du trenger mer info ;)

Anonym sa...

Hei!
Hvor har du fått tak i flagget som henger i ramme på veggen?
Elsker stilen og bloggen din:-)
Fint om du kunne svare meg på mail: gryelisabeth@hotmail.com
God sommer!