torsdag, juni 11, 2009

*Stolt*

http://www.side2.no/interior/article2642967.ece

Christine

23 comments:

Anonym sa...

gratulerer og JA derfor må du fortsette i samme stil som du har gjort :o)
Mvh Ivrig hvitstil.com leser :o)

uniktliv sa...

""" STOLT """ ja det kan du med rett vere.. fyll glasset med sprudlebrus... vann eller hva du enn nå har .. Gratulerer så masse.. er glad jeg er en av dine 3000 lesere :))

Anonym sa...

Hurra!

Gleder meg til fornyelsen din da, dette er min yndlingsblogg, men enig i at den har vært litt kjedelig i det siste. Ikke ment som kritikk.
Jeg liker å komme inn her hver dag og se hva du finner på.
Stå på! Du blir bare bedre og bedre!!!

Hilsen Elvira

Lille Lavendel... sa...

Gratulerer!
Vel fortjent...

Nr 1 på min liste og!:)

Koskos

Villa von Krogh sa...

Artig! :)
Ha en koselig kveld på øya.

Nora, Paul og Astrid sa...

Æ e stolt av dæ også!! Klem :)

Prinsesse Elin sa...

Ja vet du, det har du all grunn til å være Christine. Jeg digger bloggen din og så er du ei grepa jente:O)

Villa Creme sa...

Det har du all grunn til å være! Dette fortjente du;)

Unknown sa...

Så morro da!!!
og velfortjent, du har en herlig blogg:)

Ha en fortsatt flott kveld, og en riktig god helg!

Klem:)

Ingun sa...

Hei

Leste om deg før i dag. 1000 besøkende, ikke dårlig det.
Grattis og ha en stolt kveld;-)) Hyggelig....

Anonym sa...

hurrraaaaa!

Gratulerer til nr 1 fra nr 3!!!!! ;);)

jippi!

AstridVU sa...

GRATUlERER så masse, bloggen din og du fortjener virkelig all den oppmerksomheten som gis om dagen! Jeg liker all bloggingen din jeg - om det er barn, interiør, bryllup eller hverdagsliv. Stå på og kos deg nordpå!

Himmel & Hav Interiør sa...

Heia! Nei så artig. Det beste er jo at du sto øverste. OG for en omtale! Stå på :) Hilsen Tone nede i butikken :)

Anonym sa...

Gratulerer- bare fortsett du:-)
Det er VELDIG fotjent.
Til stor inspirasjon for meg, jeg er en av dine lesere - og ser at du ligger inne på mange av de bloggene jeg er på besøk hos!
Ha en kjempefin helg - jeg skal ha en "date " med min Janome i helga..:-)
Klem Hege.

Anita sa...

Du har all grunn til å være stolt. Du har en nydelig blogg med masse flott på. Gleder meg alltid til nye innlegg.
Stå på videre:o)))

Anonym sa...

Gratulerer! Kos deg i det vakre nord:)

Gosia sa...

Gratulerer så mye!
Elsker bloggen din!

Marthe sa...

Gratulere vennen! Så utrulig artig! Keep up the good work! Klem

Havets Datter sa...

Gratulerer!!! Du er min nr 1 også :o) Du har så koselige innlegg og virker alltid så glad positiv. En veldig hyggelig og inspirerende blogg!

Kos dere i det vakre nord..

Klaffen sa...

JA til hvitstil:) He he, du ER jo så kreativ og inspirerende at man blir svimmel. Keep going babe:) Stor klem fra meg som er ute av bloggdvalen

C ♥ sa...

Gratulerer!!! Vel fortjent Christine :) Keep up the good work.

Klem Caroline

Karin sa...

Hei! Du må gjerne være stolt ja,det har du all grunn til,sender deg litt applaus jeg.vi hverdagsmennesker skulle fått litt applaus vi også.. Jeg leser bloggen din hver dag,å hver gang tenker jeg at Celine er så utrolig søt å fotogen.Jeg håper du ikke slutter å legge ut bilder av henne,så arti å følge med på når unger vokser til. Ønsker deg en kjempefin helg.

Sanne sa...

Hei!

Jeg venter i spenning på svar på mailen.
Har du fått den?

Ha en fin helg!