mandag, juni 22, 2009

Kamille

Nå er bladet å få kjøpt i butikken. Jeg var ganske spent. Flere har sagt at de har lest intervjuet uten at jeg hadde sett det ferdige resultatet selv. Jeg grudde meg litt for bildene, men alt i alt er jeg veldig fornøys
 
Fire sider var jo litt mere enn jeg hadde sett for meg, men det er greit det.
 
Hjemmet vårt ser veldig stort ut på bildene synes jeg......
 
Synes journalisten Heidi har snappet opp masse detajer, og all ære til henne for det. Jeg følte jeg hadde snakket hull i hode på henne da hun og fotografen forlot Casa Bussoli.

Nå har jeg bakt lauper/aniskake til søsteren min kommer i morgen. (som jeg gleder meg til å klemme henne) Vi har avtalt St. feiring med en annen familie i morgen, så da blir det bål og pølser. Det skal bli koselig. Til kvelds skal vi ha rømmegrøt og spekemat. Som jeg gleder meg! Flere som feirer St. Hans?

Christine
Posted by Picasa

31 comments:

Fru Fjeldhammer sa...

Må ut å shoppe kamille nå skjønner jeg.. gleder meg!!

Klem

uniktliv sa...

Gratulerer med å komme i Kamille :) først og fremst, for oss som har fulgt bloggen en stund.. er du nesten en "stor" kjendis nå sikkert for flere enn meg... og det ska du jaggu nyte.. for du er superduper flink med det du gjør.

Så jeg tar et glass brus og feirer deg jeg likesågodt, :)
-dette er jo super gøy.

Nesten slik at jeg personlig er megastolt av å ha en så kreativ unik bloggvenn:))

Grattis snupppa, og stolen blir garantert dødslekker når den blir ferdig :)))

Klem Gunnelunn ::)))

Vigdis sa...

Gratulerer med fin artikkel i Kamille, leste den ute i sola i dag. Vi feiret st. hans lørdag: http://vigdisalbum.blogspot.com/2009/06/sthans-feiring-i-fjra.html

aase sa...

Åhhh, da kan jeg glede meg til i morgen da jo....bladet kjøpes før jeg åpner!!

Jeg kan kose meg på rampa hele dagen, malerne er vel nesten ferdig der også!!

Vi pleier å gå på skogstur med svigerfamilien min st.hans. Vi er på solvang, et koselig lite sted i marka her. Det serveres rømmegrøt og spekemat!! Nå har de jo gjester fra danmark, så om vi ikke feirer med de i år, blir det bål og grill med noen venner!!

Tomines hjem sa...

Flinke flinke deg... Nå skal jeg rett ut å kjøpe kamille... glede seg... Vi skal selvsagt møtes på mandag igjen... Har du glemt hvor vi skal eller??? hohoho... du er lite poet!! ( potet ?) lappe kjolen med janomen... hohoho... *R..*
Lillesøs er flink ja!! Der snakker vi grafikk for alle penga.. flinkis hun også.. Ligg i slekta.. ligg i slekta... suss og klem...

Unknown sa...

Så gøy! Skal ut og kjøpe bladet i morgen. :) Vi skal feire St.Hans med vår lille familie ute med båten vår. Det blir første båtturen barna er med på i år, så det skal bli koselig. Ha en fin feiring!

mali-mo sa...

Nei, så gøy da! Må ut og kjøpe Kamille, skjønner jeg ;) Så ut som et flott intervju!

Rotehuet sa...

Så spennende :) Da vet jeg hvilket blad jeg skal kjøpe i morgen.

Nå er jeg endelig tilbake med ny giv...

Himmel & Hav Interiør sa...

Heia! Å så spennende det blir å lese bladet. Må ut å kjøpe det i mårra. God st hans feiring :) Klem fra Andøya som bader i sol i dag :)

I de dype skoger sa...

Ååå, gleder meg til å lese!! Det er så utrolig gøy å følge med deg og alt du gjør.

Du og Janome`n din passer bra sammen ;) Solstolen til Celine var dritfin(unnskyld utrykket-men måtte bare for å understreke hvor flott den var :D )

Ha en fantastisk St. Hans!!

Stor klem

Silje sa...

Da vet jeg hva jeg skal kjøpe meg i morgen, et Kamille. Blir spennende og lese.

Klem Silje

Hilde Heimdal sa...

Oi så gøy med artikkel i kamille da!!

Flotte bilder i bladet, flink du er :o) !!

Kos deg med feiring imorra !!

Unknown sa...

Artikkelen var kjempefin, flott og gratulerer!
Klem fra Nanni ~

Noatunfrua sa...

Gratulerer med artikkel i Kamille! Tror jaggu jeg må kjøpe meg bladet i morgen så jeg får med meg dette her :) gleder meg!

ha en flott st.hans feiring! :)

Jeanette Jess1 sa...

Så gøy ;o)

Må kjøpe kamikke i morgen til frokosten da antagelig -

Kos deg med søsteren din!!!

Photo-Me-Life sa...

Næ så artig da, det så virkelig flott ut!

Klaffen sa...

Bladet handles på VEI TIL JOBB kan jeg garantere deg... Men herligheten, hjemmet er perfekt og det er jammen hun som bor der og, så at det er BRA er vel ingen overraskelse!! Hurra for deg lille venn:) klem

Ocean showroom sa...

Visst firar vi St. Hans! Vi ska grilla på stranden. Ha en strålande dag och ett fint firande. Ska få köpt Kamille. Kram alexandra

Ocean showroom sa...

Jeg har lest! Det var en kjempefin artikkel! Elsker disse reportasjene i Kamille, som for øvrig er et av min favorittblader i tillegg til en haug interiørblader selvfølgelig:-)

Ha en fin dag!

-Lene-

Karna sa...

Løp ut og kjøpte bladet i går, slik at jeg skulle kose meg med Hvit Stil i går kveld...lette og bladde, lette og bladde...ikke noe Hvit Stil der...hadde da klart å kjøpe bladet fra uken før...sukk.., men i dag skal jeg kose meg med artikkelen. Grattis sier jeg på forskudd, ser iallfall kjempe fint ut Christine, du er kjempe dyktig å lage det fint rundt deg!
Ha en fin St. Hans!

Husdraumen/Anita sa...

Gleder meg til å lese! Det er jo nettopp du og din blogg(!) som har fått meg til å blogge, du er en stor inspirasjonskilde:)

Ha en fin feiring. Vi kaller det Jonsok her, og kler oss ut og går i tog. Spør meg ikke hvorfor...! Men sosialt og gøy er det i allefall:)

Smil fra Anita

Villa von Krogh sa...

Så morro! Jeg skal løpe å kjøpe! Det så jo veldig fint ut da... :)
Ha en fin St.Hans.

Victorias Inspirasjon sa...

Gleder meg til å kjøpe Kamille ja! Må vise det til min mor :-)
Mvh
victoriasinspirasjon.blogspot.com

Monicas sa...

Klart vi skal ferire st.hans....med rømmegrøt på dagen, og grilling på kveld...:) ikke det beste været i dag, men det bryr oss ikke...gratulerer med innlegg i kamille...ja, enig med en kommentar her, at det er jo nesten som vi "kjenner" deg...så jeg tror jaggu jeg skal kjøpe bladet, tross at jeg ikke bruker kjøpe det..hvem vet; kanskje det er dette bladet jeg blir å kjøpe fremover....go st.hans til deg og dine

Teresa sa...

Gratulerer med reportasjen! Herlig! Det fortjener du virkelig med all den jobben du/dere har lagt ned. Nydelig alt sammen!
klem, Teresa.

Lise sa...

Gratulrer så mye med artikkel i Kamille. SÅ kult. Må ut å kjøpe:)

Rømmegrøt og spekemat hører st.hans til (som nordlening har vi alltid fått det og den tradisjoenen skal jeg følge)

Ha en flott dag og fin st.hans feiring!!

Hilsen Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi har vært tidlig på i dag, vaksiner på helsestasjonen, og på veien hjem var det Kamille i posen!

Gleder meg til Hedda skal sove etterpå, da skal jeg lese om dere. ;)

Ha en herlig dag!!! :)

*klem*

Anonym sa...

Gratulerer med flott artikkel i Kamille! God St.Hans til deg og dine!

Hilde J

Christine C sa...

Gratulerer med den fine omtalen i Kamille...ser ut til at det blir enda et blad på handlelista mi i dag *ler* Lykke til videre med alle prosjektene dine.

~ Christine C ~

Den gode feen sa...

Gratulerer med knallfin reportasje!! De har det superfint :) Nydelege bilder frå St. hans også. Lenge sidan eg har kunna komme innom, så derfor kommenterer eg langt nedi her :) Ha ein finfin onsdag, klem frå Linda

BO sa...

Så kjekt! Eg skal "løp å kjøp"! :-)
Gler meg til å lesa om deg!

Ha ein kjekke dag!