søndag, juni 28, 2009

En tabbe to ganger...

Vi har to små plener hos oss. En på hver side av huset. De er ikke så store, så når vi skulle kjøpe gressklipper skulle vi være lure, så vi kjøpte en billig dytte klipper. Etter en sommer skjønte vi at vi måtte bytte til en som ikke var manuell
 
Så kjøpte vi en elektrisk klipper av en eller annen billig type. Dette er andre sommeren den er i bruk, og den er nesten gått i stykker, og i tillegg har den aldrig klippet pent.... Så nå, tredje klipper på tre år, da burde vi kanskje kjøpe en kvalitetsklipper?????
 
Celine er missfornøyd med husbondens klipping...... eller var det bare at hun oppdaget kameraet mitt som hun i sekundet etter klasket i bakken så det ble ødelagt... (det var ikke det nye kameraet heldigvis, men likevel kjipt)
 
Celine i sin nye Baby-float. Kun 79 kroner. Hun synes den var superstas fra første sekund. Jeg var sikker på hun skulle synes det var kaldt i havet,men hun bare smilte. Hun har nok bade genene til pappan sin.

I kveld trekker vi vinneren av Demel verktøyet. Nå skal jeg teste limpistolen som jeg fikk.

Christine
Posted by Picasa

16 comments:

Havets Datter sa...

Heldig dere er som har sol og varme!! Celine er jo blitt så brun og fin ;o)

Monicas sa...

Hjertelig takk ska du ha...(jeg undrer om det er aktivitet på stedet jeg hadde hudkreft på i fjor, å fikk stråling for. Må innom lege å få sjekket dette, å jeg blir så lei meg innvendig når jeg tenker på om det kan være en ny runde med denne syken..huff....man er ikke sterkere enn man tror) ha en flott søndag, uansett gressklippere,:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så helig dere er som har ordentlig sol og sommer! Her har ikke guttene engang fått lov til å bade i plaskebassenget på verandaen! Ha en fin søndag.

Villa Creme sa...

Denne brukte Madeleine i fjor sommer, men den het Swimpy. Var helt super!
Nå har hun gått over til armringer, men tenkte å kjøpe en slik lang pølse til å ligge over så hun kan sparke med bena for å komme seg fremover. Anbefalte den på babysvømmingen.
Vi kjøpte oss den billigste Partner motorklipperen ca 2000 kr på kampanje, er helt super den! Vi har relativt lite gress å klippe så unødvendig med noe mer avansert.
Men kantklipper lønner det seg å kjøpe seg litt opp fra den billigste sies det rundt om kring.

Nå har vi montert en hvit takvifte på soverommet vårt, så nå forventer jeg en god natts søvn i tropevarme;)

Lisas hjem og skatter sa...

hehe, det hørtes kjent ut :) gressklipperstyr!!!

Det så ut som om lille Celine kosa seg i vannet! herlig :)

ha en super kveld videre! :o)

Silje sa...

Så skjønn lille Celine er. :)

Og når det gjelder det med å først kjøpe billig for så å måtte kjøpe dyrt fordi den billige ikke funker...vel, kjenner vel til det litt for godt.. ;)

Dentinista sa...

Hei og gledelig sommer!!!

Min anbefaling er å prøve den manuelle klipperen igjen. Min og min.... Akkurat som om jeg slipper til... Dentinmannen etterstreber golfbaneplen, og ingen klippere kan måle seg med hans lille rulle... God trening og vakker plen.

Mvh

aase sa...

Gressklippere er no herk, vi måtte jo akkurat ha ny, 30.000 tusen takk..........forbanna greier.

Håper dere kjøper rett nå da...

Så kjedelig med kamera ødeleggelse da, kjipt altså!!

irina sa...

ha ha for ett nydelig bildet av celine !!

i Like !!

Anonym sa...

Heisann!

Det så deilig ut ved sjøen! Hvor har du forresten fått tak i den Baby floaten? Så veldik grei ut!!!!

Unknown sa...

Huff, vi har også en sånn elektrisk klipper. Er ikke så veldig fornøyd med resultatet, nei. Men hagen vår er så liten at det egentlig ikke spiller noen rolle. :)

Margrethes hus og hage sa...

Det er ikke så lett med gressklippere, nei :) Vi har også bommet der!

Deilig med sommer og sol!

Hilsen Margrethe

hvitstil.com/Christine sa...

Vi har kjøpt floaten på babyshop.

Ingvild B sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingvild B sa...

Jeg fjernet innlegget mitt da jeg så
du hadde svart på samme spørsmål ;)
(litt ivrig på tastene her)
Jeg ser jeg må ta turen til Babyshop!
~Ingvild

Himmel & Hav Interiør sa...

Jeg er på besøk hos en venninne på Bekkestua nå som akkurat har bygd et fantastisk fint hus. Jeg måtte jo selvfølgelig vise henne bloggen din :) Her kom vi over bildet fra hagen din. Hun likte hekken din og lurte på om du vet hva slags busk det er? :) Håper alt står bra til med deg ellers :) Hilsen Tone