søndag, juli 05, 2009

Celine danser og blomsterkasse til dukkehus

Celine EEEEEEELSKER musikk. I går da vi var på House of Oslo var det tre karer som spilte reggae. Det falt i smak for henne, og her danser hun:
Dukkestuen til Celine er så godt som ferdig, men det regner godt her på Nesøya, så den kan hverken lekes i eller blogges......
Her er fra i går. Da lagde jeg blomsterkasse til Celine:
Jeg kjøpte noen kvister med plastroser og fant en bite oasis som jeg limte fast med limpistolen. Hver blomst har jeg limt fast, så Celine ikke skal dra dem ut av blomsterkassen.



Her er den ferdig.


Husk min Bosch skrumaskin og broderi-Giveaway her!

Ha en fin søndag.

Christine

23 comments:

Tomines hjem sa...

så fint det blir.. du er så flink.. hohoh... reggie gutta hadde pause når vi var der... Celine har rytme.. ingen tvil om det.. her regner det katter.. vi skulle egentlig på Hadeland, men jeg tror vi må drøye den.. snakker vi date imorgen??

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så fin blomsterkassen ble!
Gleder meg til å se hele dukkehuset. :)

Min lille krok i verden sa...

For en yndig liten blomsterkasse, supersøt!
Har du snekret den selv eller er den kjøpt? I så fall, kan jeg spørre hvor?). Vi holde også på med dukkestue til jentene skjønner du...)

AB sa...

herlige Celine, er så nydelig å se de små danse og kose seg! Blomsterkassen ble kjempe fin, og jeg skjønner at mine to krukker med blomster på trappen til Martine ikke holder mål :p

Grete sa...

wow, dett blir bare vakkert. Heldig hun som har en mor som deg. All ære!!!!!!!!!!

Grete

HusmorDronninga sa...

awhh... så nusseli!
tenker det blir verdens fineste lille dokkehus :)

Anonym sa...

Så fint! Er en drøm for små jenter å ha sitt eget lekehus!
Jeg gleder meg til å se hvordan du har innredet innvendig-gjennomført og nydelig helt sikkert!
Kan jeg spør hvor du har kjøpt blomstkassen fra? Er på leid etter en til lekehytten til datteren min, men det jeg finner er 400kr, og det synes jeg blir litt mye.
Ha en fin søndag!

Perlehvit sa...

Så herlig hun er da!

Blomsterkassen ble kjempefin! Så lurt med fastlimte plastblomster!! Du er kreativ altså!! Gleder meg til å se resten av lekehytten:)

Smineset sa...

Så fint det blir! Utrolig flott blomsterkasse! ;-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så artig hun er! :))) Helt til hun oppdaget fotografen *fnise*

God idé med blomsterkasse!! Skal stjele den til neste år tenker jeg (tror ikke jeg får ut fingeren i år ;P)

Har sendt deg mail. :)

V.

Anonym sa...

Så nydelig Celine er.Så arti å følge med på henne. Hun er skikkelig heldig som får en dukkestue,det stod på min ønskeliste da jeg var lita men den kom aldri. Utrolig fin blomsterkasse du har laget,med de utrolig søte rosene oppi. Kjempefint altså. Regner med at Celine vil elske den dukkestua ja. Fortsatt god sommer fra ei jente som ikke har blogg men som følger din hver eneste dag. Karin fra Trondheim

mali-mo sa...

Kjempeflott blomsterkasse, lurt med fastlimte blomster til henne når hun er så liten ennå ja ;) Har ikke tenkt på det helt, så fo rmeg å putte noen blomster oppi kasse under vinduet på lillemalidukkestuen ;) Har akkurat blitt ferdig med minikjøkkenet hennes idag, får kanskje laget et innlegg om det imorgen ;)

Håper regnet gir seg hos deg snart...her ser det ut til at det snart skal begynne ;)

Ocean showroom sa...

Herre min hatt så flink du är! :-) Jag ska också laga lekstuga till min dotter Wilma nästa år. Var har du köpt lekstugan eller har du byggt den helt själv? Ha en fin söndagskväll och vilka moves Celine har! -Alexandra-

Ellemeller sa...

Det var ei nydeleg blomsterkasse!!

Anita

Gry sa...

Herlig videosnutt! Og heldige snuppa som har en mor som lager det så koselig i dukkestua!! kjempefin blomsterkasse!

Havets Datter sa...

Så skjønn.. og skikkelig rytme hadde ho også ;o)

Gleder meg til å se "stugan"

Anonym sa...

hei på deg. så artig da... vi er på ferie i sørsverige og i kveld gikk jeg forbi et butikk vindu med masse nydelig hvitt jeg tok bilde av en hvit postkasse som var helt lik den du har svart i bloggen din. vil du ha bilde? butikken heter CE ute/inne.

Anonym sa...

hei på deg. så artig da... vi er på ferie i sørsverige og i kveld gikk jeg forbi et butikk vindu med masse nydelig hvitt jeg tok bilde av en hvit postkasse som var helt lik den du har svart i bloggen din. vil du ha bilde? butikken heter CE ute/inne.

Unknown sa...

Å, så fin! Så flink du er! :)

the Folding chair sa...

For ei skjønn lita danserinne!

Den blomsterkasse ideen tar jeg til meg med det samme, så genialt med fastlimte plastblomster! Fine var de også, hvor har du kjøpt rosene?

Takk for tipset :)

Anonym sa...

Nydelig blomsterkasse! Min bror lagde gutteversjonen til sin sønn i fjor: en opphengsvegg til sabel, kikkert, pistol og skattekart på sjørøverhytta i hagen. Artig med sånne hjemmelagde saker ikke så mange andre har :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Enda en hilsen til deg hos meg ;)

Miss.T sa...

Det var en lur ide !Kjempedekorativt og flott : )