mandag, juli 06, 2009

Sengeteppe og styla ramme

På lørdag var vi på House of Oslo, og på butikken Hem Tex fant jeg sengeteppe til kjellerstuen/gjesterommet. Lexington-teppet jeg hadde der fra før, var plutselig blitt strand og uteteppe for Celine. Hyggelig var det at teppet var til halv pris og jeg fikk det siste (samtidig som ett annet par stod å lette i hyllene etter samme)
 
Teppet har to sider. Jeg liker best den hvite siden, med beige stjerner.
 
Da jeg lagde blomsterkassen til Celine lagde jeg også en ramme til syrommet mitt. For lenge siden kjøpte jeg en skål full av hvite knapper, og nå brukte jeg Dremel limpistolen og limte knappene på pasparturen i Ikea rammen. Snarest skal jeg fremkalle ett passende bilde av Celine (eller kanskje Husbonden) som skal i ramma.
 
Nå har vi spraymalt stifter, så straks kan trekkingen av stolen begynne. I dag fikk jeg putetrekket fra nabo-datteren. Det ble knalfint, så nå gleder jeg meg til å fullføre prosjektet.
Husk giveawayen min her!

God mandag kveld.

Christine

10 comments:

Marita sa...

Kreativ du er!! Den rammen ble jo knalltøff med de knappene der - det var virkelig en god idé ;)

Alltid veldig greit med salg altså, og kanskje ekstra stas når en får det siste eksemplaret selv!!

God sommer!

aase sa...

Stilig Christine!! Ramma var jo bare super, ta et flott bilde av begge gulla dine du!!

JEG GLEDER MEG TIL Å SE STOLEN!!

PS. er på Himmelblaa 11.30 imorgen!!

Monica sa...

Den ramma ble jo kjempestilig, kreativt:) Passer nok utrolig godt inn på syrommet:) du finner nok et passende lekekrt bilde og ha i du:)

Gleder meg masse til å se stolen:)

Ønsker deg en nydelig sommerkveld:) Klem fra Monica

Margrethes hus og hage sa...

Så heldig du er som fikk det siste teppet samtidig som noen andre sto og så etter det! Skikkelig flaks er fint å ha en gang i blandt :) Fin ramme også, kreativt og flott!

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Monicas sa...

Heisann, å takk for koselig hilsen...varmer godtkan du tro...nydelig det teppe, å blomsterkassen til dukkestuen var så søte atte..:)

LykkeTroll-berg sa...

ååh så fint teppe, heldiggris,hihi

Anonym sa...

Hei, for et lekkert sengeteppe. Det ser skikkelig eksklusivt ut, kunne like gjerne vært Lexington.. Ville bare si at du har en veldig flott og inspirerende blogg, håper det er greit at jeg følger deg videre.

Hilsen Christine

Christine sa...

Ps. det ligger en award til deg på bloggen min:-)

Rock'n Roll Ballerina sa...

Utrolig stilig teppe, så heldig du var som fikk det siste:) Og må si at den rammen du lagde var flott. Du er virkelig kreativ:) Ha en fin sommer!

Heidi sa...

Spent på å se stolen når den er ferdig :) Putetrekket blir nok enda bedre når jeg får satt i glidelåsen og fikset litt på sømmen et par steder.. ;)