onsdag, juli 08, 2009

Verdens beste!

Jeg har verdens aller beste Husbond! 
Love you!
Di

11 comments:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lykkelig om dagen? ;)

Så bra! :)))


*klem*

hvitstil.com/Christine sa...

aase sa...

Så herlig!!! Bilde til ramma??

Min vri sa...

Hurra for mennene som gjør oss så lykkelige :)

Lotta sa...

Så herlig innlegg..Det har jeg også:)Hurra for oss!Klem

Monja sa...

kom over denne herlige bloggen,jeg har akkurat begynt å blogge jeg da:)må si du har en herlig blogg..og herlig jente...ser vi lager kanel boller likt:)har også et kanelbolle innlegg i min blogg.Pussig:)her kommer jeg iallefall til å titte innom flere ganger...en skikkelig kvalitetsblogg dette:)hilsen monja:)

Maria ( Idekroken ) sa...

Og jeg, hehe... Godt å høre at andre også har det så godt som meg :)
Lykke til videre og nyt livet og hverandre!
Nydelig bilde! :)
Klem Maria fra idekroken

Monicas sa...

Heisann du...så koselig innlegg:)

Anink sa...

Og verdens kuleste outfit på ungen din

Smilla sa...

Man har da som fortjent! Hurra for oss som har valgt riktig :O)

Teresa sa...

Har du også!? Heldige vi da :)

Fin familie du har!
Fortsatt god sommer :)
klem