fredag, juli 03, 2009

Erle Kyllingmark og Vipp såpedispenser

Jeg er stor beundrer av fotografen Erle Kyllingmark. Jeg synes hun tar tøffe og anderledese bilder. Hun har tatt bilder av Husbonden og meg ved en happening før, og jeg ble veldig fornøyd (og jeg var gravid på tidspunktet så det sier jo litt)Jeg har tidligere kjøpt en bok med hennes bilder og får masse inspirasjon fra den. Når vi nå planlegger familiefotografering til høsten har jeg tenkt å høre med henne om hun tar private oppdrag(hvis ikke prisen er helt avskrekkende.....). Se de kule bildene hennes her. (Spesielt liker jeg bildene av Kåre Conradi.)
Til noe helt annet:
For tre år siden kjøpte jeg to Vipp såpedispensere, og de synes jeg var dødskule......helt til de rustet og brun såpe kom utav dispenseren. Jeg satt dem unna og glemte hele greia. Helt til jeg var på Verket Interiør. Jeg kom i snakk med dama som jobbet der, og hun ba meg ta med dispenseren til henne. Snakk om suveren service! Uten kvittering eller noe ga hun meg en ny pumpe til den ene dispenseren og en helt ny vipp dispenser da den ene hadde rustet inni beholderen. (Vipp hadde hatt problemer med de tidlige produksjonene, men nå har de rettet på feilene.)
10 POENG OG GULLSTJERNE TIL VERKET INTERIØR PÅ BÆRUMSVERK!!

Christine

11 comments:

Unknown sa...

Det var virkelig bra service! De vipp-produktene er så stilige. Fine bilder også. :)

Hege sa...

Sånn service kan man virkelig like!
Kjøpte meg en Cremfarget Vipp såpedispenser her om dagen. Og jeg digger den virkelig!!

umulie sa...

Bra service! VIPP har også 10 års garanti. EN god helg til deg og dine.

Photo-Me-Life sa...

Dette kalles ekte service!!!!!
Sånn skal det låte.

Ja jeg sjekket den å det er noe man burde ha i bakhodet hver dag. Vanskelig men man BØR så absolutt. Lampebordet var mye bedre enn den pappeska som har stått der i så mange mnd, den var grusom:)

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fine!! Stilren og enkel design. Så bra du fikk nye:)

Klem Anette:)

Lotta sa...

Hei hei!Det var jammen god service...Lekre såpedispensere da! Hadde tenkt å kjøpe den til Eva Solo men nå ble jeg litt usikker her;) Ønsker deg en fin helg!Klem fra Lotta:)

Anonym sa...

Jeg fikk også ny pumpe til min hvite Vipp såpedispenser, helt uten kvittering og selv om den var kjøpt for 2-3 år siden! :) Anbefaler Vipp!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Dette er snakk om service! Utrolig bra! Og dispenserne var veldig stilige. :)

Moderne Retro sa...

Vi har også Vipp såpedispenser som ble kjøpt for endel år siden, og hadde samme problemet. For en stund siden var jeg innom der vi handlet den, og da nevnte det i forbifarten. Fikk akkurat samme svaret som deg, og ny pumpedel der og da.

Ingunn sa...

Det var service. Tror jeg må dra dit en dag.

Koselig blogg du har.

Klem ingunn :)

kinakriss sa...

sjekk denne her :D
www.gadgetsgaver.no/gaver/til-hjemmet/boobs-sapedispenser.html