fredag, juli 17, 2009

Ny klipper!

Jippi. Vi har gjort en tabbe to ganger(link her) og hadde ikke tenkt å gå i fellen en tredje gang, så når vi nå skulle gå til anskaffelse av ny gressklipper gikk vi ikke for den merkeløse billige sorten. Kvalitet skulle vi ha.

Det har vært slik i det siste at jeg har skammet meg over hagen vår, og for å si det mildt har vi ikke kunne vært i nærheten av å vinne "pen plett prisen" som går til sameiets fineste hage.... Uten en gressklipper som fungerte har det vært rene jungelen i bakhagen her......
 
Men nå, med den nye og ledningsløse Bosch rotak 43 er saken en hel annen. Jeg tipper at Tiger Woods ikke har sett maken til veltrimmet plen. Husbonden var faktisk så fornøyd med det ledningsløse vidunderet at han klippet fellesarealer og lekeplassen i samme slengen!

Vi er virkelig i en god arbeidsstim her ute på Nesøya. (godt vær får nå bare være, for her jobbes det) Vi har gått løs på" grøss og gru boden", som er stappet til taket med ting og tank vi ikke helt vet hva eller hvor vi skal med. Husbonden har vært en tur på fyllinga, jeg har vasket tøy som skal gies bort til fretex og noe har vi lagt ut og solgt på finn. Skikkelige arbeidsflinkiser!

Arbeidet kaller!
Christine
Posted by Picasa

6 comments:

mali-mo sa...

Hei!
Litt usikker på om jeg fikk avgårde mail til deg, så jeg svarer her også jeg ;)

Det var dukkene med bunad, og du er en knupp!!!! Mailer du meg et kontonr så jeg kan overføre penger til deg? Og runder beløpet litt opp fordi du er så utrolig grei? ;)

Ha en fin fredagskveld-og tuuuuuusen millioner takk! Klem fra meg ;)

ralfefarfars paradis sa...

Så flinke dere her!! Har endelig fått gjort litt hagearbeid her også;) Skikkelig overgrodd.
Ha en fin kveld;)

Kreative drømmer.. sa...

wow! En ekte gressklipper, nå blir jo jobben en lek:) Så herlig! Flinke dere er! God Helg fra Heidi:)

Andreas T sa...

Grattis med ny gressklipper!

Håper alt står bra til

Hilsen Andreas, Ida og Amalie (8 dager)

PS

Gir beskjed når vi har fått hage!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Andreas
Så hyggelig at dere har fått baby! Gratulerer til dere begge. Nydelig navn!

Klem fra Christine

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så flinke dere er!
Her er jeg ikke kommet i gang med bodene enda, men har iallefall ryddet i skap og kommoder...

Ha ei fin helg!