fredag, juli 31, 2009

Fliser

I dag har vi kjøpt fliser på Right-price-tiles. I utganspunktet trodde vi at vi trengte noen fliser og litt lim, det er jo tross alt under to kvadrat vi skal flislegge, men neeeeeida, vi kom ut med fliser, bøtte, visp, lim, vannflisekutter, fuge, kryss, vaskesett, primer osv osv osv....


Vi (jeg)fant noen ganske lange hvite blanke fliser, som skal få pynte opp vaskerommet. Det som er litt dumt er at vi tidlig søndag skal reise på ferie, og egentlig kunne vi trengt tiden på å pakke. Som vanlig blir det nok natt-pakking i morgen før vi fyker til Stockholm. Vi er 12 stykker som skal på tur, og vi gleeeeder oss. Jeg har bestemt meg for å blogge underveis, så kan de som vil følge oss neste uke på tur:) I Stockholm skal jeg i alle fall på fantastiske Svensk Tenn!!! Jippi!

Krysser fingrene for at flisingen blir ferdig i dag!

Christine



12 comments:

Anonym sa...

Stockholm er fantastisk!!!!!!!!!!
Vi har vært der i sommer for første gang og er forelsket!!!
God ferie :)

susan`s side sa...

Kos dere på ferie. Et lite spørsmål bare, jeg ser på siden din at følger feltet (de som følger bloggen din) er tomt, slik er det også nå på min side. Vet du hvorfor, er det kanskje en feil som har skjedd?

Lykkeliten sa...

God tur til Stockholm!

Har en følelse av at dere får det hektisk i kveld, men så blir det sikkert deilig å komme hjem til nye fliser....

Lykke til!

adales verden sa...

Knallfine fliser!
Dere er så heldige som har utvalg rundt dere.
Riktig god ferie og den boden din , YES!!!!TO DIE FORE!!!misunnelig!!!!
klem fra anniken

I de dype skoger sa...

Åååå, jeg vil også til Stockholm!!

Kos dere masse :)

Gleder meg til å se resultatet av vaskerommet, det blir nok veldig bra :)

God ferie!

Unknown sa...

Å hadde slike fliser på badet i den gamel leilligheten vår- likte de SÅ godt !!Savne savne.. :o)
Kos deg i Stockholm !!

Marita

Anonym sa...

Har du bakt hvit loff eller?

susan`s side sa...

Takk for svar. Jeg bruker Opera nettleser og da får jeg vist ikke plutselig opp følgerene mine, rart siden jeg har fått de opp hele tiden. Men på Firefox får jeg de opp, merkelige greier.

Monicas sa...

blir så fint dette du:) ønsker god tur til Stocholm...her skinner sola, jeg har kokt vaniljekaffe som jeg skal ta med ut på terassen å lese avisa..sommern kom endelig i nord også...klem herfra

Christina sa...

Det var fine fliser!


Ønsker dere god tur på ferie;)
Hørtes koselig ut med så mange på tur!!

Klem Christina

Min vri sa...

Så flotte fliser.. vi har akkurat samme over benken på kjøkkenet.. har mørk grå fugemasse, og det funker helt topp!

God tur til Stockholm :)

Anonym sa...

Hei Christine!

Du har så koselig blogg! Har lagt deg til som en av mine favorittblogger på bloggen min, håper det er i orden at jeg linker til deg.

Kos dere på ferie!

www.theminthome.blogspot.com