lørdag, juli 04, 2009

hvitstil.com feirer med give-away!

Jeg feirer runde tall på bloggen. 500 000 besøkende og snart en millon sidevisninger! Helt vilt!
I den anledning har min venn gitt meg en BOSCH IXO skrumaskin som  jeg kan gi til en leser av bloggen. Som vanlig er det bare å skrive en eller annen kontaktinformasjon i kommentarfeltet eller sende en mail til christine@hvitstil.com. Alle kan delta- bloggere og ikke-bloggere!
Jeg gir bare bort ting jeg kan gå god for på bloggen. Akkurat denne skrumaskinen har jeg selv fra før, i tillegg har jeg tidligere kjøpt en i gave til venninnen min og en til lillesøster. Det geniale er at den er liten og lett, så det er kjempelett å skru feks IKEA møbler med den! Lys er det også, så du ser hvor du skrur!

 I tillegg slenger jeg på noe jeg broderer som jeg tilpasser vinneren. Denne gangen skal min venninne få trekke vinneren på fredag, for da er hun på besøk! Jippi!!

Ha en god lørdag.
Christine

184 comments:

Kort og Søm sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! Men det er ikke så rart, for du har en super blogg!!
God helg!
Fredrikke :o)

Lyse drømmer sa...

Hei på deg og gratulerer:) Fantastiske besøkstall! Rene drømmen, men du er kjempeflink å holde flyten på bloggen din, sommer eller ei...
Her har vi 5, ja 5! grader, vind og regn. Så vi skulle gjerne hatt litt av varmen dere har hatt:)
Ha en fin helg, stikk gjerne innom bloggen min:)
Hilsen Unn Eirin

Lillan sa...

gratulerer med besøkstall:) du er flink med oppdatering og har virkelig bloggen i hjertet for alt du gjør:) Du er detaljert og observant! GOD SOMMER! klem fra Lillan

Vibeke / Mammas Hus sa...

For et besøkstall!! :))))

Gratulerer så masse. :)

Jeg er IKKE med på konkurransen, da vi allerede har to av disse i hus (jeg kjøpte en da jeg bodde alene og mannen vant en på åpningsdagen på min daværende jobb). Helt genial - bruker den masse! (Sammen med barnehammeren jeg har... *fnis* den er så mye lettere å holde enn en vanlig hammer ;P)

God helg!

Familien Tuv sa...

Prøver lykken!

Frk .Fischer sa...

Grattis med så mange besøkende...det ekke rart det altså..Flott side!!! Denne lille hendige saken hadde vært mitt i blinken da jeg liker å fixe selv og ikke liker mannens drill... så tvi tvi!!! Ha en nydelig dag!!

Hilde Heimdal sa...

WOW sååå mange besøkende !
Gratulerer !

Er med på konkurranse jeg vettu !! :)

Super blogg!

Klem Hilde :o)

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! Du har en superfin blogg, som det er en fornøyelse å følge med på!!
(har sendt mail)

God helg og sommer.

Lisbeth

A-H sa...

For noen tall, bloggen din er alltid morsom å lese:) Gratulerer!

Sommerklem Ann-Helen

-trine- sa...

JA!! jeg vil være med på konkurranse :)
Flott blogg!

Christine C sa...

Gratulerer med de imponerende besøkstallene! Du har en interessant, innbydende og kreativ blogg, så det er i grunnen ikke så overraskende ;-)

Jeg vil så klart være med på konkurransen!

God helg fra Christine C

Hege sa...

Prøver lykken!
Ha en fortsatt god sommer:)
Hege

Monicas sa...

Veldig bra du:)..gratulerer hjertelig...Tusen takk for at akkurat DU la inn en slik koselig og tankefull hilsen hos meg..satte innmari pris på den...(får vel vite i løpet av uka om hvordan ståa er....) ha ei skikkelig go helg, å håper dere holder på varmen til jeg drar til Oslo om en uke...:)

KOSELIGE HJEM sa...

Hei på deg. Gratulerer med nesten 1/2 million besøkende. Det er mange det! Kaster meg gjerne med i konkurransen din. Trenger ny skrutrekker på hytta, da den gamle tok kveld etter montering av IKEA-skap, så denne ville vært midt i blinken! Krysser fingre til freddan! God sommer til deg og dine!

Ellemeller sa...

*lyst å vere med på trekning*

Mitt besøkstal er omlag 1/1000 av ditt :)

Anita

Linn fra Solheim sa...

Gratulerer med så mange besøk, det må være kjempeartig!
Jeg er ofte inne og leser i bloggen din, så noen av tallene har jeg vel stått for.
Min mor har denne drillen og den er jo så liten, lett og enkel å bruke. Har tenkt tanken på å kjøpe meg en, men har aldri kommet så langt. Så nå er det bare å krysse fingrene for at jeg kanskje vinner! :)

Ha en fin helg!

~Linn

Lotta sa...

Hei hei!Gratulerer så mye med så mange besøkstall!Super blogg ja:)Fortsatt god helg til deg...

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Det er jo helt fantastisk, men du har en kjempefin blogg så jeg skjønner godt at folk titter innom! :)

God helg

Victoria

Anonym sa...

jeg er med:)

anne-grethe
anne-gk@online.no

Anonym sa...

Helt enig med det som står over her, bloggen din er knall bra. Må innom flere ganger om dagen, og har fått mye inspirasjon herfra!

Håper på vinnerlykke! Ha en fin dag;)

Mvh Anja (anja.carina@hotmail.com)

AK sa...

Hei! Jeg vil gjerne ha en egen drill, så jeg slipper låne sambo sin som veier 10 tonn, og føles livsfarlig! Klem Ak;)

Tante Mimmi sa...

Gratulere så mykje!
Og skrumaskin...det er en bloggkvinnes beste ven!?!!!

Drøm sa...

Såååå mange besøkende du har hatt! Utrolig gøy da....Hadde vært supert med en liten skrutrekker da:-)
God helg! Klem Julie

MumsiMumsan sa...

Wow, og jeg som er lykkelig for drøye 1400 på 3 mnd! Men som sagt her før, du har en flott blogg, og det er alltid noe nytt å se hos deg! Gratulerer!
Ha en fortsat flott sommer!
Mumseklem fra meg! :)

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende.
Er en av de som er innom bloggen din daglig. Er så morsomt å følge Celine. Nydelig unge!
Borgny

Lille Lotus sa...

Gratulerer med høyt besøkstall, jeg prøver lykken jeg og ;o)

siri-an@online.no

Husdraumen/Anita sa...

Gratulerer, det er jo helt VILT!:)

Men du skriver levende og inspirerende (som jeg har sagt før..) og det er en fryd å logge inn hver dag for å lese!

Alle gode ønsker for fremtidig blogging!

Smil fra Anita

the Folding chair sa...

WoW - 1.000.000! det er jo helt vilt! for en suksess!!!

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye!!! Så hyggelig med en giveaway i den anledning:) Jeg er med!!

Ha en fortsatt strålende sommer!!

Klem Anette:)

Elisabeth Haugen sa...

Gratulerer med alle besøkende! Det er en inspirerende blogg så det er ikke rart mange titter innom! Hadde vært supert å vinne den praktiske lille maskinen = )

Gry sa...

Gratulerer!! Har funnet mye spennende på bloggen din! Ha en fin dag i solskinnet!

Gry

Crinoline sa...

Gratulerer med veldig mange besøkJeg vil gjerne være med.

Anonym sa...

jeg vil også være med :)

Ingrid
iu82@hotmail.com

Lykkeliten sa...

ikke rart du har mange besøkende i denne fine bloggen!
Gratulerer så mye!
Gleder meg til å følge deg videre.

My home is my Castle sa...

Gratulerer med så mange besøkende :)))
jeg blir gjerne med på trekning..

Klem,Kari

Marianne sa...

Eplerosa vil gjerne være med i konkurransen.
Du har en super duper blogg som jeg følger hver dag:-)
Hilsen Marianne

Høvebakken sa...

Gratulerer:)

Frk. T sa...

Først, gratulerer med en halv million besøkende!! Det er mange det, men slettes ikke rart.. Du har en utrolig inspirerende blogg!

Selvfølgelig vil jeg være med i konkurransen, en slik kunne jeg -virkelig- trengt..

Ønsker deg en fin helg!: )

PS: Konkurranse på siden min også, om du er interessert.. Trekning mandag!

camillaslykke sa...

Helt villt med besøkende du har, Christine! Har fulgt deg lenge. Og du er en inspirasjon....
Ha en fin sommer videre.
Klem C

khs sa...

Grattis med jubileum!
Jeg har selvfølgelig lyst å være med i trekningen!

Stine sa...

Kanskje er det jeg som har vinnerlykke denne gangen...? Håper det. Gratulerer med 500 000! Jeg følger bloggen din daglig. Ha en fortsatt god sommer!

Erlend Faanes sa...

Du har en virkelig flott og inspirerende blogg, har gjort deg fortjent å bli så godt besøkt. Du har enlett og ledig tone, og har mange gode emner. Jeg slenger meg gjerne inn i trekningen av skrutrekkeren.

Annikken sa...

Grattis med så mange besøkende - kjempefin blogg du har.

Min lille krok i verden sa...

Jeg stiller meg i "prøv lykken-køen". Hils til dine venninne og be henne trekke meg :-). Jeg sender mange "trekk meg-vibber fra Romerike til Nesøya. Ha en fin dag!
I NIttedal går dagen idag med til å rydde opp etter den tropiske stormen igår. Fy fader, som det ser ut rundt huset!
Klem klem

Anonym sa...

Hei!

Trofast følger av din blogg! Du gir mye inspirasjon. Blir gjerne med i trekningen:-)

Ha ei fin helg!

Mvh Lill

Marihøna sa...

wow, så mange besøkende! Gratulerer! Jeg er en av dine faste lesere og liker bloggen din veldig godt :)

Jeg blir gjerne med i konkurransen. Den hadde kommet veldig godt med nå som jeg skal skru opp et IKEA-kjøkken i august!!

Hilsen Marihøna

Gry sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Så flott blogg som du har er ikke det noe rart! :)
Er gjerne med på trekningen! :)
Hilsen Gry

Camilla sa...

Gratulerer så mye! Du er en av mine bloggfavoritter! Nydelig stil og hyppige oppdateringer:-)

God sommer fra Camilla
milla164@online.no

Lykkeliten sa...

Gratulerer med så mange besøkende... Jeg prøver lykken...

Unknown sa...

Å, denne hadde vært praktisk å ha! Jeg flytter nemlig om noen få uker!

Jeg er med i trekningen!

Cathrin sa...

Antall besøkende på bloggen din er helt fortjent, du har jo en superflott blogg og du er jo så flink å oppdatere! Leser bloggen din vær dag jeg! Denne konkurransen må jeg bare få med meg, da min 3 år gamle sønn elsker denne skrumaskinen. Han er så ulykkelig for at pappan tok denne med seg da han flyttet ut, så hadde vært supert å kunne overraske han med en ny en. :O) Selv synes jeg det du broderer er så flott og noe som står høyt oppe på ønskelista mi. Så da slår vi jo to fluer i en smekk! Du har bare de flotteste premiene! Fortsatt god sommer til deg og dine!
Klæm fra Narvik

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende, vel fortjent! Du har en utrolig fin blogg!

Slenger meg med i konkurransen jeg :)

Veronica sa...

Gratulerer!

en slik en må jo være genial å ha når en skal skru diverse ikea møbel sammen:p

Anonym sa...

gratulerer med besøkstallet!
du er en stor inspirasjon:)

den premien hadde vært veldig praktisk når jeg skal flytte hjemmefra til høsten :)

camillaxox@hotmail.com

jenny sa...

Kos deg med venninnebesøk! :) Jeg vil gjerne være med på konkurransen.

Varme hilsener fra Jenny
(jenny_mary@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei!
Jeg hiver meg på konkurransen, og gratulerer med den populære bloggen din!

Hilde
hmela@hotmail.com

Elisabeth sa...

For noen flotte premier du har! Jeg prøver meg igjen...

Anonym sa...

Henger meg på jeg også.. Veldig koselig å lese bloggen din<3

yvonne_a89@hotmail.com
Hilsen Yvonne

Christina sa...

Jeg er med;)GRATULERE med fantastiske tall på besøkende på bloggen!Helt vilt!

Klem Christina

Maria Alexandra sa...

Oioioi, såå mange besøkende! :) Syns ikke det er rart i det hele tatt, så koselig som bloggen din er å lese.

God lørdag!
Maria Alexandra

aase sa...

Tallet forundrer meg faktisk ikke!! Du vet hva jeg har sagt til deg!! Jeg kan jo ikke unnvære å bli med på trekning her da!!

Tenkte meg kanskje en Ikea tur til uka, kanskje vi rekker slå av en prat på øya??

Klem Aase

Ellen Marie Albertsen sa...

Oi, helt syke besøkstall :D Gratulerer:)))
Løveklem

Fru Bull sa...

Prøver lykken jeg også!


Mail adressen min:
merhege@hotmail.com

Inger-Lise sa...

Så gøy med så mange besøkende på din super flotte blogg. En "ny-blogger" som meg bøyer meg i støvet og gratulerer!! :-)
Jeg hiver meg på og er gjerne med i trekningen av en lekker skrumaskin. Ha en strålende flott helg! Klem

Maria sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria sa...

Gratulerer! Jeg deltar mer enn gjerne! :)

maria.vevang@gmail.com

by Siv sa...

Grattis med så mange treff!
Helt topp at bloggen din oppdateres så ofte, utrolig kjekt å følge med dere :)
Jeg vil veldig gjerne vinne i skrumaskin hurra
*Siv*

små og store drømmer sa...

Gratulerer så mye. 500 000 er ganske sprøtt å tenke på kan jeg tro.
Flott gave du lodder ut da.
En liten og lett med lys er absolutt noe jeg kunne trenge, så denne konkurransen må jeg jo være med på :)
Fortsatt god helg :)
Klem

Kathleen sa...

JIPPI! Gratulerer så mye! :D Jeg gleder meg alltid hver gang du arrangerer en ny konkurranse, aller helst ønsker jeg meg noe brodert :)

Håper jeg vinner denne gangen her!

God Sommer

Anonym sa...

Gratulerer med flotte tall - det er alltid like spennende å følge med på¨hva du finner på!
Lykke til videre!
Jeg blir gjerne med på trekningen!
Hilsen Karianne
karianne@snohetta.com

Solli sa...

Jeg har lest alle innleggene dine og det er så kjekt å lese det du skriver. Gratulerer med rundt tall!!
Solbjørg

Solli sa...

Jeg har lest alle innleggene dine og det er så kjekt å lese det du skriver. Gratulerer med rundt tall!!
Solbjørg

Lillian sa...

Beundrer bloggen din!
Gratulerer så mye med 500 000 besøkende. Du har en blogg som gir lys i hverdagen, alltid koselig å komme innom bloggen og se hva som skjer hos dere.

Sigrid sa...

Hei!

Gratulere med 500.000 besøkende. Hiver meg med i trekningen, hadde vært kjekt med en liten og snedig skrumaskin :)

Klem

Anonym sa...

Hurra for deg!

sansamilla@gmail.com

Ina sa...

Gratulerer.:) Ramlet tilfeldigvis innom her.Fin blogg med mye inspirasjon til oss andre som ELSKER hvitt.

Bitteliten sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! Ikke veldig rart at mange leser bloggen din - den er skikkelig inspirerende!!

Lykke til videre - jeg "følger" med :)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Du har jo en superflott blogg da.Ikke rart den når svimlende tall. Vil gjerne være med å konkurrere. Klem Jorunn

beate52@hotmail.com sa...

Gratulerer!
En slik vil jeg trenge når vi skal begynne og pusse opp drømme rekkehus leiligheten våres.

Klemilem Beate

Anonym sa...

Gratulerer så masse!! Vanvittig mange besøkende da!:)
Prøver lykken;)

Siri sa...

Gratulerer med SÅ mange besøkende! Helt fantastisk! :) Skjønner alle sammen veldig godt for jeg elsker bloggen din selv...

Ida sa...

HURRA! En M I L L I O N (!!!) - ja det er helt villt! Men jeg kan også forstå det - du har en flott og variert blogg - dessuten oppdaterer du ofte opp til flere ganger for dagen - nor som gjør at flere nok stikker innom flere ganger daglig :-)

Som den handywoman jeg egentlig er - er det nesten litt sløvt at jeg ikke eier mitt eget verktøy -og må ty til mannen for å få ordnet saker og ting ! En egen skrumaskin hadde vært toppen - også med lys da - genialt ;-D

Håper jeg er den heldige!

Kose dere masse på disse fine sommerdagene - og håper dere får det ekstra koselig med venninnebesøk! TVITVI!

Klem og god sommer!

Christina sa...

Jeg vil bli med! :)

Anonym sa...

Hei Christine !
Gratulerer med de 500 000!
Jeg vil være med på konkurransen:-)
Beundrer din utholdenhet-også nå på sommeren holder du bloggen oppdatert!
Ha en fin kveld, klem Hege.

Elisabeth sa...

Gratulerer med nok en milepæl i bloggen!

Kari J sa...

Gratulerer!! Kjempefin blogg du har, jeg må stadig innom og sjekke den ;)
Skrutrekkeren så hendig ut, sikkert kjekk å ha..
Ønsker deg en god helg!!

MVH
Kari J
karijanette@lyse.net

Hege sa...

Ikke rart du har så mange besøkende med en så koselig og fin blogg :)

Ha en fortsatt fin helg :)

Klem Hege

SNILLPIKE♥ sa...

Alltid koselig å titte innom deg, gratulerer med en halv million besøkende. Koselig blogg så vel verdt et besøk. Fortsatt fin helg.

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din :)

Blir gjerne med i trekningen.
Får håpe du får en superfin helg!

Hilsen lille meg.
(tranca84@yahoo.no)

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med 500 000 besøkende, det er jo virekelig noe å feire :)

Flott blogg du har, så det er ikke så rart at mange vil innom å bli inspirert!

Ha en fin helg videre, hilsen Margrethe

Huset på kollen sa...

Hei,

Gratulerer med besøksrekord! Som vanlig finfine premier, jeg blir gjerne med i konkurransen :) Ha en strålende sommerhelg!

Heidi

Fjasevas Huset sa...

wow, så gøy! det overrasker ikke meg at du er så pop!!!! kjempe gøy ¨å følge med på dere der på østlandet.
God sommer til deg og dine.
Klem fra bodø

Vinglefrøken sa...

Gratulerer med mange besøk på bloggen din - fullt forståelig, forresten! :-) Jeg vil gjerne delta i trekningen om en "kjekk å ha"-duppeditt. :-) God sommer!

Linn Merethe sa...

Gratulerer med så mange besøkende :)
Jeg blir gjerne med i trekningea av noe som er kjekt å ha:)

Linn Merethe

Min stil sa...

Heisan du. Klart jeg hiver meg med. Vil gjerne vinne, så jeg krysser fingrene
:) Susanne

umulie sa...

gratulerer med flotte besøkstall!

Anonym sa...

Gratulere så masse med besøkstall. Forstår det godt, superbra blogg!
God sommer!!!!!!!

Vennlig hilsen Hilde J

Kari sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Du har en superfin blogg, som det er en fornøyelse å følge med på!

Kari :-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

gratulere med mange besøkande :) bloggen din er kjempefin so vert nok mange mange fleir :)
den premien hadde vore perfekt for meg no som eg held på å pusse opp leilegheita vår og skal skru ihop eindel hyller og slikt, krysser fingrane :)

Klem M:)

kristin sa...

Gratulerer med så mange besøkende, ikke så rart, må selv inn å titte stadig vekk, kjempebra blogg! God helg! :)

Anonym sa...

Er innom bloggen din hver dag! Du gir meg masse inspirasjon! God sommer!!! :)

Triny

Englefryd sa...

Gratulerer me utrolig mange besøkende. Er gjerne med i trekningen jeg:-D

Anonym sa...

Super blogg, må innom hver dag :)

Prøver lykken i konkurransen.
Sommerhilsen fra Lena
(lena.c.solberg@gmail.com)

Marita sa...

Hei!
Må få si at jeg synes du har en utrolig flott blogg!! Jeg er innom daglig og titter - og det er alltid noe spennende du har oppdatert med her :) Du har en kjempenydelig datter og det er gøy at du vil dele litt av deres hverdag med oss andre bloggere.

Gratulerer så mye med 500 000 besøkende på bloggen din!! Det er jammen litt av en bragd!

Ha en fortsatt fin sommer!
Klemmer fra Marita
(marita_tn@hotmail.com)

Mariann sa...

Fantastisk med 500.000 besøkande!!

Tanja sa...

Hei! Gratulerer med så mange besøkende på bloggen, jeg er én av de som er fast innom :)
Jeg vil veldig gjerne bli med på trekning! :)

Ønsker deg & dine en fortsatt god sommer.

kirketa@online.no

Mvh,
Tanja

Perlehvit sa...

Oioi så flott gave! Den hadde vært perfekt her nå, så jeg slenger meg med:)

Ha en fortsatt deilig sommer!!:)

Klem

Andrea sa...

Henger meg på her:-)

Anonym sa...

Gratulerer med besøkstallet!. En slik gave kunne jeg gjerne trenge. Prøver lykken her.

God helg fra Olaug Brit

Skrenten sa...

Ja, jeg vil gjerne delta i trekningen og vinne denne skurmaskinen. Kanskje blir jeg handy, men skal innrømme det er lett å spørre mannen min i stedet når slike oppdrag dukker opp.

Håper jeg vinner!

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende!:)Ikke at det er så rart, superfin blogg!

Prøver lykken på konkurransen din:)

Ha en fin dag!

Stine Bjerkestrand

Kristin H sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Er innom daglig jeg også, syns bloggen din er så fin, og ikke minst den lille søte jenta di:-) Hilsen Kristin H.

Trude T sa...

Grattis! Er innom bloggen din hver dag, du har definitift den bloggen som gir meg mest inspirasjon, både til hus og hjem , men oxo matlaging! Klem fra Trude

prinsesselinn sa...

count me in ;)
Ha en nydelig søndag.

♥ Tina ♥ sa...

Jeg prøver lykken jeg også! :-)

Hverdagen vår sa...

Flotte besøkstall:) ikke så rart, bloggen din er flott, og det er hyggelig å ta turen innom:)

Håper dere får en super sommer!

Klem fra Eli

Ingun sa...

Blir gjerne med;-)) Det var mange besøk....

AB sa...

gratulere med så mange lesere, det er vel flere en meg som er innom her dagelig :) Håper dere har en fin dag, det regner vel hos dere også :)

Anonym sa...

Gratulerer!
En nydelig blogg, alltid koselig å stikke innom :)
(kristinbratseth@gmail.com)

Hilsen Kristin

RA/finetingtingeling sa...

Uuuuh, en slik trenger man! :D

Annie sa...

Gratulerer så masse med over 500 000!!! besøkende. WoW :D
Da krysser vi fingrene for at vi er heldige denne gangen :)

Anonym sa...

Gratulerer, ikke rart så mange stikker innom når bloggen din er så kjekk å lese :)

Har ikke blogg selv men du kan kontakte meg på helmar444@hotmail.com dersom eg skulle være så heldig :)

Anonym sa...

Hei hei.
Du har en så fantastisk fin blogg! Jeg er innom nesten hver dag.
Og Celine er ei nydelig jente!
Hilsen Bente

Guro sa...

Det må være utrolig moeo med så mange besøkende i bloggen, Gratulrere :)

Guro

Stine sa...

En million?!? Wow! Vil gjerne være med i trekningen, for det er foreløpig skralt med verktøy i min verktøykasse. Kjempesøt blomsterkasse du hadde laget forresten.
Klem fra Stine

Renate sa...

Gratulerer med fortjente besøkstall:-)
Super blogger!

Anonym sa...

Hei!
Konkuranse er gøy, jeg hiver meg på!

Hilsen Lisa
(lisajohansen10@hotmail.com)

Anonym sa...

GRATULERER SÅ MYE! Men for å si det slik, jeg er ikke overrasket for det er alltid så gøy å stikke innom bloggen din. Må innom å titte daglig. Du er en knallgod "motivatør"!!
Ha en fortsatt god helg!
Vennlig hilsen Ingunn. (uten blogg)
(ingfremstad@yahoo.no)

Mariette sa...

Gratulerer så mykje med besøkstala!
Helsing Mariette
mariette_elise@hotmail.com

Ingrid sa...

Håper på litt flaks! Fortsatt super blogg du har;)

Anonym sa...

Hei :)

Jeg kunne gjerne tenkt meg en sånn skrutrekker :):) Du har en nydelig blogg, jeg får mange tips her inne! Liker veldig godt stilen din. Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus, så det er masse av møbler som skal skrus sammen ;)

God sommer!

-Ida Viken-

AstridVU sa...

Jeg slenger meg med på denne konkurransen din også jeg :) Og takker med det for en utrolig go'følelseblogg! Klem

Kathrine sa...

super fin blog.. å ønsker meg veldig noe brodert ;)

Anonym sa...

Gratulerer med skikkelig GODE besøkstall..

Gleder meg til å se dukkestuen ferdig.. Er masse ideer og inspirasjon å hente fra din fine blogg..

Slenger meg så klart med på konk.

Fortsatt god søndag.

Klem Kari/Sarpsborg

"Liffliff" sa...

prøver lykken!:) Flott blogg du har!Her er jeg ofte innom og får mye inspirasjon:)

Anonym sa...

håper det er jeg som vinner:)

suslen@online.no

Mette sa...

Vil gjerne prøve lykken igjen!
Kjempefin dukkestue du lager til Celine - ble virkelig inspirert! Tror ikke jeg får begynt i år, men tegne den kan jeg jo!

Klem:0)

Frau Putz sa...

Tillykke med de mange besøg. Det viser vel, at der er andre end jeg, der mener, at du har en fantastisk fin blog.

Jeg vil grne være med i din konkurrence, så jeg kan blive en rigtig handy-woman :o)

Vårt Hus sa...

Gratulere med så mange koselige besøk. Det er alltid spennende og se hva du har på gang.
Klem Yvonne

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! Super blogg:)

mereteso@start.no

Anonym sa...

Hei, vanvittige besøkstall ;)
Skjønner det godt, din blogg er den jeg besøker aller oftest:)
Fortsatt god sommer.

Klem, Mette

Havets Datter sa...

Gratulerer med SÅÅÅ mange besøkende!! jeg prøver lykken igjen :o)

Ha ei fin kommende uke!

Karina

Havets Datter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mailen sa...

Gratulerer :) Jeg prøver lykken igjen jeg også:) Ha en fin kveld :))

Nettelita sa...

Jeg er med, jeg er med.. :)
Me love hvitstil!
Gratulerer med kjempe bra besøkstall!
Klem

Anonym sa...

Gratulerer så masse:)Bruker ofte å sjå innom:)synst det er ein sann koselig og fin blogg:)!Mvh.Gunnhild(nunnih@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei igjen. Gratulerer med besøkstallet. Jeg melder som vanlig på når du har loddtrekning! Fortsatt god sommer :-) Hilsen Fru H.

Cathrine G sa...

Elsker bloggen din! Synes det var gøy å lese om den i Kamille også. ;) Og gratulerer med så mange besøkende. Ikke rart mener nå jeg.:)

Anonym sa...

Gratulerer! :) Jeg vil gjerne være med i trekningen... Mvh Ida K.S.

astrid.d@gmail.com sa...

Gratulerer med flotte besøkstall.
Jeg leste om deg i Kamille, og kom derfor inn på din blogg.

Takk for mange gode tips og ideer - du er en inspirasjon.

Astrid

Christine Louise sa...

Jeg er med :-) Du har en flott blogg :) Tror kjæresten min hadde blitt glad om jeg vant. Har så dårlige skrujern hehe :)

Anonym sa...

Oj da denne hadde jeg trengt da - ler vi driver a skrur i nyehuset ... men men Gratulerer med besökstallene.. far ikke fölgt opp blogge hver dag da vi er uten nett.. men hiver meg paa treknıng ...

klem gunnelunn
gunn_eren@hotmail.com

Anonym sa...

Så kjekt med lys på den da!
Me like! :)


Mvh,
smerete@yahoo.no

Merethe sa...

wow, jeg slenger meg med jeg;)
Så søt den blmsterkassen var da, på forrige innlegg;)

Iselin H sa...

prøve lykken eg og! :)
Håpa du har ein flott sommar :)

Anonym sa...

Er ikke overrasket over antall besøk på bloggen din, nei:) Et spørsmål: hvor ser du antall besøkende på bloggen din?

Tone sa...

Hei, så flott blogg du har! Oppdaget den fra siden til Gurimalla.
Jeg har lagret deg på "blogglinen" min, så jeg kommer garantert innom en annen gang også ;)

Vigdis sa...

Det er ikke rart at du har så mange besøkende her inne.
Jeg er en av mange som har bloggen din som en av de beste følger.
Det hadde vært morro om jeg kunne vinne noe denne gangen ;)
Lykke til videre!

kaosogharmoni sa...

Jaaa denne vil jeg vinne så kaster meg på.Gratulerer med så store tall:)

Liv sa...

Grattulerer så masse med en hel haug av sidevisninger og besøkende. Vel fortjent må jeg si:0)

Lesuh sa...

Ikke ofte man feirer 500000 jubileum. Gratulerer!

Sykroken sa...

Utruli inspireraness å kjike innom bloggen din, du e kjæmpeflenk ;)

Ha ei galloperaness flott uka.
Hilsn Heidi Nyland

Anonym sa...

Grattis med mange besøkende, bloggen din er super. Er ingen blogger selv, men er inne å kikker her hos deg hver dag :) Blir gjerne med på konkurranse.

Hilsen Mona
mona_c_e@hotmail.com

Villa Drømmeverden sa...

Gratulerer med så mange besøkende, må innrømme at jeg er en fast leser av bloggen din. Fantastisk!

Så jeg prøver lykken igjen;)

Vigdis sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Jeg er selvsagt med i trekning :)
Ha en finfin sommer i sør!

LIVS LYST sa...

Grattis!
Jeg vil gjerne være med på din trekning om det fortsatt er mulig!

Hilsen Liv

I de dype skoger sa...

Jeg prøver meg igjen jeg :)

Fru Luna sa...

Wow, gratulerer med så mange besøkende! Vel fortjent ;)
God sommer!

Anonym sa...

Hei og grattis med så mange besøkende ! Skjønner godt at så mange er innom og ser, for du har en veldig koselig og fin bligg. Hiver meg på konkurransen jeg også. Er samboer med en snekker, men han har aldri verktøyet sitt hjemme, så det hadde passet fint for meg å ha en sånn maskin.

-Ann Kristin

Siren Julie sa...

Hei hei! :)
Første gang jeg legger igjen en liten hilsen hos deg, men har vært innom mange ganger tidligere. Kjempeflott blogg du har, og man blir fort inspirert! :)
Jeg slenger meg selvsagt med på trekningen! :)
Hilsen Narvik-jente

K@ri sa...

Sånne duppedingser kan man aldri få nom av :o) Jeg er også med!

Fregnepetra sa...

den saa jo skikkelig bra ut, saa jeg vil gjerne vaere med paa konkurransen din. hilsen Kristel (beklager mangel paa norske bokstaver..er for tiden i det store og varme utland)

Camilla- casual living sa...

Får prøve meg jeg også..

gratulerer meg snart 1/2million besøkende da.. Kjempe moro for deg!

camilla

Camilla- casual living sa...

Får prøve meg jeg også..

gratulerer meg snart 1/2million besøkende da.. Kjempe moro for deg!

camilla

Anonym sa...

Kjempeflott blogg:)
Av og til når jeg leser om hvor mye du styrer og steller, tenker jeg, har du mange timer i døgnet,hehe.....
Blir veldig inspirert av alt du lager må jeg si.

Molly sa...

Gratulere med besøkstallene,helt fantastisk;) Kjempe flott blogg som e utrolig koselig å besøke,så e ikke rart at du har slike besøkstall!!!

M.O.L.L.Y

Anonym sa...

Gratulerer med besøkstallet!! Super blogg!!
gerdis52@hotmail.com

ceci sa...

Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, liker den veldig godt!!

Meget inspirerende. Akkurat samme smak som jeg har:) Imponerende at du klarer å ha et så nydelig hjem og artige hjemmeprosjekter samtidig som du har ei lita tulle å ta vare på! Super-mom:)

Hilsen Ceci (som sitter og leser seg gjennom bloggen din:)

Villa Creme sa...

Pc`n min har vært på rep, kom plutselig på at jeg hadde glemt å delta!

Lisa sa...

Herlig blogg!

Siri sa...

God sommer!

Gina sa...

Kjempeflott blogg du har. Vil gjerne vere med på konkurransen din! :o)

(ginan_13@hotmail.com)

Inas lune hjørne. sa...

For en fantastisk inspirerende blogg du har!

God sommer til dere alle tre.

Cecilia sa...

Hei og god kveld. Gratulerer med så mange besøk. :) Det er ikke vanskelig å forstå at du har så mange besøk.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer